TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Verslo žinios

2011 09 24 0:00

VĖL SIŪLO KIAULĖS NUGARĄ

Tinkamiausia būsimo suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalo vieta yra pietinėje uosto dalyje, šalia Kiaulės nugaros salos. Tai konstatuota SGD importo terminalo plėtros plano projekte ir jo strateginio pasekmių aplinkai vertinimo (SPAV) ataskaitoje, kurią vakar paskelbė SGD terminalo projektą įgyvendinanti valstybės kontroliuojama bendrovė "Klaipėdos nafta". "Įvertinus galimas SGD terminalo vietų alternatyvas, nustatyta, kad tinkamiausia SGD terminalo vieta yra pietinėje uosto dalyje, šalia Kiaulės nugaros salos", - teigiama ataskaitoje, kurią atliko vienam didžiausių Šiaurės Europoje aplinkos inžinerijos, projektavimo ir konsultavimo koncernui Švedijos "Sweco" priklausanti Vilniaus bendrovė "Sweco Lietuva". "Tiek plėtros planas, tiek strateginio pasekmių aplinkai vertinimo ataskaita yra dokumentai, reikalingi pagal įstatymą, norint įforminti projektą. Tuos planus paruošėme, dabar atiduodame visuomenei susipažinti. Abu dokumentai yra labai svarbūs, nes jie privalomi", - sakė "Klaipėdos naftos" generalinis direktorius Rokas Masiulis. Pasak jo, visuomenė su plėtros planu ir ataskaita galės susipažinti per mėnesį, vėliau dokumentai bus perduoti tvirtinti Energetikos ir Aplinkos ministerijoms. "Sweco Lietuva" už 435,6 tūkst. litų per 3 mėnesius parengė SGD terminalo plėtros planą ir pasekmių aplinkai vertinimo ataskaitą. SGD terminalą Lietuva tikisi įrengti iki 2014 metų gruodžio. Maždaug 200 mln. eurų vertės (690 mln. litų) terminalo pajėgumas būtų 2-3 mlrd. kubinių metrų per metus.

EUROPINĖ VĖŽĖ TIKISI ES PARAMOS

Baltijos valstybės turėtų aktyviai įgyvendinti europinės vėžės geležinkelio "Rail Baltica" projektą, kad jis galėtų būti įtrauktas į Europos Sąjungos (ES) transporto plėtros programą. Taip pareiškė Europos Komisijos (ES) viceprezidentas, ES transporto komisaras Siimas Kallas. Anot jo, prisidėti prie šio projekto pasirengusi ir Lenkija, "tačiau raktas - Baltijos šalių vyriausybių rankose". S.Kallo žodžiais, EK pasiūlytoje 2014-2020 metų biudžeto programoje numatytas infrastruktūros finansavimo fondas, kurio dydis siektų 50 mlrd. eurų, iš jų 31,7 mlrd. eurų būtų - susisiekimo projektams. "ES biudžete transportas niekada anksčiau nebuvo toks svarbus", - pabrėžė S.Kallas.

DĖL MMA KALBĖSIS SPALĮ

Trišalė taryba Vyriausybės siūlomą minimalios mėnesio algos (MMA) didinimo projektą planuoja svarstyti spalio viduryje. Trišalės tarybos atstovė Liudvika Žirkauskaitė sakė, kad posėdis numatomas spalio 11 dieną. "Trišalės tarybos susitarimo projektas dar bus svarstomas ir tobulinamas", - pabrėžė ji. Vyriausybei šį mėnesį apsisprendus siūlyti didinti MMA tik 50 litų - iki 850 litų - nuo 2012 metų liepos, darbdavių ir profesinių sąjungų atstovai šį pasiūlymą sukritikavo. Lietuvos maistininkų profesinės sąjungos pirmininkė Gražina Gruzdienė Vyriausybės poziciją dėl MMA didinimo pavadino juokinga, nes, anot jos, 50 litų žmonių nuo skurdo neišgelbės. Lietuvos verslo darbdavių konfederacijos direktorius Danas Arlauskas prognozavo, kad Vyriausybė gali nesulaukti Trišalės tarybos pritarimo MMA didinti tik 50 litų, nes darbdaviai pasisako už didesnį MMA pakėlimą, kuris didintų legalių atlyginimų svorį, perkamąją galią.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"