TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Verslo žinios

2011 10 13 0:00

SKOLOS IŠAUGO

Rugsėjį įmonių pradelstos skolos padidėjo 32 mln. litų, iki 4,030 mlrd. litų. Verslo skolos labiausiai didėjo finansų įstaigoms, o komunalinių paslaugų įmonėms šiek tiek sumažėjo, rodo rizikos valdymo sprendimų bendrovės "Creditinfo Lietuva" duomenys. Rugsėjį verslas padengė 200 mln. litų pradelstų skolų arba tiek pat, kiek ir rugpjūtį. Mažėja pradelstos skolos ir didelės vėlavimo atsiskaityti rizikos - nekilnojamojo turto, viešbučių ir maitinimo įstaigų - sektoriuose. Tačiau situacija prastėja transporto ir paslaugų sektoriuose. Per tris šių metų ketvirčius transporto įmonių skolos padidėjo 54 mln. litų, o paslaugų sektoriaus - 15 mln. litų. Rugsėjį, palyginti su rugpjūčiu, bankrutuojančių įmonių skaičius išaugo 62 - iki 127 atvejų. Tačiau šiemet, palyginti su 2010 metais, bankrotų turėtų sumažėti 25 procentais. Iš 70 tūkst. realią veiklą vykdančių šalies įmonių kas antra turi vidutiniškai po 3 pradelstus įsiskolinimus, o vidutinė skolos suma siekia 46 tūkst. litų.

FINANSUOS GELEŽINKELĮ

Europos Komisijos (EK) paskirtas geležinkelių projekto "Rail Baltica" koordinatorius žada, kad Briuselis darys didesnį spaudimą Lenkijai ir Latvijai dėl šio projekto įgyvendinimo tempų. Pavelas Telička trečiadienį Vilniuje pranešė, kad projektas "Rail Baltica" būtų prioritetinis 2014-2020 metų finansinėje perspektyvoje, jam būtų skirta 85 proc. Europos Sąjungos paramos. Be to, iki kitų metų pavasario EK iniciatyva žadama pasirašyti tarpusavio supratimo memorandumą, kuriuo šalys dar kartą įsipareigotų pradėti įgyvendinti projektą. Manoma, kad tai padėtų išjudinti darbus Lenkijoje ir Latvijoje. EK svarsto galimybę skirti finansinę paramą Lietuvai ir kitoms Rytų Europos šalims, kad iki 2024 arba 2030 metų Baltijos regionas būtų sujungtas greitojo traukinio linija su Šiaurės Italija. Lietuvoje baigtas pirmasis europinio geležinkelio ruožas nuo Lenkijos sienos iki Šeštokų. Kituose ruožuose iki Kauno vyksta projektavimo darbai. Europinę vėžę iki Kauno norima nutiesti iki 2013 metų pabaigos.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"