TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Vežėjų problemos nesibaigia

2009 08 20 0:00

Nors Latvijos ir Rusijos pasienyje krovininių vilkikų eilės trumpėja ir Lietuvos vežėjų situacija stabilizuojasi, pasekmės bus jaučiamos ilgai.

Dalis Rusijos muitinės nepatikimais įvardytų Lietuvos vežėjų gali būti išbraukti iš "juodojo sąrašo", kuriame esančių įmonių vilkikams taikomos sugriežtintos muitinės kontrolės procedūros kertant Rusijos sieną. Taip vakar pareiškė Lietuvos premjeras Andrius Kubilius.

"Kiek žinau, tas sąrašas nėra toks baigtinis ar nepajudinamas. Mažesnes problemas keliančios įmonės iš to sąrašo, man atrodo, gali labai lengvai būti išbrauktos. Kitoms teks įrodyti, kad jos tikrai sąžiningos", - žurnalistams sakė A.Kubilius. Vyriausybės vadovas pabrėžė, kad patys vežėjai pripažįsta, jog kai kurios įmonės "galbūt ne visada sąžiningai elgdavosi".

Seimo pirmininkas Arūnas Valinskas vakar taip pat pripažino, kad Rusija politiniu sprendimu išstūmė Lietuvos vežėjus iš savo rinkos.

Parlamento vadovas tokią poziciją išsakė, analizuodamas liepos ir rugpjūčio mėnesio politinius įvykius. "Jeigu atsiras daugiau blaivaus mąstymo, bus prieita prie išvados, kad tai buvo politinis Rusijos sprendimas, ką rodo labai dažnai jos pareigūnų pasakomas argumentas: "Tik negalvokit, kad tai politinis sprendimas, tai yra tik ekonominis, tik administracinis", ir taip toliau. Jeigu taip sako Rusija, tai beveik 100 proc., kad tai ir yra politinis sprendimas, kuris vėliau įgyvendintas jau muitinės rankomis", - sakė A.Valinskas.

Rusijos muitinė šio mėnesio pradžioje ėmė taikyti itin griežtas patikros procedūras Lietuvos vežėjams. Praėjusią savaitę per derybas Maskvoje Rusija pateikė 29 įmonių sąrašą, kurias Lietuva laikinai išbraukė iš TIR sistemos. "Juodajame sąraše" esantiems vežėjams tenka 70 proc. Lietuvos pervežimų į Rusijos rinką.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"