TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Vienetus pritaikė tinklo permainoms

2011 11 12 9:28

Unikalią datą ir laiką, jungiančius dešimt vienetukų, logotipams ir net verslo strategijai keisti vakar pasirinko ne viena Lietuvoje veikianti užsienio kapitalo bendrovė.

"Iki" prekybos tinklo savininkai pasistengė, kad jų naujiena būtų staigmena. Pakeisto dizaino - šaunantis į viršų - logotipas "Iki" į bendrą tinklą sujungė ir "Ikiukus" bei "Cento" parduotuves. Apie tai ir investicinius ateities planus pranešta vakar.

Siekia pirmauti

"Datą su daug vienetų pasirinkome todėl, kad siekiame tapti pirmuoju pasirinkimu savo pirkėjams", - penktadienį kalbėjo "Iki" prekybos tinklą valdančios UAB "Palink" generalinis direktorius Marcelis Harasztis. Jis pridūrė tuo neabejojąs, nes "mūsų idėjos tokios geros, kad konkurentai nuolat siekia jas kopijuoti". Pasak bendrovės vadovo, nuo šio momento greito apsipirkimo "Ikiuko" parduotuvės vadinasi "Iki Express", pigesnių prekių "Cento" parduotuvės - "Iki Cento", tačiau jas visas jungs ir daugiau bendrų dalykų.

"Suvienydami visus prekės ženklus tampame didesni, stipresni ir galime išnaudoti visų sujungtų prekybos tinklų privalumus, suvienyti rinkodarą ir turėti daugiau galimybių derėtis su tiekėjais dėl mažesnių kainų", - kalbėjo bendrovės vadovas.

Be to, visose dabar jau bendram tinklui priklausančiose parduotuvėse bus galima už prekes mokėti "Iki" atsiskaitymo ir nuolaidų kortelėmis. Tokios galimybės pirkėjai neturėjo "Cento" parduotuvėse. Pastaruoju metu "Iki" parduotuvių lentynose pirkėjai išvysdavo ir pigesnių "Cento" ženklu pažymėtų prekių. Sujungus tinklus į vieną, naujomis prekėmis bus praplėstas ir buvusių smulkiųjų asortimentas.

Pinigai lieka Lietuvoje

Po iškilmių M.Harasztis LŽ sakė, kad į logotipo keitimą buvo investuota 6 mln. litų. "Nemaža suma, tačiau tai mūsų pačių uždirbti pinigai, - teigė jis ir tvirtino: - Kiekvienas centas, kurį uždirbame Lietuvoje, čia ir lieka."

Per artimiausius penkerius metus į parduotuvių atnaujinimą ir modernizavimą bendrovė Lietuvoje planuoja investuoti 600 mln. litų.

"Iki" tinklas, veikiantis Lietuvoje ir Latvijoje, priklauso savarankiškų Europos prekybos įmonių aljansui "Coopernic". Tai antra pagal dydį maisto prekių prekybos organizacija Europoje, užimanti 10 proc. žemyno maisto prekių mažmeninės prekybos rinkos.

Aljansas buvo įkurtas 2006 metais, jį įsteigė Prancūzijos prekybos tinklas "E.Leclerc", Vokietijos prekybos tinklas "REWE", Italijos "Conad", Šveicarijos "Coop" ir Belgijos "Colruyt".

Lietuvoje dabar 225 parduotuves ir prekybos centrus aprėpiantis "Iki" tinklas iki metų pabaigos pasipildys dar 4 baigiamomis statyti naujomis parduotuvėmis. 2010-ųjų vasarą "Iki" parduotuvių skaičiumi pralenkė buvusią lyderę "Maximą", tačiau nuo šios dar atsilieka prekybos apyvartos rodikliais. Šiemet per 9 mėnesius "Iki" tinklo Lietuvoje ir Latvijoje konsoliduota prekybos apyvarta buvo 1,64 mlrd. litų. Pagal šį rodiklį prisivyti lyderės, ko gero, greitai nepavyks - 2011 metų pirmą pusmetį vien Lietuvoje šio tinklo apyvarta buvo 2,11 mlrd. litų.

Šie abu tinklai šalyje konkuruoja su "Rimi" ir "Norfa" prekybos tinklais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"