TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Viešojo saugumo tarnyba saugos geležinkelio tiltą

2009 10 09 0:00
S.Madalovas (kairėje) ir S.Dailydka pasirašė bendradarbiavimo sutartį geležinkelių saugumui užtikrinti.
Algio Palionio nuotrauka

Spalio 7 dieną bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius Stasys Dailydka ir Viešojo saugumo tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos vadas Sergejus Madalovas pasirašė neterminuotą bendradarbiavimo sutartį.

Šalys sutartimi įsipareigojo koordinuoti savo veiksmus ir efektyviai panaudoti turimas pajėgas, priemones ir techniką likviduojant ekstremalius įvykius ar situacijas geležinkelių objektų prieigose ir transporte. Planuojama organizuoti bendras pratybas ir mokymus, keistis patirtimi bei mokomąja, metodine medžiaga.

Saugumo svarba.

Sutarties pasirašymo dieną bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" ir Viešojo saugumo tarnybos atstovai apžiūrėjo naujai įrengtą Kaune esančio geležinkelio tilto per Nemuną stebėjimo sistemą ir apsaugos postą. Darbuotojams skirtose patalpose yra ne tik monitoriai, rodantys visų stebėjimo kamerų perduodamus vaizdus, bei kita efektyviam darbui reikalinga šiuolaikinė įranga, bet ir erdvios patalpos poilsiui, virtuvėlė, tualetas.

Nors daugelį metų nebuvo pasikėsinta susprogdinti ar kitaip sugadinti geležinkelio tiltą, S.Dailydka pabrėžė, kad jį saugoti būtina ne tik nuo nusikaltėlių, bet ir nuo suaugusiųjų bei vaikų, kurie, rizikuodami savo gyvybe atklysta pasivaikščioti ar pažaisti šalia geležinkelio.

Pasak S.Dailydkos, saugumo klausimai geležinkeliuose visada yra itin svarbūs, todėl tokie susitarimai neturėtų stebinti. "Sauga - sritis, kurioje vien "Lietuvos geležinkelių" noro ir jėgų nepakanka. Privalome nuolat ieškoti partnerių ir sprendimų, padėsiančių užtikrinti tvarką ir profesionalią pagalbą nelaimės atveju, - teigė jis. - Tai yra neeilinis inžinerinis objektas, kur atsitikus nelaimei galima ne tik patirti daug nuostolių, bet ir kiltų problemų dėl eismo organizavimo."

Sprogimų būta

Bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" Kauno geležinkelio infrastruktūros direktorius Olegas Stepakovas pasakojo, kad geležinkelio tilto per Nemuną istorija - ilga. 363 metrų ilgio tiltas buvo pastatytas 1861 metais, per visą savo gyvavimo laikotarpį du kartus susprogdintas ir tiek pat kartų atstatytas. Šiuo tiltu ir prekiniai, ir keleiviniai traukiniai vyksta į Kaliningrado sritį, Šeštokus.

Jau nuo 2008 metų Viešojo saugumo tarnyba rūpinasi Kauno geležinkelio tunelio ir tilto per Dubysos upę Raseinių rajone apsauga. Šiais metais jai patikėta saugoti ir geležinkelio tiltą per Nemuną Kaune, o ateityje planuojama imti saugoti ir ilgiausią Lietuvoje geležinkelio tiltą Lyduvėnuose.

Bendrovė "Lietuvos geležinkeliai", rūpindamasi eismo ir aplinkos sauga, nuolat bendradarbiauja su Policijos departamentu, Valstybine geležinkelių inspekcija, Transporto policija, o šių metų balandį buvo pasirašyta sutartis ir su Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentu.

Parengta bendradarbiaujant su AB "Lietuvos geležinkeliai"

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"