TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Vilniaus oro uostas planuoja 7 naujus tiesioginius skrydžius (papildyta)

2011 12 29 9:20

Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) tikisi kitąmet dirbti be nuostolių, Lietuvos radijui sakė jo vadovas Tomas Vaišvila.

Šiemet esą planuota turėti daugiau nei 5 mln. litų nuostolį, bet pavyko sutaupyti įvairių lėšų, todėl nuostolis sumažėjo iki 1 mln. litų.

"Tai yra beveik penkis kartus geriau, nei mes įsivaizdavome. Kitąmet stengsimės, kad būtų nenuostolingi metai. Tai labai priklauso nuo ekonominės situacijos Lietuvoje - tiek nuo mūsų gyventojų, kiek jie poilsiaus, kiek skraidys, tiek nuo Lietuvos ir ne Lietuvos gyventojų, kiek bus aktyvus verslas", - pažymėjo oro uosto vadovas.

Per devynis šių metų mėnesius Vilniaus oro uostas patyrė maždaug 1 mln. litų grynųjų nuostolių - 3 kartus mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Šiemet jis jau aptarnavo maždaug 1,6 mln. keleivių - 22 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai.

Tarptautinė oro uostų taryba skelbia, kad Vilniaus oro uostas auga sparčiausiai Europoje. Spalį jis užėmė 1-ąją vietą pagal keleivių skaičiaus augimą tarp visų tarybos vertinamų 170 Europos oro uostų.

Oro uostas artimiausiems metams turi ambicingų planų – tikimasi, kad 2012 m. keleivių padaugės ketvirtadaliu, bus atidarytos mažiausiai 7 naujos tiesioginės kryptys, o 2012-2014 m. planuojama pelninga veikla.

Šiais metais Baltijos šalių aviacijos rinka kilo sparčiausiai Europoje: penkiuose didžiausiuose Baltijos šalių oro uostuose – Rygos, Talino, Vilniaus, Kauno ir Palangos – bendras keleivių srautas šiemet per 11 mėnesių išaugo 15 proc. – gerokai viršytas Europos vidurkis (4,5 proc.). Lietuvos oro uostuose keleivių skaičius per šį laikotarpį augo 17 proc., o sparčiausią augimą demonstravo Tarptautinis Vilniaus oro uostas – 22 proc. 

T.Vaišvilos teigimu, maršrutų plėtrą bei rekordinį keleivių skaičiaus augimą 2011 metais padėjo pasiekti žemų kaštų politika ir nauja kainodaros sistema: "Optimizavome veiklą ir gerokai sumažinome įmonės sąnaudas. Tai leido pasiūlyti konkurencingas sąlygas aviakompanijoms, sumažinti rinkliavų dydžius. Pasiekėme, kad oro linijų bendrovių mokami mokesčiai būtų net 3 kartus mažesni nei buvo 2005 m.". 

Anot TVOU vadovo, 2012-2013 m. bus siekiama dar labiau mažinti sąnaudas, o taikant oro linijų bendrovėms patrauklią kainodarą ir išnaudojant didesnį keleivių srautą – didinti aviacinės ir neaviacinės veiklos pajamas.

"Panašu, kad pasirinkome teisingą kryptį – pavasarį TVOU veiklą pradėjo dvi didelės pigių skrydžių bendrovės "WizzAir" ir "Ryanair", vasarą sugrįžo Švedijos bendrovė "Skyways", o žiemos pradžioje prie esamų bendrovių prisijungė antra pagal dydį Rusijos aviakompanija "Transaero", – vardija TVOU vadovas. – Atsižvelgiant į šių bendrovių pritraukimą ir atsiradus naujiems tiesioginiams maršrutams, galima prognozuoti, kad metus baigsime su 24 proc. padidėjusiu keleivių srautu. Planuojame, jog kitais metais keleivių skaičius didės 25 proc., skrydžių – 5 proc., o 2013 m. – atitinkamai 12 proc. ir 8 proc." 

2011 metų pabaigoje reguliarius skrydžius iš Vilniaus oro uosto vykdė 17 oro linijų bendrovių – daugiausiai iš visų Baltijos šalių oro uostų. Reguliarūs skrydžiai vykdomi 23 kryptimis į 26 oro uostus. 

Kitiems metams numatomos 7 naujos skrydžių kryptys: nuo kovo – kasdien į Berlyną, 3 kartus per savaitę į Paryžių (Beauvais oro uostas) ir Karlsrūhę/Baden-Badeną. Kovo pabaigoje Vilniaus oro uostas kasdieniais skrydžiais bus tiesiogiai sujungtas su jau trečiuoju Maskvos oro uostu – Šeremetjevo. Gegužės mėnesį bus atidaryti skrydžiai po du kartus per savaitę į Bergeną, Oslą (Stanjefordo oro uostas) ir Liverpulį. 

Planuojama, kad greta vykdomų reguliariųjų skrydžių, išsiplės ir atostoginių skrydžių žemėlapis: iš TVOU tiesioginiais skrydžiais bus galima pasiekti Faro (Portugalija), Malagą (Ispanija), Larnaką (Kipras), Rijeką (Kroatija), taip pat Koso (Graikija) ir Sicilijos (Italija) salas. Taip pat kitais metais iš TVOU bus keliaujama dažniau ir didesniais lėktuvais į Frankfurtą, Taliną, Londoną (Lutono oro uostas), Eindhoveną, Donkasterį (Šefildo oro uostas) ir Korką. Pasak oro uosto vadovo, šiuo metu nė viena aviakompanija neplanuoja mažinti nei skrydžių, nei orlaivių skaičiaus.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"