TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
EKONOMIKA

Žada pristatyti naujos koncepcijos parduotuves

2013 10 04 13:59
Per dvejus metus iš viso bus atidarytos 4 visiškai naujos ir 4 atnaujintos „Audimo“ parduotuvės. LŽ archyvo nuotrauka

Bendrovė „Audimas“ pranešė pradedanti prekių ženklo, koncepcijos bei pardavimo vietų atnaujinimą. Į pokyčius 2013-2014 metais ji planuoja investuoti 4 mln. litų.

Penktadienį būsimą bendrovės atsinaujinimą įprasmino Vilniuje atidarytos pirmosios naujos koncepcijos „Audimo“ parduotuvės. Per dvejus metus iš viso bus atidarytos 4 visiškai naujos ir 4 atnaujintos „Audimo“ parduotuvės. Šiuo metu šalyje veikia 22 „Audimo“ mažmenos parduotuvės, tarp kurių – 13 nuosavos ir 9 franšizės pagrindu veikiančios parduotuvės.

„Ieškoti naujų perspektyvų sukurti vietinėje ir tarptautinėje rinkoje patrauklų bei konkurencingą prekių ženklą paskatino per daugelį veiklos metų sukaupta patirtis, nuosekli prekių ženklo plėtra, eksporto užmojai ir rinkų analizė. Nauja koncepcija apims sprendimus, kokia bus prekių ženklo filosofija, kolekcija, prekybos aplinka ir komunikacija", – sakė bendrovės „Audimas“ valdybos pirmininkas Rimvydas Povilaitis. Anot jo, su prekių ženklu susiję pokyčiai bus vykdomi kelerius metus.

R.Povilaičio teigimu, bus siekiama išryškinti patogumą, naudojant natūralių bei funkcinių medžiagų derinius tiek kolekcijose, tiek ir prekybinėje aplinkoje.

„Kuriant aplinką mados prekių ženklui svarbu, kad prekybinė erdvė ir kolekcija, kuria joje bus prekiaujama, perduotų tą pačią dvasią. Minimalizmas, natūralumo junginys su techniškumu, spalvos integracija – tokios buvo mūsų pagrindinės užduotys „Audimo“ prekybinės aplinkos interjero charakteriui. Aplinka čia turi būti elegantiška, stilinga, moderni, inovatyvi, natūrali“, – pasakojo valdybos pirmininkas. Naujos koncepcijos „Audimo“ parduotuvių kūrybinė idėja – loftas su vaizdu, kurioje dera namų ir veiksmo zonos.

Kitų metų vasarą "Audimas" planuoja pristatyti naujos koncepcijos 2014 metų rudens–žiemos kolekciją, taip pat atnaujinti e.parduotuvę.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
EKONOMIKA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"