TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Atplukdė neregėtą žemsiurbę

Kiekviena dar nematyta Klaipėdos uoste plaukiojanti technika sukelia didžiulį specialistų susidomėjimą jūrų transporto naujovėmis ir konstruktorių išmone.

Kiekviena dar nematyta Klaipėdos uoste plaukiojanti technika sukelia didžiulį specialistų susidomėjimą jūrų transporto naujovėmis ir konstruktorių išmone.

Antradienį po pietų į Klaipėdos uostą atplaukė sunkiasvoriams kroviniams gabenti skirtas olandų laivas "Rolldock Sun". Jis iš Tenerifės uosto savo doke atplukdė remontuoti 66,85 metrų ilgio žemsiurbę "Goliath".

Pasak Klaipėdos uosto kapitono Viktoro Lukoševičiaus, laivybos atžvilgiu šio laivo įvedimas į uostą bei išvedimas nėra išskirtiniai ar sudėtingi, nes "Rolldock Sun" nepasižymi ypatingu ilgiu, pločiu ar grimzle. Tačiau jis specialistams labai įdomus.

2010 metais Indijos Mumbajaus "Larsen & Toubro" laivų statykloje pagamintas laivas "Rolldock Sun" yra 140,64 metrų ilgio, 24 metrų  pločio ir 5,6 metrų grimzlės. Atidarius vartus į jo doką gali įplaukti ir iš jo nuplaukti laivas, taip pat juo gali būti gabenama įvairi ratinė technika.

Daugiafunkcis laivas iki rugpjūčio plaukiojo su Singapūro vėliava, šiuo metu jis registruotas Nyderlandų Karalystės Roterdamo uoste. Šio sunkių krovinių kelto savininkė yra olandų kompanija "Rolldock Shipping B.V".

Klaipėdoje laivas prišvartuotas prie laivų krovos bendrovės "Klaipėdos Smeltė" naudojamų krantinių. Pasitelkus porą vilkikų, žemsiurbė "Goliath" bus nuleista į vandenį ir nuplukdyta į Vakarų laivų gamyklą remonto darbams.

Ši žemsiurbė priklauso olandų kompanijai "Van Oord Dredging and Marine Contractors BV", su kuria Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija spalio 12 dieną pasirašė sutartį dėl Klaipėdos uosto laivybos kanalo gilinimo ir platinimo. Jos pasiūlymas pasirinktas iš 6, kuriuos visus pateikė užsienio kompanijos. Darbų vertė - 129,5 mln. litų, atlikimo trukmė - 12 mėnesių. Numatyta iškasti 4,5 mln. kubinių metro grunto. Tai uoste didžiausios vertės sutartis, kuri bus įgyvendinama naudojant Europos Sąjungos lėšas. Tikėtina, kad suremontuota žemsiurbė "Goliath" bus skirta šiems darbams atlikti.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"