TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Bilietų pirkimo karštinė

2011 11 30 9:00

Ruošdamiesi autobusų bilietų brangimui, klaipėdiečiai suskubo apsirūpinti jų atsargomis. Vienas uostamiesčio gyventojas vienu kartu įsigijo net 1000 bilietų - sau ir kaimynams.

Klaipėdoje nuo gruodžio 1-osios vienkartinis miesto autobuso bilietas pabrangs nuo 1,8 lito iki 2 litų. Tad pastarosiomis dienomis klaipėdiečiai plūstelėjo į įstaigos Klaipėdos keleivinis transportas (KKT) kasą ir šluote iššlavė populiariausius vienkartinius bilietus, kurių galiojimo laikas nėra ribojamas.

KKT vadovo Gintaro Neniškio teigimu, bilietų parduota gerokai daugiau nei įprastai. "Vidutiniškai per mėnesį įstaigos kasoje parduodame apie 20 tūkst. įprastų bilietų ir 13 tūkst. bilietų su 50 proc. nuolaida. Šį mėnesį jau pardavėme 80 tūkst. bilietų be nuolaidos ir 52 tūkst. su 50 proc. nuolaida", - sakė jis.

Į kasą atėję klaipėdiečiai, paprastai vyresnio amžiaus arba moksleiviai, vidutiniškai pirkdavo nuo 40 iki 70 popierinių bilietų. Tačiau absoliutų rekordą pasiekė vieno daugiabučio namo atstovas, nupirkęs bilietų visiems kaimynams, kurie tik to paprašė. Šis vyras įsigijo 1000 bilietų - 600 visos kainos, 350 su 50 proc. nuolaida ir 50 bilietėlių su 80 proc. nuolaida.

G.Neniškio teigimu, pigesnių vienkartinių bilietų dar ir šiandien galima įsigyti spaudos kioskuose. Autobuse perkamo vienkartinio popierinio bilieto kaina nesikeis - jis atsieis 2,4 lito.

Nors popierinių bilietų KKT kasoje senomis kainomis jau nebeliko, už tokią pačią kainą galima įsigyti vienkartinį elektroninį bilietą. Įmonės vadovas pabrėžė, kad taip siekiama keleivius pratinti prie naujovių. "Siūlome elektroninio bilieto turėtojams sumokėti už važiavimą ankstesnę kainą. Daugelis susigundo. Tačiau kol kas elektroninius bilietus naudoja vos 3 proc. keleivių, daugiausia -moksleiviai", - aiškino G.Neniškis. Tačiau jis viliasi, kad po metų elektroninius bilietus turės pusė visų miesto keleivių.

Branginti bilietus privertė išaugusios degalų kainos, jos padidėjo net 30 proc., o bilietai brangs mažiau - vidutiniškai 9,36 procento.

Pasak AB Klaipėdos autobusų parkas (KAP) stebėtojų tarybos pirmininko Rimanto Taraškevičiaus, bilietų kainų didinimas buvo vienintelė išeitis. "Vyko diskusijų, svarstėme įvairius variantus. Žinoma, galėtume laukti, kol keleivius vežančios bendrovės pradės dirbti nuostolingai, o susidariusią skylę užlopyti reikėtų miesto biudžeto pinigais. Tik miesto biudžetas šiemet deficitinis, todėl dotuoti įmonių neturėjome galimybių. Uostamiesčio taryboje balsavome už, mano manymu, kompromisinį variantą", - aiškino R.Taraškevičius.

Nors didieji vežėjai skundžiasi padidėjusiomis sąnaudomis, maršrutinių taksi bilietų kaina kol kas nesikeis ir sieks 2,5 lito. LŽ duomenimis, uostamiesčio valdžia siekia priversti mažuosius vežėjus kainą pakelti iki 3 litų ir taip skatinti keleivius naudotis KAP autobusais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"