TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Elektrinė Kauno valdžios užgaida

2012 03 15 6:10

Kauno valdžia, sumaniusi tarnybinių mašinų parką papildyti elektra varomomis transporto priemonėmis, nusprendė dalyvauti vasarą vyksiančiame tarptautiniame automobilių maratone Talinas-Monte Karlas.

Keli laikinosios sostinės politikai ir merijos valdininkai praėjusį pirmadienį pasirašė neįprastą protokolą. Remiantis juo miesto tarybai bus teikiamas sprendimo merijai įsigyti arba išsinuomoti vieną ar kelis elektromobilius projektas. Esą siekiama įsitikinti, ar elektra varomas transporto priemones yra pigiau išlaikyti. 

"Nenorime nuogi šokti į dilgėles, todėl pirmiausia turime įsitikinti, jog tai, kas kalbama, yra teisybė. Kaip kitaip sužinosime, jei merija neturės nė vieno elektromobilio?" - svarstė pirmasis išbandyti naujo tipo transporto priemones pasiūlęs Kauno tarybos narys "darbietis" Rytis Šatkauskas.

Jo teigimu, merija nebūtinai elektromobilį įsigis. Jį galima ir išsinuomoti ilgesniam laikui. Svarbiausia, kad už automobilių parką atsakingi asmenys suskaičiuotų, kiek kainuoja neįprastos mašinos išlaikymas, remontas. Jei skaičiai politikus pradžiugins, senos merijai priklausančios transporto priemonės bus pakeistos būtent elektromobiliais.

Kol kas neaišku, kas tokiomis mašinomis važinės. Labiausiai tikėtina, kad jos bus mero ir vicemerų, propaguojančių ekologines tiesas, žinioje. Anot R.Šatkausko, dar nėra apskaičiuota, kiek elektromobiliai miestui gali kainuoti. Be to, miesto taryba pirmiausia turės nuspręsti, pirkti juos ar nuomotis, o tik tuomet bus paskelbtas atitinkamas konkursas.

Ši procedūra turėtų įvykti labai greitai, nes Kauno politikai ir valdininkai nusprendė dalyvauti tarptautiniame elektra varomų automobilių maratone. Elektromobiliai iš Talino į Monte Karlą išvyks birželio 1 dieną. Pirmasis etapas bus baigtas Kaune, kur ekipažai nakčiai sustos įkrauti mašinų variklių ir pailsėti. Maratono finišas - birželio 10 dieną.

"Tradicinio maratono organizatoriai susisiekė su mumis prašydami suteikti galimybę elektra įkrauti automobilius. Drauge sulaukėme kvietimo prisidėti prie dalyvių ir suburti savo komandą", - LŽ teigė Kauno merijos Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Jo tikinimu, dar neapsispręsta, ar kauniečiai važiuos iki Monte Karlo, ar tiesiog su maratono dalyviais pasisukios Kaune.

"Nežinau, ar ryšimės išvykti dešimčiai dienų. Bet bent Lietuvoje elektromobiliu palydėti ekipažus galėsime", - aiškino Kauno vicemeras Stanislovas Buškevičius. 

Kol kas Kaunas neturi nė vienos elektromobilių įkrovimo vietos. Apie jos būtinybę prabilta šią žiemą miestą sukausčius stingdančiam šalčiui ir masiškai ėmus "streikuoti" lengvųjų automobilių akumuliatoriams. Nutarta, kad patobulinta elektromobilių įkrovimo stotelė galėtų pagelbėti ir gaivinant dėl žemos temperatūros greitai išsikraunančius įprastų transporto priemonių akumuliatorius.

Tikimasi, kad iki maratono dalyviams užsukant į Kauną tokių vietų mieste bus bent kelios. Kitaip pagalbą maratono dalyviams pasiūliusiems politikams teks sukti galvą, kaip ištesėti pažadą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"