TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Įmonių išlaidos reklamai - vis didesnės

2006 11 02 0:00
Sparčiausiai reklamos daugėjo internete.
LŽ archyvo nuotrauka

Reklamos Lietuvoje šiemet sausį-rugsėjį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sparčiausiai daugėjo kino teatruose, internete ir televizijoje.

Kiek mažiau reklamos mastas išaugo lauko videoekranuose, žurnaluose, laikraščiuose ir lauke, o radijuje jos sumažėjo. Tai teigiama naujausioje bendrovės "TNS Gallup" atliktoje apžvalgoje.

Kino teatruose šiemet transliuota 2,6 karto daugiau reklamos. Filmų, kuriuose rodyta reklama, padaugėjo 1,7 karto. Kino teatruose didžiausi reklamos užsakovai buvo "Bitė", "Omnitel" ir "Red Bull" - jiems teko atitinkamai 20,3 proc., 15,3 proc. ir 7,1 proc. rinkos.

Išlaidos reklamai internete, neįskaičiavus nuolaidų, šiemet pakilo 66,8 procento. Daugiausia reklamuotos skrydžių bendrovės, mobiliojo ryšio operatoriai ir paskolos, lizingo paslaugos. Reklamai internete daugiausia pinigų šiemet išleido "Omnitel" (10,2 proc.), "Interneto partneris" (6,1 proc.) ir "Bitė Lietuva" (3 proc.).

Televizijos reklama šiemet padidėjo 43,9 proc., iki beveik 11 mln. sekundžių. Sausį-rugsėjį televizijoje transliuota 368 tūkst. reklaminių klipų. Televizijoje dažniausiai buvo reklamuojama dantų pasta, skalbimo milteliai ir alus, o didžiausi reklamos užsakovai - "Procter&Gamble" (20,5 proc.), "TV Market" (15,1 proc.) ir "Reckitt Benckiser" (9,1 proc.).

Laikraščiuose ir žurnaluose išspausdinta atitinkamai 20,2 mln. (7,1 proc. daugiau) ir 5,7 mln. (19 proc.) kvadratinių centimetrų reklamos. Laikraščiuose dažniausiai reklamuotos kelionės, langai ir loterijos, o žurnaluose - vitaminai, prekybos tinklai ir mobiliojo ryšio paslaugos. Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas sausį-rugsėjį padidėjo 1,8 proc., iki 4,8 mln. kvadratinių metrų. Dažniausiai buvo reklamuojami mobiliojo ryšio telefonai, mobiliojo ryšio operatoriai ir mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelės.

Radijo stotys per tris ketvirčius transliavo 1,8 mln. sekundžių reklamos - 5,5 proc. mažiau nei pernai sausį-rugsėjį. Dažniausiai skambėjo loterijų, prekybos centrų ir mobiliojo ryšio išankstinio mokėjimo kortelių reklama.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"