TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Kauno oro uostas kloja patalą užsienio investuotojams

2015 06 13 6:00
7000 kvadratinių metrų teritorijoje, priklausančioje Kauno oro uostui, bus įrengtas 193 metrų riedėjimo takas ir stovėjimo peronai. Kristinos Kučinskaitės (LŽ) nuotraukos

Kauno oro uoste įgyvendinamas projektas „Aerohub KUN" pirmuosius rezultatus turėtų pradėti rodyti po metų - investavus ir sukūrus tinkamą infrastruktūrą tikimasi čia įsikurti privilioti orlaivių aptarnavimo kompanijas iš užsienio.

Penktadienį Kauno tarptautinio oro uosto teritorijoje oficialiai pristatytas čia įgyvendinamas valstybės finansuojamas projektas „Aerohub KUN“. Pirmame projekto, pradėto įgyvendinti šių metų pavasarį, etape 7000 kvadratinių metrų teritorijoje, priklausančioje Kauno oro uostui, bus įrengtas 193 metrų riedėjimo takas ir stovėjimo peronai. Tai kainuos daugiau nei 7 mln. eurų.

Gediminas Almantas: "Jei verslui reikėtų atlikti tokią investiciją, ši galbūt atsipirktų po 50 metų".

Manoma, kad rugpjūtį baigus statybos darbus, pradės aiškėti, kokius užsienio investuotojus domina galimybė įsikurti Lietuvoje.

"Aerohub KUN“ užduotis – sukurti palankias infrastruktūros sąlygas įmonėms, besiverčiančioms su aviacijos pramone susijusiu verslu. „Jei bus sukurta tinkama infrastruktūra, yra didelė tikimybė, kad būtent Kaune bus nuspręsta investuoti“, - apie užsieniečių investicijų galimą pritraukimą kalbėjo Lietuvos oro uostų Komercijos departamento direktorė Jūratė Baltrušaitytė.

Jos teigimu, mūsų šalyje yra vos kelios kompanijos, susijusios su aviacijos verslu. Tad joms valstybės finansuojamas projektas mažiau aktualus nei kitų šalių, kuriose tiek skrydžių veikla, tiek orlaivių aptarnavimas yra labiau išvystytas, kompanijoms. „Lietuva nuo bet kurios Europos valstybės daugiausiai yra nutolusi 3 valandų skrydžio atstumu. Tai yra pats optimaliausias laikas norintiems, kad jų orlaivių techninė priežiūra būtų vykdama kokybiškai ir už mažesnę kainą“, - įsitikinusi J. Baltrušaitytė.

Jūratė Baltrušaitytė: " 3 valandų skrydis iki Kauno - pats optimaliausias laikas norintiems, kad jų orlaivių techninė priežiūra būtų vykdama kokybiškai ir už mažesnę kainą".

VĮ „Lietuvos oro uostai“ direktorius Gediminas Almantas sakė, kad pripažinti, jog projektas kol kas yra labiau naudingas valstybei nei verslui, yra nepopuliaru. „Bet taip yra. Jei verslui reikėtų atlikti tokią investiciją, ši galbūt atsipirktų po 50 metų“, - sakė G. Almantas.

Tačiau, jo teigimu, investuodama valstybė kuria naujas darbo vietas bei pritraukia tuos, kurie gali skirti lėšų savo veiklos plėtrai.

2007–ais tarptautiniame Kauno oro uoste dirbo 150 žmonių. Dabar jų darbuojasi apie 1120. Skaičiuojama, kad 2030 metais darbuotojų skaičius bus dešimt kartų didesnis nei veiklos pradžioje.

2020 metais planuojama pradėti antrąjį „Aerohub KUN“ projekto etapą. Jo metu oro uostas susijungs su netoliese esančia LEZ teritorija. Iš viso valstybės investicijos abiejų projektų metu turėtų siekti apie 20 mln. eurų.

Šiuo metu Kauno oro uosto teritorija užima 438 hektarų plotą. Išvystyta veikla tik maždaug 126 hektaruose.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"