TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Mažeikiai turės du ilgai lauktus viadukus

2016 07 15 6:00
Geležinkelis tarsi perskiria Mažeikius į dvi dalis, o susisiekimas tarp jų - komplikuotas. Mažeikių rajono savivaldybės nuotrauka

Šiandien Mažeikiuose bus įmontuota kapsulė, simbolizuojanti pėsčiųjų viaduko per geležinkelį statybos pradžią, o po metų šiame Žemaitijos mieste ims rastis automobilių eismui skirtas viadukas.

Geležinkelis tarsi perskiria Mažeikius į dvi dalis. Vienoje – senamiestis, kuriame įsikūrusios pagrindinės įstaigos, o kitoje plyti daugiabučių mikrorajonas, atsiradęs plečiantis miestui. Abi dalis netolimoje ateityje sujungs du viadukai, kuriuos mažeikiškiai siekė pasistatyti ne vieną dešimtį metų. Jie iškils už Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų lėšas.

Mažeikių rajono meras Antanas Tenys „Lietuvos žinioms“ pasakojo, kad simbolinė pėsčiųjų viaduko statybos pradžia – šiandien vyksianti iškilminga kapsulės montavimo ceremonija. „Iš tiesų statybos realios, tačiau jų taip ilgai laukėme, kad viadukai mums tapo simboliais, tad ir jų statybos pradžią pavadinome simboline“, – teigė jis.

A. Tenys pabrėžė, jog geležinkelio padalytuose Mažeikiuose yra tik dvi jo pervažos, kurios dažnai uždaromos dėl intensyvaus traukinių eismo. „Tad viena problema mūsų mieste daugybę metų buvo ir tebėra ta, kad važiuojant traukiniui prie pervažų tenka ilgai laukti, kol iš vienos miesto dalies bus galima patekti į kitą“, – sakė meras. Neką mažesnė problema, kad nėra ir pėstiesiems skirtos perėjos per geležinkelį.

„Vairuotojai neturi kiti pasirinkimo, kaip tik važiuoti per pervažas, o štai pėstieji, trumpindami kelią, eina geležinkelio bėgiais, nors tai daryti griežtai draudžiama“, – teigė meras. Prieš keletą metų bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ geležinkelio linijas užtvėrė tvoromis, bet įpratę trumpinti kelią žmonės lipo ir per jas. Tuomet prie tvorų buvo pastatyti apsaugininkai. Nepaisant to, atsirasdavo žmonių, kurie vis vien mėgindavo draudžiamose vietose perbėgti per geležinkelį, keli jų net pateko po traukinio ratais ir žuvo.

A. Tenys pasakojo, kad pėsčiųjų viadukas Mažeikiuose per geležinkelį nebus pirmas. „Pėsčiųjų tiltas mūsų mieste buvo, tačiau jis susidėvėjo ir prieš keliolika metų buvo nugriautas. Dabar pradedamas statyti pėsčiųjų viadukas bus itin modernus, į jį pakilti ir nusileisti nuo jo bus galima liftais, dalis viaduko bus skirta pėstiesiems, kita dalis – dviratininkams“, – sakė jis.

Šio viaduko ilgis bus kiek daugiau nei 50 metrų, plotis – 3,5 metro. Pastatyti viaduką kainuos 1,4 mln. eurų, jis turėtų būti atidarytas kitų metų pavasarį.

Įkandin pėsčiųjų viaduko Mažeikiuose bus pradėtas statyti automobilių viadukas, jo techninis projektas šiuo metu rengiamas.

„Esu suskaičiavęs, jog Mažeikiuose jau buvo parengta 16 galimybių studijų, kaip būtų galima sujungti geležinkelio dalijamą miestą. Viena jų – patį geležinkelį „įkišti“ į tunelį, bet toks sprendimo variantas pasirodė itin brangus“, – aiškino rajono vadovas. Šiuo metu rengiamo automobilių viaduko techninio projekto autoriams iškelta užduotis suprojektuoti tokį, kurio pastatymo kaina – 11,6 mln. eurų. Tiek lėšų viaduko statybai skiria ES struktūriniai fondai, o jis turėtų iškilti 2018–2019 metais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"