TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Naujas Vilniaus ženklas pirmiausia bus pristatytas „Eurovizijoje“

2014 04 22 13:52
V.Matačiūnaitė Vilniaus miesto savivaldybės nuotrauka

Vilniaus miesto savivaldybė sukūrė naują miesto prekės ženklą, kuris pirmiausiai bus pristatytas gegužę vyksiančioje „Eurovizijoje“. Vilnietė Vilija Matačiūnaitė ir jos komanda Kopenhagoje vyksiančio konkurso metu dėvės specialiai Vilniaus atributika papuoštus marškinėlius, naujasis prekės ženklas taip pat bus ant vėliavų, informacinės medžiagos.

„Naujasis Vilniaus ženklas tuo pačiu yra ir modernus, ir istorinis – Gedimino pilies bokšto kontūras. Tai gerai žinomas sostinės įkūrimo simbolis, geriausiai matomas statinys. Džiaugiuosi, kad visa Europa netrukus pamatys ar dar kartą prisimins, kaip atrodo Vilnius“, - sakė meras Artūras Zuokas.

Pagrindinė naujosios komunikacijos strategijos žinia – netikėta miesto patirtis, Vilnius LOGIK. Vilnius planuoja komunikuoti išskirtinių, netikėtų savybių dermę, būdingą tik Lietuvos sostinei: pavyzdžiui, Užupis, menas gatvėse (Literatų gatvė ar kavinė ant stogo Užupyje), „Fluxus“ judėjimas ar miesto parkas, kuriame viena greičiausių interneto prieigų.

„Man labai džiugu, kad mano daina „Attention“ ir manimi iš esmės patikėjo Vilniaus miestas ir jo meras A.Zuokas. Man didelė garbė savo gimtojo miesto logotipą pristatyti visai Europai tarptautinės „Eurovizijos“ metu“, - sakė Lietuvos atstovė „Eurovizijoje“ V.Matačiūnaitė.

Vilniaus prekės ženklo atributika papuoštus drabužius lietuvių komandai „Eurovizijoje“ kūrė „LT identity“ dizainerės Ieva Ševiakovaitė ir Jolanta Rimkutė.

Vilniaus miesto įvaizdžio tobulinimo studiją parengė reklamos agentūros „Lukrecija BBDO“ suburta ekspertų komanda, tarp jų – žinomas vietovių ženklodaros ekspertas Jeremy Hildrethas, ,konsultavęs daugiau nei 20 miestų ir valstybių visame pasaulyje (tarp jų – Londonas ar Rio de Žaneiras), taip pat tarptautinis ekspertas kultūros ir kino turizmo klausimais Thierry Baujard'as („Peacefulfish“), dirbęs su Norvegija, Laplandija, Malta ar Vokietija, taip pat „Ernst&Young” bei EKT konsultantai.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"