TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Panevėžį nuo šiol garsins RYO

2015 01 27 6:00
Organizatorių nuotrauka

Aukštaitijos sostinės gyventojai ir svečiai su džiaugsmu skuba į rekonstruotą bei naują RYO vardą gavusį prekybos centrą, įsikūrusį Savitiškio gatvėje Nr. 61. Atsinaujinęs, ryškiomis spalvomis ir šviesomis nušvitęs centras suteikia malonumą pirkti.

Prekybos ir pramogų centras RYO – žmones labiausiai traukianti vieta Panevėžyje. Čia kasdien apsilanko mažiausiai 12 tūkst. pirkėjų, kurie laukiami bei sutinkami kaip svečiai – jie čia kitaip ir nevadinami. Kiekvienam jų RYO dovanoja puikią nuotaiką, suteikia malonumą pirkti.

„Gimęs su šypsena veide“, – taip RYO pristato jo vadovė Jūratė Gaspariūnienė. Pasak jos, pavadinimas, į kurį telpa tūkstančiai džiaugsmo reikšmių, buvo atrinktas iš tūkstančių siūlytųjų. Pavadinimas RYO – įsimintiniausias, skambiausias, trumpiausias, jį malonu tarti, džiugu išgirsti. Čia malonu ir ateiti. RYO džiugina estetika, subtilia šviesų žaisme. Smagu po jį vaikščioti, ilsėtis, užkąsti ar pavalgyti, džiugu pirkti.

J. Gaspariūnienė pabrėžė, kad prieš dešimtmetį atidarytas RYO pirmtakas jau nebeatitiko išaugusių nūdienos žmonių poreikių. Buvusį prekybos centrą norėdama paversti RYO, jo savininkė Suomijos investicinė bendrovė „Pontos“ rekonstrukcijai skyrė 7 mln. eurų. Projektas unikalus tuo, kad buvo rekonstruojamas veikiantis prekybos centras.

„Padedant vieniems geriausių Lietuvos architektų, pritraukiant pasaulinio lygio prekių ženklų, buvo padarytas itin sudėtingas darbas. Rekonstruojant pastatą buvo atnaujintos visos prieš dešimtmetį įrengtos sistemos. Maksimaliai daug dėmesio skirta pastato saugumui. Rekonstruotas pastato fasadas, pakeisti vitrininiai langai, pastatytas naujas priestatas, kuriant naująjį interjerą atsisakyta nefunkcionalių elementų. Stengėmės, kad kiekvienas čia jaustųsi maloniai“, – pasakojo J. Gaspariūnienė.

Po rekonstrukcijos prekybos centras išsiplėtė iki 28 tūkst. kv. m ploto, pašviesėjo, tapo daug modernesnis, gražesnis, patrauklesnis. Svečiams – pirkti, o darbuotojams dirbti daug geresnes sąlygas sudaręs RYO pritraukė ir pasaulinio garso prekių ženklų, tokių kaip "H&M“, „NewYorker“, „Takko“, „Deichmann“, „Centro“, „Lindex“, „Ecco“, „United Colors of Benetton“, „Mustang“, „Salamander“, „A&G“ ir kt. Čia įsikūrė ir greitojo maisto restoranas KFC, kavinukės „Vero Cafe“, „Julius Meinl“.

Anot J. Gaspariūnienės, RYO buvo sukurtas taip, kad šventės, linksmumo, malonumo atmosfera kviestų į svečius ir kiekvienam čia atėjusiajam būtų patogu. Prekybos centre pastatyti spalvingi, lengvi minkštasuoliai, kuriuos svečiai gali nusinešti į labiausiai patinkamą, jaukiausią vietą. Darbuotojams taip pat sukurtos itin jaukios poilsio bei atokvėpio zonos. Daugelis jų tvirtina, kad dirbti RYO – ir prestižas, ir malonumas.

„Džiaugiuosi, kad įvyko virsmas ir RYO nauju turiniu, nauju vardu, nauju veidu atgimė naujam gyvenimui“, – pabrėžė šio prekybos centro vadovė. Jo atgimimą lydėjo įspūdingas šviesų ir fejerverkų šou.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"