TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Pasienyje plieskiasi ginčai

Prie sienos su Rusija muitininkams ėmus matuoti degalų kiekį lengvųjų automobilių bakuose, kilo vairuotojų nepasitenkinimo banga. Nemažai jų tikina nepelnytai patekę į pareigūnų nemalonę.

Mobilią degalų kiekio matavimo įrangą įsigiję muitininkai ją daugiausia naudoja pasienio su Rusija postuose. Kelios dešimtys vairuotojų jau įkliuvo dėl to, kad vežė daugiau degalų nei leistina. Klaipėdos teritorinės muitinės Muitinės kontrolės organizavimo skyriaus viršininkė Rasa Rentauskienė teigė, kad nuo praėjusių metų paskutinių dienų, kai Panemunės kelio poste pradėta naudoti naujoji įranga, ja buvo patikrintos 253 lengvosios transporto priemonės. 41 vairuotojui surašyti administracinių teisės pažeidimų protokolai už muitininkų klaidinimą, o mokesčių už degalus šiemet muitinė surinko beveik 21 tūkst. litų. Kauno teritorinės muitinės pareigūnai Kybartų ir Ramoniškių kelio postuose šiemet nustatė 19 klaidinimo atvejų, mobilia įranga patikrinta beveik 100 automobilių.

Nurodyta skirtinga talpa

Tauragiškis V.S. LŽ pasakojo, kad vieną dieną grįždamas iš Kaliningrado srities degalinėje į kone tuščią baką prisipylė 70 litrų degalų, pasiėmė tai patvirtinantį kvitą. Matavimą atlikę muitininkai nustatė, kad bake degalų buvo net 84 litrai. Konstatavus, jog bakas yra perdirbtas, pareikalauta, kad vairuotojas sumokėtų mokesčius už įvežamus degalus. Tauragiškis su muitininkais nesiginčijo, nes buvo girdėjęs atvejų, kai už ginčus kitiems vairuotojams teko mokėti ne tik mokesčius, bet ir 300 litų baudą.

Tauragiškiui nesuprantama, kodėl muitininkų turimuose dokumentuose užfiksuota, kad jo 1993 metų laidos automobilyje "VW Passat" turi būti tik 70 litrų bakas, juk mašinos eksploatavimo knygoje nurodyta bako talpa - 98 litrai. Į analogišką situaciją pateko ir dar keli vairuotojai. "Bandysime tartis su teisininkais, ką mums dabar daryti, kad įrodytume, jog degalų bakai yra didesni, nei užfiksuota pas muitininkus", - sakė pašnekovas. Manoma, kad tokiu įrodymu galėtų būti atitinkamos pažymos iš automobilių gamintojų atstovybių. Tačiau už jas vairuotojams tektų mokėti iš savo kišenės. Kainuotų ir pačių mašinų apžiūra.

Perlenkia lazdą?

Į Kaliningrado sritį dažnai važinėjantis plungiškis pensininkas Adomas Dikšas teigė, kad muitininkai, aktyviai tikrinantys lengvuosius automobilius, perlenkia lazdą. "Važiuojantieji tokiomis mašinomis - smulkmė. Juk gerokai daugiau degalų įveža vilkikų vairuotojai. Jie įsiveža iškart po 2 tonas degalų", - aiškino jis. A.Dikšo nuomonei, kad lengvosios mašinos yra tikrinamos labai kruopščiai, o požiūris į krovininių automobilių vežamą degalų kiekį - liberalus, pritarė ne vienas LŽ kalbintas degalų vežėjas. Anot jų, iš vilkikų bakų išsiurbiamas dyzelinas visada parduodamas juodojoje rinkoje, o lengvųjų automobilių vairuotojai degalus naudoja tik savo ar artimųjų reikmėms.

Tikrina vienodai

Klaipėdos teritorinės muitinės Muitinės kontrolės organizavimo skyriaus viršininkė R.Rentauskienė abejones dėl esą netinkamos krovininių automobilių patikros sklaidė aiškindama, kad jie tikrinami ne blogiau nei lengvosios mašinos. Iš viso pernai šios muitinės pareigūnai surinko apie 189 tūkst. litų importo mokesčių už degalus. Apie 70 proc. šios sumos sudaro importo mokesčiai, surinkti už degalus, kurie buvo gabenti krovininėse transporto priemonėse.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"