TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Redakcijos paštas. Vilniaus merijos reakcija

2014 01 30 6:00
Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Vilniaus miesto savivaldybė, reaguodama į sausio 28 dieną dienraštyje „Lietuvos žinios“ išspausdintą Jurgos Tvaskienės komentarą, prašo paneigti klaidinamą informaciją.

Pirmiausia, Vilniaus skola nesiekia, kaip rašo autorė, 1,5 mlrd. litų. Žurnalistė neteisingai interpretavo faktus – būtent Vilniaus miesto biudžetas, o ne skola, siekia 1,513 mlrd. litų. Šis faktas buvo pateikiamas viešai, informacija prieinama visiems norintiesiems susipažinti su miesto biudžetu, kuris praėjusią savaitę svarstytas tarybos posėdyje. Numatyta, kad iš šio biudžeto bus grąžinta net trečdalis visų Vilniaus skolų portfelio – 373 mln. litų.

Taip pat norėtume supažindinti su teisiniais dalykais – Biudžetinių įstaigų įstatyme apskritai nekalbama apie biudžetinės įstaigos bankrotą, ir tokių precedentų Lietuvoje nėra buvę. Pavyzdžiui, uždarosios akcinės bendrovės bankrotas skelbiamas, kai ji nesugeba sumokėti savo skolų ir jos turto nebeužtenka vykdomiems įsipareigojimams padengti. Šiuo atveju Vilniaus miesto savivaldybės turto vertė yra 4,7 mlrd. litų, ji nurodyta 2012 metų konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinio finansinės būklės ataskaitoje. Tai reiškia, kad savivaldybės turto vertė yra 3 kartus didesnė nei jos biudžeto skola. Vilniaus miesto savivaldybės bankroto tikimybės nėra, nes nėra požymių, kad ji nevykdytų savo įsipareigojimų.

Vilniaus miesto savivaldybė yra išdavusi apie 1700 leidimų verstis taksi veikla. Šis skaičius pastaraisiais metais net šiek tiek didėjo. Taigi taksistų ne mažėjo, o priešingai – daugėjo. Be to, taksi rinkoje atsirado naujų, skaidrią taksi veiklą vykdančių įmonių.

Oficialiame Europos Sąjungos informaciniame leidinyje jau paskelbti privačių vežėjų, norinčių vežti keleivius Vilniuje, konkursai. Planuojama, kad 2014 metais paskelbus konkursus, su privačiais vežėjais, kurie juos laimės, bus sudaromos ilgalaikės sutartys. Keleivius Vilniuje jie galės vežti 7 metus, bet bus numatyta galimybė pratęsti sutartis dar 3 metams.

Vilniuje iš viso yra šeši greitieji maršrutai: Stotis-Santariškės, Santariškės-Laisvės prospektas-Stotis, Fabijoniškės-Centras-Oro uostas, Pilaitė-Saulėtekis, Pašilaičiai-Saulėtekis, Naujoji Vilnia-Centras.

Taip pat atkreipiame dėmesį, kad tėvams, kuriems pirmą dieną iš karto nepavyko sėkmingai užregistruoti vaikų į darželius, padėjo Vilniaus miesto savivaldybės specialistai. 2014 metams į darželius jau užregistruota apie 7000 vaikų, tai yra 93 proc., iš jų apie 90 proc. - internetu. Atlikus tėvų, kuriems ne iki galo buvo aišku dėl registracijos į darželius, apklausą, paaiškėjo, kad 65,9 proc. gyventojų atlaidūs, daugelis tėvelių prisipažino patys buvę kalti – neatkreipė dėmesio, kad vaikų registracija vyksta griežtai pagal amžiaus grupes, kai kurie nelabai susigaudė, kaip reikia atlikti registracijos veiksmus.

Norime priminti Lietuvos žurnalistų ir leidėjų etikos kodekso 4 straipsnį: žinios ir nuomonės turi būti aiškiai skiriamos. Žurnalistai, viešosios informacijos rengėjai privalo užtikrinti, kad nuomonė būtų reiškiama sąžiningai ir etiškai, sąmoningai neiškreipiant faktų ar duomenų.

IRMA JUŠKĖNAITĖ,

Viešųjų ryšių skyriaus vadovė

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"