Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITZAPAD-2017
GIMTASIS KRAŠTAS

Salotų barą „Mano Guru“ gaivina neabejingi vilniečiai

 
2017 02 13 16:40
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Vilniaus širdyje esančio salotų baro „Mano guru“ pagalbos prašymas buvo išgirstas.  Žinia, kviečianti nepraeiti pro barą, pasidalino ir žinomi Lietuvos veikėjai, ir paprasti vilniečiai.

Pirmiausia į „Mano guru“ direktorės Redos Sutkuvienės pagalbos prašymą atsiliepė Agnė Zuokienė, kuri socialinio tinkle „Facebook“ paskyroje pasidalino salotų baro problemomis ir paskatino žmones neapeiti Vilniaus gatvės: „Kadangi Vilniaus gatvė jau pusmetį uždaryta remontui, kavinės išlikimui iškilo grėsmė. Pamačiusi, kad mažėja darbuotojų skaičius, paskambinau jų vadovei. Jiems labai reikia visų mūsų palaikymo. Pusryčiaukime (jie dirba nuo 7 iki 22 val.), pietaukime „Mano guru“ arba užsisakykime jų maistą į biurus (jie atveš), konferencijoms, renginiams.“

Iš atostogų grįžęs ekonomistas Gitanas Nausėda – ištikimas „Mano guru“ klientas, taip pat neliko abejingas: „Išrausta ir užkonservuota Vilniaus gatvė pribaigtų net arklį, ką jau kalbėti apie nekaltą kavinę. Potencialūs klientai suka pro šalį, kadangi bevelija geriau nusilaužti koją slidinėdami ar žaisdami krepšinį nei eidami šaligatviu.“

Salotų baras „Mano guru“ – tai socialinis projektas, kurio tikslas – padėti priklausomybės ligomis sergančiųjų integracijai į darbo rinką ir visuomenę.

Apie baro savitumą socialiniame tinkle rašė ir G. Nausėda: „Tai ne šiaip kažkoks maitinimosi taškas, o socialinis projektas, leidžiantis įsidarbinti vienokių ar kitokių problemų turėjusiems jauniems žmonėms. Kas jau kas, o aš, dešimtmetį ten besilankantis klientas, puikiai pažįstu tas mielas merginas ir šaunius vaikinus, kurie šypsodamiesi paduoda puodelį kavos, omletą, varškėčių ar salotų lėkštę. Tiesą sakant, man visiškai neįdomu, kurie iš jų sėdėjo „ant adatos“ ar padarė nusikaltimą – daug svarbiau žinoti, kad mano mokami centai bent kruopelyte padeda grąžinti juos iš klystkelių.“

Žymių žmonių išplatinta problema nepaliko abejingų: į A. Zuokienės ir G. Nausėdos paskleistą žinią reagavo daugiau nei 4 tūkst. socialinio tinklo vartotojų, o žinia taip pat buvo pasidalinta ir pačių vartotojų.

Baro „Mano guru“ direktorė Reda Sutkuvienė.

Besidžiaugianti žmonių geranoriškumu baro direktorė LŽ sakė: „Žmonės labai geranoriškai atsiliepė. Išgirdę tą žinią. Daug dalinosi, socialiniuose tinkluose.“ Paklausta ar po problemos iškėlimo į viešumą padaugėjo klientų, direktorė atsakė teigiamai.

„Esame labai dėkingi Agnei Zuokienei už pasidalinimą žinute ir nuoširdų palaikymą mums sudėtingu laikotarpiu. Laukiame lankytojų salotų bare „Mano Guru“, o tiems kam nepakeliui ar sudėtinga atvykti – pristatome į pageidaujamą vietą. Mūsų šaunūs virėjai gali prisidėti prie jūsų asmeninių švenčių – iškepti pyragą Valentino dienai, pagaminti įvairius gardėsius Velykoms arba paruošti vienakąsnius užkandžius, karštus patiekalus ir salotas kavos pertraukoms įvairių mokymų, konferencijų ar kitų renginių metu,“ – rašoma „Mano guru“ socialinio tinklo paskyroje.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"