TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Smiltynės keltai kursuoja dažniau

2014 05 24 6:00
Krovininio transporto šiemet keltais keliama daugiau ne tik dėl SGD terminalo statybų, bet ir dėl Nidos kelio remonto. Vidos Bortelienės (LŽ) nuotrauka

Vietinis turizmas ir aktyvus statybų laikotarpis keltų įmonei žada greito tempo metus ir gerą uždarbį.

Valstybės valdoma bendrovė „Smiltynės perkėla“ nuo praėjusio rudens yra svarbi suskystintų gamtinių dujų (SGD) terminalo rangos dalyvė. Dujų laivo švartavimo krantinę statanti latvių įmonė BMGS ir dujotiekį tiesiantis bei prijungiantis jį prie terminalo vokiečių koncernas „PPS Pipeline Systems" keltus nuomoja technikai ir betonui gabenti į Kiaulės Nugaros salą. „Kitaip juk mašinų bei įrangos į salą nepristatysi. Šiuo atveju svarbi ne tik finansinė nauda, nors mums moka nuomą už keltų naudojimo valandas, o darbuotojai taip pat gauna valandinį atlygį už darbą, bet tai, kad mes prisidedame prie valstybės strateginio objekto statybos“, - teigė „Smiltynės perkėlos“ direktorius Darius Butvydas.

Veikla pelninga

Itin geri praėjusių metų finansiniai rezultatai, kai akcininkams buvo išmokėta 1,5 mln. litų dividendų, daugiau negu bet kada anksčiau, šiemet gali būti pakartoti ar net pagerinti. Nors neaišku, kokia bus vasara ir koks keleivių srautas, tačiau praėjusių metų pabaigoje parduotas nekilnojamasis turtas, už kurį pinigai gauti užbaigus sandorius jau šiemet, žada nemenką pelną.

„Pajamų iš turto apskaita tikriausiai bus atskira, o sezoną pagal pirmuosius mėnesius sunku prognozuoti. Bet tikimės daugiau pajamų iš pradėjusio vėl veikti delfinariumo lankytojų ir krovininio transporto“, - komentavo šių metų statistiką D. Butvydas.

Krovininio transporto šiemet keliama daugiau ne tik dėl SGD terminalo statybų, bet ir dėl Nidos kelio remonto. Savo ruožtu tai kiek sumažino pirmąjį ketvirtį į Kuršių neriją vykstančių lengvųjų automobilių, tačiau jau balandį jų taip pat padaugėjo.

Balandis buvo išskirtinis ir pagal keleivių, ir pagal transporto priemonių kiekį. Praėjusį mėnesį perkelta į abi puses: 99 792 keleiviai (pernai – 67 942), 19 830 dviračių transporto priemonių (pernai - 5606), 41 482 mašinos (- pernai 35 332). D. Butvydas to nesieja su Kuršių nerijos miško gaisru, o tik su atsigavusiu turizmu ir geru oru.

Per rekordinius 2013 metus „Smiltynės perkėla“ kėlė į abi puses 1,84 mln. keleivių, per 650 tūkst. dviračio transporto ir beveik 252 tūkst. mašinų. Apyvarta siekė beveik 16 mln. litų, sąnaudos išliko ankstesnių metų lygio – 12,6 mln. litų, nors reisų padaugėjo 5 procentais.

Naujas maršrutas

Bendrovė dar nėra išmokėjusi kreditų už anksčiau įsigytus 2 keltus, o greitaeigis laivas „Smiltynė“, skirtas reguliariems pramoginiams sezono reisams, šiemet nupirktas dalinai už įmonės lėšas. D. Butvydas teigia, kad su bankais atsiskaitoma pagal grafikus, jokių sunkumų grąžinant kreditus nekyla.

„Smiltynės perkėla“ jau paskelbė, kad naujas greitaeigio laivo maršrutas Klaipėda – Juodkrantė – Nida ir atgal atidaromas gegužės 31 dieną.

Visą vasarą laivas „Smiltynė“ reguliariai kursuos 2 kartus per dieną iš Danės upės, nuo krantinės šalia buvusio Senosios perkėlos pastato Žvejų gatvėje. Kelionė iš Klaipėdos į Nidą, sustojant Juodkrantėje, truks apie 2 valandas.

„Mūsų tikslas, kad klaipėdiečiai ir miesto svečiai greitai pasiektų Nidą. Naujasis laivas ir maršrutas - tai ne tik šiuolaikinė, saugi, greita ir patogi transporto priemonė, bet ir galimybė iš laivo pamatyti unikalius Neringos kopų ir Kuršių marių vaizdus – sako D. Butvydas. - Esame įsitikinę, kad susidomėjimas nauju laivo „Smiltynė” maršrutu bus didžiulis, ypač sezono piko metu, todėl vasaros atostogas ar išvykas planuojantiems poilsiautojams siūlome bilietais pasirūpinti iš anksto.“

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"