TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Sostinės dizaineriai gražina užsieniečių namus

2006 10 26 0:00
"Contraformos" kūriniai dažniausiai aptinkami Didžiojoje Britanijoje, Skandinavijos ir Azijos šalyse.
LŽ archyvo nuotraukos

Interjero ir baldų projektus kurianti šalies įmonė savo vardą labiau išgarsino užsienyje negu Lietuvoje

Dizaino projektų namai "Contraforma" yra viena didžiausių privačių ir visuomeninių interjerų bei unikalių baldų kūrėjų Lietuvoje. Po įmonės stogu susibūrė 20 jaunų kūrybingų dizainerių ir architektų. Ieškodami naujų išraiškos formų kūrėjai tiria ir pritaiko naujas medžiagas, pažangiausias technologijas.

Išskirtinumo iš kitų įmonių "Contraforma" ieško ne tik teikdama kompleksines paslaugas, bet ir mėgindama medžiagas panaudoti ten, kur jų dar niekas nebuvo sumanęs priderinti.

Kokybišką įmonės darbą šiemet pripažino ir prestižinės Londono šiuolaikinio dizaino parodos "100%DESIGN" specialistai. Jie vienos "Contraformos" dizainerių sukurtą supamąjį krėslą pasirinko parodos simboliu.

Kūrė tai, ką norėjo

Oficialiais "Contraformos" įkūrimo metais laikomi 2000-ieji, bet jos branduolys susiformavo aštuoneriais metais anksčiau. 1992 metais tuo laiku baldų madas diktavusioje įmonėje "Vilniaus ūkas" susitiko dabartinis "Contraformos" komercijos direktorius Rolandas Bitinas ir įmonės kūrybos direktorius Nauris Kalinauskas.

"Susiėjome vienas išmanantis komerciją, kitas - meną. "Vilniaus ūko" dienos ėjo į pabaigą. Aplinkybės taip susiklostė, kad nutarėme imtis verslo. Supratome, kad renkamės sunkesnį kelią, bet tik taip galėjome daryti tai, ką norėjome", - prisiminė Bitinas.

Pasak jo, steigiant įmonę keltas tikslas - sukurti intelekto produktą - dizainą. Įmonė veiklos pradžioje projektavo baldus, o vėliau "Contraforma" ėmėsi ir kitų interjero dizaino elementų.

"Iš pradžių rinkoje sklido kalbos, kad "Contraforma" - kokybiškai baldus gaminanti įmonė. Iš tiesų gamyba užsiėmė mūsų parteriai, o mes baldus projektavome. Kai mus pasiekė tokios kalbos, susiėmėme už galvų. Nutarėme, kad reikia kurti prekės ženklą. Tiesa, tuo metu teko dirbti dviem kryptimis. Nepakako vien populiarinti "Contraformos" ženklą. Visuomenei dar aiškinome, kas yra intelekto produktas. Mat anksčiau dažnas nusistebėdavo, kaip galima už projektavimą imti pinigus", - pasakojo įmonės komercijos direktorius.

Atskiria rinkas

Įmonės produktų galima rasti Japonijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Tailande. Švedijos, Danijos ir Didžiosios Britanijos rinkose koncentruojasi pagrindiniai "Contraformos" klientai. Pirmoji užsienio rinka, į kurią įžengė dizaino sprendimus siūlanti įmonė, - tai Didžioji Britanija. "Tai labai didelė, stipri ir konservatyvi rinka, bet mums pasisekė joje įsitvirtinti", - džiaugėsi Bitinas.

Lietuvoje ir užsienyje "Contrafoma" garsėja skirtingais produktais. "Lietuvoje daugiau dirbame rengdami išskirtinius interjerus, o užsienyje plačiau žinomi mūsų kolekcijų baldai. Įmonės dizaineriai gamina mažos serijos standartinių baldų kolekciją. Lietuvoje jie neparduodami, nes nėra paklausos. Retas lietuvis turi tokiems baldams tinkamą kamerinę aplinką. Be to, jie kainuoja kur kas brangiau negu baldai, kuriuos galima įsigyti daugelyje salonų. Tarkime, vienoje ir kitoje pusėje po keturias kojas turinti "Contraformos" kėdė kainuoja 1,5 tūkst. litų. Į "Contraformą" ateina tie, kurie ieško idėjos", - teigė Bitinas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"