TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Už bilietą sumokėjo, bet jo negavo

2012 10 04 8:32
Elektroninio bilieto sistema Kaune kainavo apie 5,8 mln. litų. /Kristinos Kučinskaitės nuotrauka

Šią savaitę internetu elektroninius viešojo transporto bilietus pildę kauniečiai liko ir be bilietų, ir be pinigų.

Kaunietis Algirdas Kavaliauskas, turintis mokyklinio amžiaus dukterį, šios savaitės pradžioje internetu atžalai nupirko ir į elektroninio bilieto kortelę bandė integruoti mėnesinį lengvatinį bilietą, kainuojantį 16,80 lito. Nors pinigai iš banko sąskaitos buvo nurašyti, vyras netrukus sulaukė informacijos, kad dukrai teks įsigyti talonėlį troleibuse, nes jos turima kortelė neveikia.

Pradėjęs aiškintis padėtį, A.Kavaliauskas sužinojo, jog elektroninio bilieto sistema laikinai neveikė, todėl, norėdamas atsiimti sumokėtus pinigus ir papildyti kortelę, privalo atvykti į sistemą prižiūrinčią bendrovę. Esą įskaityti už nuolatinį bilietą sumokėtus pinigus operatorės gali tik pačios prisėdusios prie kompiuterio - klaida automatiškai neištaisoma.

"Kodėl, matydami mano pavedimą, darbuotojai negali nesusipratimo išspręsti patys? Kodėl aš privalau dalyvauti?" - piktinosi vyras, sulaukęs siūlymo dar kartą sumokėti už paslaugą, o tik tuomet sukti galvą, kaip susigrąžinti anksčiau pervestus pinigus.

A.Kavaliauskas tvirtino ne sykį iš pažįstamų girdėjęs, kad jiems teko susidurti su tokiomis problemomis. Kaunietis, nenorintis nei laiko gaišti, nei mokėti už degalus kelionei iki sistemą prižiūrinčios bendrovės būstinės, žadėjo skųstis vartotojų teisių gynėjams.

Kauno miesto merijos Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras LŽ teigė žinantis apie kilusius nesklandumus. Jis tikisi, kad ateityje jų bus išvengta. "Įranga yra įranga", - sakė valdininkas.

Anot jo, sušlubavus įmonės serveriui laiku nebuvo gauti duomenys apie elektroninių bilietų papildymą. Bendrovės "Autrolis" Bilingo centro vadovo Virginijaus Pavilionio teigimu, klientų internetu pervesti pinigai ne iškart pasiekia įstaigą, todėl bilietų aktyvinimas užtrunka. Jis pabrėžė, kad nesulaukus papildymo į centrą reikėtų kreiptis turint pinigų pavedimo kopiją.

"Pas mus atvykti reikia", - pripažino V.Pavilionis ir pridūrė, kad virtualioje erdvėje pavyksta išspręsti ne visas problemas. Anot jo, klientai gali ir atšaukti užsakytą paslaugą. Tačiau kaip tuomet į pavedimą dariusio asmens sąskaitą grįžta pinigai, nėra žinoma.

Vartotojų teisių gynimo centro pirmininkas Paulius Mereckas teigė, kad žala, padaryta teikiant viešąją paslaugą, turėtų būti nedelsiant atlyginta. "Įmonė, reikalaujanti, kad už paslaugą sumokėję žmonės pas juos atvyktų, turėtų padengti su tuo susijusias išlaidas", - įsitikinęs jis.

Elektroninio bilieto projektas už Kauno miesto savivaldybės ir Europos Sąjungos pinigus pradėtas kurti 2005 metais. Jį vystė dviejų Lenkijos ir vienos Lietuvos bendrovės sudarytas konsorciumas. 2007-aisiais laikinojoje sostinėje pradėti naudoti mėnesiniai elektroniniai bilietai. 2010 metais Kaune jau buvo galima įsigyti vienkartinių elektroninių bilietų, o nuo šių metų liepos nebeparduodami popieriniai bilietėliai. Elektroninio bilieto sistema kainavo apie 5,8 mln. litų.

"Tai, kas įvyko šią savaitę, yra naujiena. Reikia išmokti problemas spręsti operatyviai", - pabrėžė P.Keras.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"