TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Verslininko neapdairumas apkartino šventę

2013 07 30 6:00
wallpink.com nuotrauka

Po dešimties metų bendraklasių susitikimą praėjusį savaitgalį suorganizavę šilališkiai dar ilgai prisimins vietos verslininką, kuris vos per plauką nesužlugdė jų ilgai lauktos šventės. Šis neslepia, kad įsivėlė klaida, bet jaunuoliams kaltas nesijaučia.

Vos porai dienų likus iki daugiau nei pusmetį planuoto klasės susitikimo buvę Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijos auklėtiniai buvo šokiruoti, kai sužinojo, kad jų linksmybių vieta – banketų salė vienoje Tauragės rajono kaimo turizmo sodybų – jau perleista kitiems. Sodybos šeimininkas teisinasi, kad įsivėlė klaida - per neapdairumą jis supainiojo užsakymus. Tačiau jaunuoliai verslininką kaltina godumu. Nors bendraklasių susitikimas atšvęstas kitoje vietoje, jie nenurimę ir pasirengę demaskuoti, anot jų, nesąžiningą verslininko poelgį.

Įžvelgia apgaulę

Kaip LŽ pasakojo šventę savo buvusiems bendraklasiams organizavusi Ilona (vardas pakeistas, moteris nenorėjo atskleisti savo tapatybės – aut.), salė kaimo turizmo sodyboje, kur praėjusį savaitgalį ir turėjo vykti šventinis vakaras, buvo rezervuota dar pernai rudenį. Sodybos šeimininkui iškart sumokėtas 400 litų užstatas. Tačiau likus dviem dienoms iki ilgai laukto susitikimo paaiškėjo, kad šventės vieta Šilalės Simono Gaudėšiaus gimnazijos buvusiems auklėtiniams jau nebepriklauso. „Sodybos šeimininkas teisinosi, kad įvyko nesusipratimas, o sodyba jau išnuomota kitiems“, - sakė Ilona.

Ji įsitikinusi, kad sodybos užsakymas buvo atšauktas ne dėl šeimininko užmaršumo, o jo noro pasipelnyti. „Jis kiekvienąsyk telefonu manęs perklausdavo, ar nenorime užsisakyti papildomų paslaugų. Ko gero, pamatęs, kad didelės finansinės naudos iš mūsų negaus, tiesiog išnuomojo sodybą kitiems“, - galimus verslininko poelgio motyvus aiškino moteris.

Jos buvusi bendraklasė Lina Bušinskaitė pažymėjo, kad šis atvejis bus pamoka kitiems, kaip atrodo socialiai neatsakingas verslas. „Toks verslas negerbia ir nevertina savo klientų, su jais pasielgta kaip su šiukšlių maišu. Net nekyla abejonių, kad sodybos šeimininkui kiti klientai turbūt pasiūlė gerokai didesnę sumą nei mes, šis susigundė ir pasielgė labai nepadoriai, neetiškai“, - pasipiktinimo neslėpė moteris.

Kaltės nejaučia

Kaimo turizmo sodybą netoli Tauragės, Pagramančio regioninio parko pakraštyje, nuomojantis Vaidotas Globys tikino, kad įvyko nesusipratimas, kai sudubliuoti du užsakymai. „Žinoma, tai mano klaida, kad taip išėjo. Nesusišnekėjome, nes šventę iš pradžių organizavo viena moteris, vėliau – kita. Jos abi tarpusavyje nebuvo visko išsiaiškinusios“, - LŽ teigė verslininkas.

Anot jo, šventės organizatoriai paskutinėmis dienomis pakeitė ir sąlygas - atsisakė nakvynės sodyboje bei maitinimo. „Galiausiai liko tik salė vienam vakarui. Aš tokio užsakymo iš pat pradžių net nebūčiau priėmęs ir nesiderėjęs su jais“, - aiškino V.Globys.

Jis tikino jaunuolių nepalikęs likimo valiai ir savo iniciatyva radęs kitas patalpas, esančias vos už kilometro nuo savo sodybos, kur būtų galima švęsti klasės susitikimą. „Matyt, ambicijos suveikė, kad jie atsisakė to siūlymo. Aš padariau viską, kas įmanoma. Nesijaučiu nė trupučio kaltas, nes ir rankpinigius atidaviau, ir kitas patalpas radau, ir žmonių buvo atsiprašyta“, - pabrėžė sodybos šeimininkas.

Būtina abipusė apsauga

Lietuvos kaimo turizmo asociacijos (LKTA) prezidentas Linas Žabaliūnas tikino, kad panašūs atvejai ir dėl jų atsirandančios nemalonios pasekmės, kai sodybų šeimininkai netikėtai atšaukia klientų užsakymus, palyginti reti. „Reikia dėti visas pastangas, kad to būtų išvengta. Vienas paprasčiausių saugiklių, kurį primygtinai rekomenduojame sodybų šeimininkams, – pasirašyti sutartis ir taip numatyti visas sąlygas bei atsakomybę, jei dėl vienos ar kitos priežasties negalima įgyvendinti įsipareigojimo“, - LŽ aiškino L.Žabaliūnas.

Anot jo, sutarčių sudarymas naudingas tiek klientams, tiek sodybų šeimininkams. „Yra ir kita medalio pusė – į užsakytą sodybą neatvykstantis klientas ir taip prarandamos pajamos. Sutartys gali apsaugoti ir vartotoją, ir paslaugų teikėją nuo galimo abipusiškai nemalonaus atvejo“, - pažymėjo LKTA vadovas.

Sodybą klasei susitikti užsakinėję organizatoriai LŽ tikino, kad verslininku pasikliovė ir su juo sutarties nesudarė. „Tai – abiejų šalių kaltė, ir dabar ši problema turėtų būti sprendžiama taip, kaip numato įstatymai, arba abipusiu susitarimu“, - reziumavo L.Žabaliūnas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"