Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATAŠVIETIMAS
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIJA
GIMTASIS KRAŠTAS

Vilniaus oro uostas uždarytas

 
2017 07 13 15:10
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Prieš 85-erius metus pastatytas Vilniaus oro uostas ketvirtadienį vakare uždarytas ir neveiks 35 dienas – per šį laiką bus rekonstruojamas jo kilimo ir tūpimo takas. Dauguma aviakompanijų dalį savo skrydžių perkėlė į Kauno oro uostą. Paskutinis lėktuvas iš Vilniaus pakilo ketvirtadienį 21 val. 20 min., o tūpė – 20 val. 55 min.

Lietuvos oro uostų Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Indrė Baltrušaitienė BNS pranešė, kad paskutinis lėktuvas iš Vilniaus pakils ketvirtadienį 21 val. 20 min., o tūps – 20 val. 55 min. Anot jos, pirmoji skrydžius iš Kauno pradės oro bendrovė „Wizz Air“ – jos lėktuvai kils į Oslą, Barseloną, Nicą ir Londono Liutono oro uostą.

Preliminariais skaičiavimais, į Kauną iš Vilniaus bus perkelta iš viso 3,1 tūkst. skrydžių ir 300 tūkst. keleivių. Be to, Kauno oro uostas per šį laiką aptarnaus 460 „savo“ skrydžių ir 75 tūkst. keleivių.

Vilniaus oro uostas vėl turėtų būti atidarytas naktį iš rugpjūčio 17-osios į 18-tąją.

Skrydžių į Kauną neperkėlė vienintelė Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“, o kitos bendrovės perkėlė ne visus skrydžius ir lauks, kol bus atnaujintas eismas Vilniuje.

Trečiadienį kelyje nuo Kauno iki oro uosto vis dar vyko darbai: buvo braižomos kelio juostos, eismas tebevyko viena juosta abiem kryptimis. Oro uosto ir Automobilių kelių direkcijos atstovai teigia, kad iki liepos 14 dienos technika iš kelio bus patraukta ir užtikrintas eismas 70 kilometrų per valandą greičiu.

Laikinajame Kauno oro uosto terminale, kuris kol kas yra pustuštis, trečiadienį taip pat tebevyko darbai, baigiamos tvarkyti kavinės, oro uosto įranga. Oro uosto atstovai sako, jog terminalas visu pajėgumu pradės veikti ankstų penktadienio rytą. Tuo metu laikinoji automobilių stovėjimo aikštelė ir kita transporto infrastruktūra jau parengta didesniam keleivių srautui.

Daugiau nei mėnesį iš Vilniaus į Kauną intensyviau kursuos viešasis transportas: traukiniai kursuos daugiau nei 20 kartų per dieną, važiuos ir vienas naktinis traukinys, dažniau kursuos tarpmiestiniai autobusai, o 29-o maršruto miesto autobusas važinės dažiau nei į prasta, be to, oro uostą galima pasiekti taksi arba automobiliu.

Ekstremali padėtis greitkelyje

Kaip vakar rašė „Lietuvos žinios“, Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU) uždarymas dėl remonto liepos 14-osios vakarą taps tikru galvos skausmu policininkams ir kelininkams, prižiūrintiems pagrindinės šalies automagistralės A1 Vilnius-Klaipėda dalį nuo sostinės iki Kauno. Spėjama, kad į šio miesto Karmėlavos oro uostą perkėlus skrydžius iš TVOU, automobilių judėjimas tarp Vilniaus ir Kauno dramatiškai padidės.

Pasak Mindaugo Rinkevičiaus, l. e. VĮ „Automagistralė“ generalinio direktoriaus pareigas, kad nestrigtų eismas judriausioje pagrindinės šalies automagistralės dalyje, prireiks ne tik kelininkų, policijos, bet ir pačių vairuotojų pastangų.

Per pasitarimą buvo svarstoma, ką daryti dėl sunkvežimių, kurių vairuotojai dažnai keliuose lenktyniauja, kartais net užima iškart dvi eismo juostas, o įvykus avarijai gali ilgam aklinai uždaryti kelią. Vienas policijos atstovas net siūlė vilkikų srautus nukreipti per Panevėžį. Tačiau susirinkimo dalyviams artimesnė pasirodė Kauno apskrities VPK Kelių policijos valdybos kelių patrulių kuopos vado Ramūno Kemzūros mintis paprasčiausiai paprašyti sunkvežimių vairuotojų judėti vien pirmąja greitkelio juosta, kad netrukdytų greičiau riedančioms transporto priemonėms.

„Taip pat galbūt vertėtų paprašyti vežėjų suplanuoti savo keliones Vilniaus-Kauno greitkeliu taip, kad nereikėtų važiuoti piko valandomis, o krovinius gabenti, pavyzdžiui, naktį, kai kelias bus laisvesnis“, – svarstė R. Kemzūra.

M. Rinkevičius savo ruožtu ragino visus be išimties vairuotojus ekstremaliomis eismo sąlygomis greitkelyje laikytis saugaus atstumo, neviršyti leistino greičio, nes kiekviena net mažiausia avarija gali sukelti niekam nenaudingą chaosą kelyje.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataŠvietimasTrasaKarjera
Žmonės
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"