TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Vilniaus vakarinį aplinkkelį gali nutiesti greičiau

2013 06 14 13:08
AB "Kauno tiltai" nuotrauka

Šią savaitę pradėtos demontuoti Vilniaus vakarinio aplinkkelio trasoje stovinčios aukštos įtampos elektros perdavimo linijų atramos. Demontuoti aukštos įtampos laidus laikiusias gelžbetonines ir metalines atramas ketinama šešiais mėnesiais anksčiau nei planuota. Kelininkų teigimu, tikėtina, kad vakarinis miesto aplinkkelis bus atidarytas ne, kaip planuota, kitais metais, o jau šių metų pabaigoje.

Vilniaus vakarinio aplinkkelio teritorijoje besidriekiančios elektros oro linijos iškėlimo darbus planuojama baigti jau šių metų rugpjūčio mėnesį, nors jų pabaiga buvo numatyta 2014-ųjų vasarį, praneša vienas projekto vykdytojų akcinė bendrovė „Kauno tiltai“.

„Vilniaus vakarinio aplinkkelio teritorijoje esančias dvi dvigrandžių 110 kV oro linijų trasas svarbu išmontuoti kuo greičiau, nes jos stūkso taip pat mūsų bendrovės statomo Vilniaus vakarinio aplinkkelio trasoje ir trukdo tiesti greitkelį. Įvertinę darbų svarbą suskubome ir ketiname projektą įgyvendinti anksčiau, nei yra suplanuota pagal sutartį“, – sakė Giedrius Cvilikas, AB „Kauno tiltai“ generalinis direktorius.

Elektros oro linijos iškėlimo darbams vadovaujantis bendrovės „Kauno tiltai“ Energetikos aikštelės vadovas Edmundas Montvilas sakė, kad oro linijų pakeitimo kabelinėmis iki šiol paspartinti nebuvo galima. Pirmiausia reikėjo įrengti požemines aukštos įtampos elektros perdavimo kabelių linijas. Šiuo metu jau veikia viena tokia linija iš dviejų.

Pirmosios oro linijos atramų demontavimo darbus vykdo dešimties darbuotojų komanda, iš kurių du yra specialiai apmokyti aukštalipiai.

„Tai yra pavojingas darbas dideliame, maždaug 30 metrų aukštyje, todėl ne kiekvienas bendrovės darbuotojas gali jį atlikti. Tam yra būtinas specialus ne tik profesinis, bet ir fizinis pasirengimas“, - sakė E. Montvilas.

Kadangi aukštos įtampos elektros oro linijų atramos bus išmontuotos net 6 mėn. anksčiau nei planuota pagal projekto darbų grafiką, bendrovė „Kauno tiltai“ ketina anksčiau užbaigti ir Vilniaus vakarinio aplinkkelio II statybos etapo darbus. Jei viskas vyks pagal numatytą planą, tikėtina, kad Vilniaus vakariniu aplinkkeliu transportas galės judėti dar šių metų pabaigoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"