TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
GIMTASIS KRAŠTAS

Vilniečiai savivaldybėje bus aptarnaujami keturiomis kalbomis

2015 07 31 11:15
Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Į sostinės savivaldybę užsukusiems interesantams nuo šiol informacija teikiama jų pasirinkta kalba - lietuvių, anglų, rusų ar lenkų.

Vilniaus savivaldybė pirmoji Lietuvoje pradėjo diegti interesantų aptarnavimo keturiomis kalbomis standartą, siekdama užtikrinti, kad informacija apie teikiamas paslaugas gyventojams ir verslui būtų lengviau pasiekiama, aiški ir vertinga. Savivaldybės pirmojo aukšto fojė veikiantis eilės valdymo terminalas interesantams iškart pasiūlo rinktis vieną iš keturių kalbų. Teikiamų paslaugų pavadinimai, išvardinti meniu skiltyse, taip pat yra išversti į anglų, rusų bei lenkų kalbas, o ant kiekvieno darbuotojo stalo matyti informacinė lentelė su vėliavėlėmis – kuriomis kalbomis kalba aptarnaujantis darbuotojas.

„Savivaldybė turi kalbėti ta kalba, kuria kalba vilniečiai. Natūralu, kad gyvenant daugiataučiame mieste, turime visi stengtis, kad Vilnius taptų patogesnis, atviresnis, o savivaldybėje dirbtų paslaugūs, atviri naujovėms ir orientuoti į rezultatus žmonės“, – įsitikinęs sostinės meras Regimantas Šimašius.

Pasak Interesantų skyriaus darbuotojų, dažniausiai į savivaldybę užsukę užsienio kalbomis kalbantys žmonės teiraujasi, kaip deklaruoti gyvenamąją vietą Vilniuje, dažnas domisi prekybos, verslo paslaugomis. Daugelis šiuo metu su klientais dirbančių tarnautojų kalba daugiau nei 2-3 kalbomis. Nuo šiol jie pirmiausiai su visais sveikinsis lietuviškai, o išgirdę klausimą kita kalba, paslaugiai suteiks informaciją interesanto pasirinkta lenkų, rusų ar anglų kalba. Aptarnaujančių darbuotojų darbo laikas organizuojamas taip, kad besikreipiantys galėtų gauti paslaugą ir pietų metu.

Savivaldybės Viešųjų ryšių skyriaus teigimu, per metus savivaldybėje apsilanko daugiau nei 120 tūkstančių gyventojų. Kasdien įvairios informacijos ir pagalbos kreipiasi vidutiniškai po 500 interesantų. Savivaldybė teikia daugiau nei 250 paslaugų, iš kurių daugiau kaip 100 pasiekiamos ir elektroniniu būdu.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
GIMTASIS KRAŠTAS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"