Dviračiu po Lietuvą

Ekodiena.lt 2012-06-28 14:07

Ekodiena.lt

2012-06-28 14:07
Dvi­ra­čių žy­giai vis la­biau po­pu­lia­rė­ja, to­dėl jau yra ga­nė­ti­nai daug dvi­ra­čių marš­ru­tų, že­mė­la­pių, skir­tų bū­tent šiai trans­por­to prie­mo­nei.

Jums nebereikia planuoti norimo maršruto nuo pat pagrindų – kas nors tokį jau yra sudaręs dar prieš jus. Šį kartą siūlome pakeliauti po Lietuvą. Kalbama, kad mūsų šalis gražus ir vaizdingas kraštas. Keliavimas dviračiu padeda tuo patikėti. Svarbiausia tinkamai įvertinti savo jėgas prieš kelionę, susiplanuoti maršrutą ir, žinoma, pažvelgti į orų prognozes.

Fizinė forma. Norint nuvažiuoti 70 km per dieną ne tik tiesiais, bet ir kalnuotais keliais, turėtumėte pasigirti gera sveikata. Jei tai yra viena pirmųjų jūsų ilgesnių kelionių dviračiu, praverstų bent šiek tiek pasitreniruoti dar prieš rengiantis į kelionę, taip būsite ištvermingesni. Nenuteikinėkite savęs, kad negalite įveikti pasirinkto atstumo, nesvarbu, koks jūsų amžius – atraskite savo tempą. Jei planuojate savo kelionę pats, geriausia dar prieš kelionę išbandyti savo dviratį. Leiskitės į savaitgalio išvyką su kuprine, kurios svoris būtų toks pat kokį planuojate turėti vykdami į tikrąją kelionę. Jei tik galite pakartokite tai keletą kartų. Tai padės jums labiau pasitikėti savo jėgomis. 

Tempas. Vidutinio pajėgumo dviratininkas važiuoja 10–12 km/val. greičiu, iki 5–7 valandų per dieną. Labiau patyrę, fiziškai stipresni dviratininkai važiuoja 15–25 km/val. greičiu. Kai grupėje yra vaikų, jų fizinė ištvermė lemia visos grupės nuvažiuojamą atstumą. Vienai dienai siūloma pasirinkti nuo 25 iki 50 km atstumą, atsižvelgiant į norimas aplankyti vietas, oro sąlygas, nenumatytas aplinkybes. Važiavimo tempą ir atstumą derinkite pagal savo savijautą.

Gabenamas svoris. Gerai apmąstykite savo maršrutą, ar jums reikalingos nakvynės kempinguose, ar apsistosite nakvynės namuose, galbūt keliausite po retai apgyvendintas teritorijas, tad reikės įsidėti daugiau maisto atsargų. Visa tai lemia vežamo bagažo svorį. Įsitikinkite, kad jūsų dviratis gali atlaikyti susidariusią apkrovą.

Būtiniausi daiktai. Ruošiantis keliauti dviračiu, svarbu apsirūpinti būtiniausiais daiktais, kurių galėtų prireikti bet kuriuo paros metu. Bagažas turi būti kiek įmanoma lengvesnis. Rekomenduojamas ant dviračio vežamo bagažo svoris – 20-25 kg. Apgalvodami savo avalynę ir drabužius atsižvelkite į metų laiką, žygio trukmę. Nepamirškite, jog žygio metu gali tekti taisyti sugedusį dviratį. Būtiniausi daiktai dviračių žygyje yra šie: žemėlapis, rašymo priemonės, dviračio spyna, palapinė, kilimėlis, miegmaišis, lietpaltis, sportiniai bateliai, prožektorius, žiebtuvėlis, peilis, vaistinėlė.

Dviračio remontui skirti įrankiai. Ilgesnei kelionei būtinai pasiimkite įrankių komplektą, priemones skylėms kamerose klijuoti, grandinės tepalo, pompą, atsarginę kamerą, varžtų, veržlių, vielos. Kartais kelionėje atsilaisvina arba pasimeta įvairūs tvirtinamieji varžtai ir veržlės. Smulkius gedimus pašalinsite patys, o esant rimtesniam gedimui, pagalbos ieškokite kelyje arba bandykite rasti dviračių meistrą.

Pažintinės kelionės po Lietuvą

Sakoma, kad geriausia dviračių trasa – pajūryje. Važiuojant pajūrio dviračių trasa galima grožėtis pajūriu, pamario gamta, išlikusiais žvejų kaimeliais. Ji driekiasi per visą Lietuvos pajūrį – nuo Būtingės šiaurėje iki Nidos pietuose bei pamariu nuo Klaipėdos iki Rusnės salos. Pajūrio dviračių trasą sudaro trys skirtingos atkarpos, susitinkančios Klaipėdoje:

- Nuo Klaipėdos iki Nidos (~ 50 km per Kuršių neriją);

- Nuo Klaipėdos iki Būtingės (~ 50 km per Pajūrio regioninį parką ir Palangą);

- Nuo Klaipėdos iki Rusnės salos (~ 110 km palei Kuršių marias ir po Nemuno deltą).

Paspaudę nuorodą rasite Pajūrio dviračių trasos vadovą. 

Nacionaliniai ir regioniniai parkai

Dviračių trasa „Tarp Zalvio ir Zalvės“ (Sartų regioninis parkas). Dviračių trasa driekiasi viena gražiausių vietovių Sartų regioniniame parke – Antazavės šilo kraštovaizdžio draustinio ir jo apylinkių teritorija. Prasideda už 8 km į šiaurę nuo Dusetų esančiame Antazavės kaime, Zarasų r. Graži čia gamta, gausu gamtos ir kultūros paveldo objektų.

Bendras trasos ilgis – 13 kilometrų, tačiau galite pasirinkti ir trumpesnį maršrutą. Visoje trasoje gausu rodyklių, kurios neleis Jums pasiklysti. Rekomenduojame kelionę dviračiais pradėti Antazavėje. Čia galite apžiūrėti Dievo Apvaizdos bažnyčios varpinės bei vartų kompleksą, kuris yra architektūros paminklas bei Antazavės dvarą su parku Zalvio ežero šlaite. Iš Antazavės geriausia važiuoti į Marimontą, kur nuostabioje Zalvelės upės pakrantėje šalia buvusio vandens malūno galėsite atsikvėpti.

Tytuvėnų regioninis parkas. Tai 13,5 km ilgio žiedinis maršrutas, jungiantis įdomiausius Tytuvėnų krašto kultūros ir gamtos objektus bei gražiausius kraštovaizdžius.

Maršruto trukmė – apie 4 val. Pradžia nuo Miško gatvės. Trasą sudaro du žiedai, juosiantys Bridvaišio ir Giliaus ežerus. Juos jungia 2 km atkarpa, einanti per Tytuvėnų miestą. Trasos ilgis aplink Giliaus ežerą – 5 km, o aplink Bridvaišio ežerą – 6,5 km.

Dviračių trasos atkarpa, juosianti Giliaus ežerą, vingiuoja miško takais, buvusio geležinkeliuko pylimu pakyla iki vietos, kur galima apžvelgti Giliaus ir Apušio ežerus, ir nusileidžia žaliavandenio Giliaus ežero pakrante iki Miško muziejaus. Vėliau trasa ne vieną šimtmetį skaičiuojančiu pušynu suka Tytuvėnų miesto link.

Varnių regioninis parkas. Pažintinė Žąsūgalos pėsčiųjų trasa. Trasos ilgis – 32 km. Jos pradžia – jau veikiantys dviračių nuomos punktai esamose kaimo turizmo sodybose „Auksinio elnio dvaras“ ir „Angelų malūnas“. Trasa veda link Biržuvėnų dvaro ansamblio, aplankant Biržuvėnų piliakalnį, I-ojo pasaulinio karo vokiečių kapines, Dvaro sodybą, Etnografijos muziejų, Laumės pėdą. Nuo Laumės Pėdos per Petraičių kaimo miškus vykstama į Jomantų kaimą, kur aplankomas Jomantų miško pažintinis takas, supažindinantis su parko gamtos paminklais: Jomantų, Triliemeniu ąžuolais, Aklaežeriu, Jomantų akmeniu.

Gražutės regioninis parkas. Gražutės didysis dviračių trasos žiedas. Šis maršrutas jungia įdomiausius parko kultūros ir gamtos objektus bei įstabius kraštovaizdžius. Trasos ilgis 45 km. Kelionę rekomenduojame pradėti Salake – bene gražiausiame regiono miestelyje, kuris garsus savo Šv. Apaštalų Petro ir Povilo atlaidais ir unikalia neogotikine tašytų akmenų Švč. Mergelės Marijos Sopulingosios bažnyčia. Jos bokštas kyla į svaiginantį 72 m aukštį, nuo kur atsiveria apylinkių panorama į miestelį ir Luodžio ežerą. 

Neries regioninis parkas. Kairiojo neries kranto turizmo trasa.

Atstumas nuo Vilniaus ~32 km

Trasos ilgis ~ 23,00 km 

Trasoje užtruksite ~ 4 val.(važiuodami automobiliu su sustojimais).

Tai 23 kilometrų ilgio kairiojo Neries kranto turizmo trasa. Ši trasa skirta norintiems pamatyti laisvai tekančią, susimąsčiusią Nerį, neįspraustą, kaip Vilniuje, į betono rėmus. Trasa driekiasi palei didžiausią per visą Neries ilgį Velniakampio kilpą. Tai žiedinis maršrutas. Šia turizmo trasa galima keliauti pėsčiomis, dviračiu arba automobiliu.

Trasos reljefas labai įvairus, yra stačių pakilimų bei nusileidimų. Nuo Panerių iki Peklynės kalno trasa vingiuoja netoli Neries (apie 2,5 km visai upės pakrante). Vėliau maršrutas kyla aukštyn ir ties Ausiutiškių regykla, nuo aukšto Neries šlaito, atsiveria nuostabi upės panorama.

Visame maršrute įrengtos nuorodos, o prie lankytinų objektų – informaciniai stendai. Pakeliui įrengtos ir nuolat prižiūrimos 6 poilsiavietės bei 1 stovyklavietė, gausu įdomių gamtos ir kultūros objektų: užkeiktų vestuvių akmenys Neryje, paslaptinga konglomerato uola, pušis „raganos šluota“ ir kt. Iki kai kurių lankytinų objektų nuo trasos teks paėjėti kelis šimtus metrų pėsčiomis. Ištroškus galima atsigaivinti šalia trasos trykštančio Pinyklos mitologinio šaltinio vandeniu.

Įdomios vietos

Iš esmės dviračių maršrutų galima rasti įvairiuose Lietuvos kampeliuose – dviračiais iš Anykščių centro galima nulėkti aplankyti legendinio Puntuko ar patyrinėti kalvotąsias Aukštadvario apylinkes. "F.Wurftas mini ir įdomų, bet kai kuriems sunkiai įveikiamą 68 km maršrutą, kuris eina palei buvusį geležinkelį Alytus–Varėna. O Molėtų rajone įrengtas netradicinis Kamastos dviračių žiedas, kuriuo važiuodami dviratininkai iš anksto susitarę gali užsukti į kaimo sodybas ir pažiūrėti, kaip kepama duona, pamatyti, kaip auginamos bitės ar triušiai. F.Wurfto duomenimis, Lietuvos saugomuose teritorijose įrengta 700 km dviračių trasų.", – rašoma portale Veidas.lt.

2011 m.  baigta statyti Eurovelo-11 trasos dalis Vilniuje, kuri driekiasi palei Nerį beveik 7 kilometrus, nuo Verkių rūmų iki Karaliaus Mindaugo tilto. Tai Puiki dviračių trasa jungia Verkių parką su Vilniaus centru. Eurovelo – tai tarptautinės dviračių turizmo trasos tinklas, išraizgęs visą Europą. Atidaryta Eurovelo-11 dalis Vilniuje gali pasigirti kokybiškumu. Nuo Trinapolio vienuolyno iki Mindaugo tilto – sunku būtų šiai trasai surasti, kokių nors priekaištų. Dviračių takas, šioje atkarpoje vingiuoja palei vaizdingą Neries upės slėnį. Pakeliui yra įrengtos kelios atokvėpio aikštelės su informaciniais stendais. Vasaros metu, galima net sustoti Žirmūnų paplūdimyje ir išsimaudyti. 

Šeimoms rekomenduoja išbandyti Druskininkų ir Birštono kurortą raižančius dviračių takus. Pusdienį ar dieną ant dviračio smagu praleisti ir kairiojo Neries kranto turistinėje trasoje netoli Vievio. Nors ji skirta ir automobiliams, eismas nėra judrus, tad keliauti dviračiais netrukdo. Šis maršrutas tęsiasi palei Neries vingį ir leidžia gėrėtis Neries skardžiais, upėje kyšančiais mitologiniais akmenimis, aplankyti išgraužtas griovas.

Lietuvosmarsrutai.eu galite rasti 19 Lietuvos turistinių maršrutų. 

Tiems, kurie nenori keliauti su trasomis, gali tiesiog įsigyti išsirinkti patrauklias ir vaizdingas Lietuvos vietas, paimti į rankas žemėlapį ir susidaryti savo maršrutą.

Tavo komentaras
Vardas: * El.paštas:
Komentaras: *
Va­kar Vil­niu­je ati­deng­ti No­be­lio li­te­ra­tū­ros pre­mi­jos lau­rea­to Czes­la­wo Mi­los­zo var­du pa­va­din­ti laip­tai. Ce­re­mo­ni­jos da­ly­viai ci­ta­vo poe­to ei­lė­raš­čius bei min­tis ir džiau­gė­si, kad jo at­mi­ni­mas įam­žin­tas [...]
Ar­ti­mas bu­vu­sio Ru­si­jos pre­zi­den­to Bo­ri­so Jel­ci­no bend­ra­žy­gis, bu­vęs šios ša­lies vals­ty­bės se­kre­to­rius Ge­na­di­jus Bur­bu­lis įsi­ti­ki­nęs, kad Ru­si­jos ne­ga­li­ma at­stum­ti ir jos izo­liuo­ti. Esą ne­pai­sy­da­mi [...]
Tuo me­tu, kai Jung­ti­nių Tau­tų (JT) Sau­gu­mo Ta­ry­bos na­riai smer­kia Ru­si­ją dėl jos „bar­ba­riš­kų“ veiks­mų, jau va­di­na­mų ka­ro nu­si­kal­ti­mais, prieš ci­vi­lius Si­ri­jo­je, nau­jo tipo Ru­si­jos bom­bos [...]
Sek­ma­die­nį per kon­tro­ver­siš­kai ver­ti­na­mą re­fe­ren­du­mą Bos­ni­jos ser­bai ab­so­liu­čia bal­sų dau­gu­ma pa­si­sa­kė už tai, kad sau­sio 9 die­na bū­tų mi­ni­ma kaip jų na­cio­na­li­nė šven­tė. Re­fe­ren­du­mo ren­gė­jai [...]
An­tra­die­nį Anykš­čiuo­se, ant Šei­my­niš­kė­lių pi­lia­kal­nio, pra­de­da­ma sta­ty­ti medinė Vo­ru­tos pi­lis.
1893 me­tų rugp­jū­tį Vil­niu­je įvy­ko IX Ru­si­jos im­pe­ri­jos ar­cheo­lo­gų su­va­žia­vi­mas. Ruo­šian­tis jam rink­ta in­for­ma­ci­ja apie lie­tu­viš­kų gu­ber­ni­jų – Šiau­rės va­ka­rų kraš­to is­to­ri­ją. Tam bu­vo [...]
Šv. Je­ro­ni­mo pre­mi­ja už nuo­sek­lų, kryp­tin­gą dar­bą, ve­dan­tį lie­tu­vių skai­ty­to­jus į pra­ncū­zų ir fran­ko­fo­niš­ko­sios li­te­ra­tū­ros lo­by­ną ir su­bti­liai jį at­ve­rian­tį tur­tin­ga lietuvių kal­ba šie­met [...]
Vie­nas di­džiau­sių ir gar­bin­giau­sių do­ku­men­ti­nio ki­no ren­gi­nių pa­sau­ly­je – tarp­tau­ti­nis Ams­ter­da­mo do­ku­men­ti­nio ki­no fes­ti­va­lis ID­FA – pa­kvie­tė pri­sta­ty­ti nau­jau­sią režisieriaus Aud­riaus Sto­nio [...]
Vil­niaus se­na­mies­ty­je, Bokš­to ir Onos Ši­mai­tės gat­vių san­kir­to­je, bai­gia­mi iš­kal­ti Čes­lo­vo Mi­lo­šo ei­lių frag­men­tai lie­tu­vių ir len­kų kal­bo­mis. 
Pir­ma­die­nio va­ka­rą rau­do­nas ki­li­mas bus iš­ties­tas nau­jo lie­tu­viš­ko ki­no fil­mo „Se­ne­kos die­na“ kū­ry­bi­nei gru­pei. Pir­mą kar­tą ša­lies is­to­ri­jo­je žiū­ro­vams pri­sta­to­mas fil­mas, prie ku­rio kū­ri­mo [...]
Eu­ro­po­je stip­ri­nant Šiau­rės ir Bal­ti­jos jū­rų pre­ky­bos tink­lą bei gau­siu fi­nan­sa­vi­mu ma­ži­nant uos­tų inf­ras­truk­tū­ros skir­tu­mus, kon­ku­ren­cin­gu­mui vis di­des­nį po­vei­kį da­ro geopolitinė įta­ka ir [...]
Vi­du­ti­nė elek­tros kai­na „Nord Pool“ bir­žos Lie­tu­vos pre­ky­bos zo­no­je pra­ėju­sią sa­vai­tę, rug­sė­jo 19–25 d., bu­vo 36 eu­rai už me­ga­vat­va­lan­dę (EUR/MWh). Tai 8 proc. dau­giau nei anks­tes­nę sa­vai­tę [...]
Jau be­veik mė­nuo, kai Tau­ra­gės ra­jo­no sa­vi­val­dy­bės ad­mi­nis­tra­ci­jos val­di­nin­kai ka­va iš me­ri­jos pa­sta­te sto­vin­čio apa­ra­to ga­li mė­gau­tis kiek šir­dis gei­džia, nes už ją mokėti ne­rei­kia. Iš­lai­dos [...]
Kul­tū­ros pa­vel­do de­par­ta­men­te prie Kul­tū­ros mi­nis­te­ri­jos (KPD) pra­ėju­sios sa­vai­tės pa­bai­go­je vy­ku­sia­me dvi­ša­lia­me Lie­tu­vos-Bal­ta­ru­si­jos pa­si­ta­ri­me nu­tar­ta kreip­tis dėl tolimesnio fi­nan­sa­vi­mo Rad­vi­lų [...]
Šio­mis die­no­mis val­džios dė­me­sys nu­kreip­tas į ša­lies par­olim­pie­čius, Rio de Ža­nei­ro žai­dy­nė­se iš­ko­vo­ju­sius me­da­lius. Pir­ma­die­nį juos ir tre­ne­rius ap­do­va­no­jo ša­lies prezidentė Da­lia Gry­baus­kai­tė, [...]
Ša­lies vy­rų krep­ši­nio ly­go­je (LKL) po dvie­jų tu­rų be pra­lai­mė­ji­mo žen­gia trys eki­pos – Vil­niaus „Lie­tu­vos ry­tas“, Prie­nų-Birš­to­no „Vy­tau­tas“ ir Pa­ne­vė­žio „Liet­ka­be­lis“.
Dr. Mal­go­ža­ta Ste­fa­no­vič, len­kai­tė iš Vil­niaus, Kro­ku­vo­je bai­gu­si po­li­to­lo­gi­jos ir so­cio­lo­gi­jos stu­di­jas, da­bar Kro­ku­vos Jo­gai­lai­čių uni­ver­si­te­te va­do­vau­ja Lie­tu­vos studijų cen­trui. „Ste­bė­da­ma [...]
Dvi jau­nos mer­gi­nos iš Ka­ma­jų mies­te­lio (Ro­kiš­kio r.) Li­na Ma­tiu­kai­tė ir Ie­va Ki­lie­nė su­ma­nė, par­ašė ir iš­lei­do pa­sa­kų vai­kams kny­ge­lę, ku­rios pa­grin­di­niai he­ro­jai – skai­čiai. Mer­gi­nos sie­kia [...]
Vil­niaus uni­ver­si­te­to moks­li­nin­kai (VU) kar­tu su par­tne­riais iš Fe­de­ra­li­nio tech­no­lo­gi­jos ins­ti­tu­to Ciu­ri­che da­ro prie­lai­dą, kad da­bar­ti­nius duo­me­nų įra­šy­mo ir sau­go­ji­mo įrenginius at­ei­ty­je pa­keis [...]
Gy­ve­ni­mas iš­ban­do mū­sų dva­si­nę stip­ry­bę, kai ma­žiau­siai to ti­ki­mės. Ti­krą dva­si­nę stip­ry­bę at­sklei­džia tai, ką da­ro­me, ko ne­da­ro­me ir ko nie­ka­da ne­da­ry­tu­me. Kuo di­des­nis iš­šū­kis, tuo su­nkiau [...]
Pir­mą­jį spa­lio sa­vait­ga­lį gam­tos my­lė­to­jai vi­so­je Eu­ro­po­je kvie­čia­mi pri­si­jung­ti prie kas­met gau­sė­jan­čio ste­bė­to­jų bū­rio iš­ly­dė­ti iš­skren­dan­čius pa­ukš­čius. Tūks­tan­čiai žmonių 36 ša­ly­se [...]
Lie­tu­vos Zoo­lo­gi­jos so­das pri­sta­to elek­tro­ni­nį bi­lie­tą – jį lan­ky­to­jai ga­lės įsi­gy­ti in­ter­ne­tu ir taip iš­veng­ti ei­lių prie Kau­ne įsi­kū­ru­sio zoologijos so­do var­tų.
Rug­sė­jo pa­bai­go­je du­ris at­ver­sian­čio­je tarp­tau­ti­nė­je Par­yžiaus (Pra­ncū­zi­ja) par­odo­je jos lan­ky­to­jams Pie­tų Ko­rė­jos au­to­mo­bi­lių ga­min­to­jas „Hyun­dai Mo­tor“ ža­da leisti pir­mie­siems žvilg­te­lė­ti [...]
Eksp­loa­tuo­jant trans­por­to prie­mo­nes su­si­da­ro ne­ma­žai pa­vo­jin­gų­jų at­lie­kų, ku­rias bū­ti­na tin­ka­mai su­tvar­ky­ti. Lie­tu­vo­je kas­met vis dau­giau su­ren­ka­ma ir sutvarkoma au­to­mo­bi­lių at­lie­kų.
Vil­niaus ne­kil­no­ja­mo­jo tur­to (NT) rin­ko­je – nau­ji vė­jai. Pir­kė­jai vis la­biau ver­ti­na kom­for­tą, tad pa­klau­siau­si tie nau­jos sta­ty­bos pro­jek­tai, ku­rie už­ti­kri­na ne tik tai, kad na­mo sienos bus tvir­tos, [...]
Apie blo­gai ap­šil­tin­tus na­mus sa­ko­ma, kad pro sie­nas švil­pau­ja vė­jas, bet ar ži­no­te, jog apie sep­tin­ta­da­lį vi­sos ši­lu­mos ne­ten­ka­ma dėl ne­tin­ka­mai ap­šil­tin­tos apa­ti­nės namo da­lies? Ap­šil­ti­ni­mo [...]
Ki­ni­jos mi­li­jar­die­riaus sū­nus nu­pir­ko sa­vo šu­niui aš­tuo­nis nau­jau­sio modelio „iP­ho­ne“ te­le­fo­nus.
Ket­vir­tus me­tus iš ei­lės, Kau­no se­na­mies­čio bend­ruo­me­nė kvie­čia gy­vū­nų my­lė­to­jus pa­mi­nė­ti Šv. Pra­nciš­kaus, gyvūnų glo­bė­jo, die­ną. 
Lie­tu­vo­je pik­ty­bi­niai na­vi­kai yra an­tro­ji pa­gal daž­nu­mą mir­ties prie­žas­tis po šir­dies ir krau­ja­gys­lių li­gų. Mū­sų ša­ly­je ši klas­tin­ga li­ga kas­met nu­si­ne­ša apie 8 tūkstančius gy­vy­bių. Vė­žio [...]
„Ma­no sū­nus šau­nus ir pro­tin­gas vai­kas, ta­čiau mo­kyk­lo­je jam ne­si­se­ka ir jis gau­na blo­gus pa­žy­mius“, – šiuos žo­džius ne­re­tai ga­li­ma iš­girs­ti iš nu­si­vy­lu­sių tė­ve­lių. 
Tri­me­tis Di­džio­sios Bri­ta­ni­jos pri­ncas Geor­ge'as sek­ma­die­nį li­ko su auk­le ir jau­nes­ne se­su­te pri­nce­se Char­lot­te. Jų tė­vai – pri­ncas Wil­lia­mas su žmo­na Ka­te – to­liau ke­lia­vo po Kanadą be sa­vo [...]
Es­ti­jos bu­riuo­to­ja Ing­rid Puus­ta sek­ma­die­nį ta­po pir­mą­ja mo­te­ri­mi, perp­lau­ku­sia Bal­ti­jos jū­rą bur­len­te. Ji nuo Fo­rio sa­los ne­to­li Šve­di­jai pri­klau­san­čio Got­lan­do nu­plau­kė iki Kaunispės uos­to Sa­re­mos [...]
Komentarai
Dienos klausimas
Ar reikia izoliuoti Rusiją?
Taip. Kol neišnyks Maskvos agresija, su šia šalimi negali būti bendradarbiaujama 
Ne. Izoliacija tik mažina problemų sprendimo galimybę
Neturiu nuomonės
horoskopai
SVARSTYKLĖS

SVARSTYKLĖS

Vi­są sa­vai­tę ka­muos sa­vi­raiš­kos prob­le­mos. Ypač skaus­min­gai rea­guo­si­te į vi­so­kiau­sio plau­ko su­var­žy­mus ir ap­ri­bo­ji­mus. Iš ap­lin­ki­nių ga­li­te ti­kė­tis tik įvai­riau­sių ban­dy­mų kaip nors pa­si­nau­do­ti ju­mis sa­viems tiks­lams. Penk­ta­die­nis - ri­bi­nė die­na. Daug kas baig­sis ir daug kas pra­si­dės.

Daugiau

Komentuojami