Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITZAPAD-2017
ĮDOMYBĖS

Lietuvos įvaizdis pasaulyje - keistuolių šalis

 
2011 10 17 15:49

Milijonus litų įvaizdžiui gerinti išleidusi Lietuva užsienyje ima garsėti kaip keistuolių kraštas. Populiarus portalas huffingtonpost.com savo kelionių rubrikoje atkreipė dėmesį, kad mūsų šalies Turizmo departamentas nepaliauja stebinti pasaulio.

Kai didelio atgarsio sulaukusį "Lietuvos kvapą" vienas komentatorius -  Amerikiečių komikas Stephenas Colbertas palygino su papjauto ožio kvapu, būtų buvę logiška, kad valdininkai nebetęs šių aromatų linijos, pažymėjo huffingtonpost.com.

Tačiau Turizmo departamentas paskelbė siūlysiantis dezodorantą Pasaulinėje kelionių mugėje, kuri netrukus vyks Londone. Be to, mugėje laukiama Vilniaus mero Artūro Zuoko. Šis neseniai išgarsėjo visame pasaulyje, kai sutraiškė neva ne vietoje sostinės Gedimino prospekte paliktą automobilį. Portale ši akcija buvo pakomentuota kaip "stipri žinia apie pilietinį mąstymą ir priminimas, jog Lietuvos merai gali naudotis tankais".

Praėjusią savaitę A.Zuokas sulaukė dėmesio, pasiūlęs pirkti salą Graikijoje ir paversti ją į kurortą. Tiems, kurie nelabai išmano geografiją, priminta, kad abi šalis skiria tūkstančiai kilometrų.

Anot huffingtonpost.com, Lietuva vis populiarėja tarp užsienio turistų ir ne be pagrindo. Vilnius esąs mielas senas miestas, pilnas bažnyčių, o Klaipėdoje galima rasti paplūdimių ir pasivaišinti jūros produktais. "Žinant visa tai, Turizmo departamentas atrodo siekiantis populiarinti turizmą pačiu absurdiškiausiu būdu", – gūžčiojo pečiais autorius.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
ĮDOMYBĖS
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"