TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
KELIONĖS

Užsieniečius į Lietuvą vilioja virtuvė, menas, krepšinis ir merginos

2011 10 18 13:47

Užsieniečius atvykti į Lietuvą labiausiai vilioja čia gyvenantys bičiuliai, virtuvė, kultūra, menas, istorija ir architektūra, krepšinis ir merginos. Tokius rezultatus atskleidė socialiniame tinkle atlikta apklausa, pranešė viešoji įstaiga „Globalios Lietuvos lyderiai“.

Antradienį ji pristatė visuomeninės iniciatyvos „Pakviesk draugą į Lietuvą“ bandomojo etapo rezultatus. Šiuo liepą-rugsėjį vykusiu eksperimentu šalies verslo, pramogų, krepšinio ir visuomenės atstovai ragino viso pasaulio lietuvius asmeniniu kvietimu savo draugus ir pažįstamus iš užsienio kviesti į Lietuvą.

„Pakviesk draugą į Lietuvą“ gerbėjai socialiniame tinkle „Facebook“ dalyvavo konkurse-apklausoje „Trys priežastys, kodėl noriu į Lietuvą“. Už nurodytas priežastis buvo siūloma laimėti nemokamą skrydį į Lietuvą. Konkurse dalyvavo 110 socialinių tinklų vartotojų, gyvenančių užsienyje.

Dauguma užsieniečių paminėjo vietos žmones ir draugus bei pažįstamus iš Lietuvos. Kiek mažiau gerbėtų turi tradicinė virtuvė: daugelis minėjo cepelinus, šaltibarščius, kugelį, keptą duoną, rūkytą žuvį, kitus tradicinius lietuviškus patiekalus. Trečioje vietoje atsidūrė kultūra ir menas. Žmonės žavisi Lietuvos istorija ir su ja susijusia kultūra, architektūra, talentingais menininkais. Ketvirtą ir penktą vietas pasidalijo krepšinis bei jo gerbėjai ir merginos iš Lietuvos.

„Šia iniciatyva skatinome kiekvieną lietuvį asmeniškai ar socialinių tinklų pagalba kviesti pažįstamus ir draugus į Lietuvą. Tikimės, jog pasibaigus didiesiems krepšinio renginiams lietuviai nenustos skleisti asmeninės žinios apie Lietuvą. Socialiniame tinkle vykdyta apklausa parodė, jog asmeniniais kvietimais paviliotus užsieniečius pirmiausia domina patys Lietuvos žmonės. Socialiniai tinklai, kaip rinkodaros ir komunikacijos priemonė, santykį tarp turisto ir kviečiančiosios šalies paverčia labiau artimu ir atviru. Išrankų šiuolaikinį turistą, ieškantį asmeninių įspūdžių ir rekomendacijų, darosi sunku įtakoti vien tradiciniais bukletais ar perkama reklama,“ – sakė iniciatyvą organizuojančio profesionalų tinklo „Globalios Lietuvos lyderiai“ vadovė Dalia Venslovaitė.

Socialinio tinklo apklausoje atskleistos tendencijos atskleidžia, kuo patys lietuviai pirmiausiai linkę vilioti savo draugus užsieniečius. Aktyviausiai priežastis vardijo lietuvių pakviesti draugai iš Jungtinės Karalystės, Turkijos, Prancūzijos, Ispanijos, Italijos.

„Tradiciniai kelionių planavimo įpročiai sparčiai keičiasi. Tarptautinis tinklas Euro RSCG pernai atliko tarptautinį tyrimą „Travel Planning“. Tyrimas parodė, kad planuojant ir renkantis keliones maždaug pusei respondentų įtakos turėjo internetas ir socialiniai tinklai. Socialinių tinklų komunikacija nereikalauja didelių išteklių, yra efektyvi, paveiki. Manau, kad tai perspektyvi priemonė turizmui skatinti,“ – sakė rinkodaros socialiniuose tinkluose ekspertas, „Big Idea Group“ vykdantysis partneris Markas Eikneris.

„Užsienio svečiai labiausiai vertina nuoširdumą ir asmenines rekomendacijas. Apie Lietuvą daug pasakoju ir asmeniškai kviečiu atvykti pasaulinių korporacijų vadovus, tokius kaip Richardas Bransonas, „Virgin Airlines“ įkūrėjas. Mano asmeniniu kvietimu Lietuvoje neseniai lankėsi ir NASA Ames tyrimų centro direktorius Simonas P. Wordenas“, – sakė Valdas Lašas, „UPS Lietuva“ vadovas ir GLL Patarėjų tarybos narys. Per pristatymą V.Lašas pademonstravo nuotrauką, kurioje užfiksuota, kaip jis R.Bransonui įteikia fotoalbumą „Neregėta Lietuva“.

Pirmasis eksperimentinis iniciatyvos „Pakviesk draugą į Lietuvą“ etapas vyko nuo liepos 1 d. iki spalio 1 d. Šiuo laikotarpiu prie iniciatyvos prisijungiantys www.invite2lithuania.com dalyviai kiekvieną savaitę laimėjo įvairių prizų – nuo pakvietimų į kiną iki skrydžio bilietų į Lietuvą.

Daugiausia dėmesio iniciatyva sulaukė iš lietuvių, gyvenančių tiek užsienyje, tiek Lietuvoje. Pastarieji aktyviausiai draugus kvietė iš Jungtinės Karalystės, JAV, Ispanijos, Italijos, Norvegijos, Vokietijos, Danijos, Airijos, Švedijos, Prancūzijos, Latvijos, Turkijos ir Graikijos.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
KELIONĖS
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"