TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
KOMENTARAI

„Bitės“ sandoriai pranašauja televizijos permainas

2016 03 22 9:35

Telefonijos, duomenų tiekimo ir televizijos paslaugų tiekimo rinkoje vykstantys pokyčiai netolimoje ateityje smarkiai pakeis televizijos žiūrovų įpročius.

JAV kompanija „Providence Equity Partners“, įsigijusi mobiliojo ryšio operatorės „Bitės“ grupę Lietuvoje ir Latvijoje, perka ir kompaniją „Sterman Group“, kuri yra televizijos ir interneto paslaugų tiekėjos „Cgates“ savininkė. Be to, vasarį „Bitė“ tapo palydovinės televizijos tiekėjos „Viasat“ partnere.

Jeigu sandoris dėl „Cgates“ bus sėkmingai baigtas, telefonijos, interneto paslaugų ir televizijos paslaugas teikianti „Teo“ ir „Omnitel“ grupė sulauks rimto konkurento, teikiančio beveik tokios pačios apimties paslaugų paketą: mobilioji telefonija, interneto ryšys ir televizijos paslaugos. „Teo“ išskirtinumu lieka tik senojo stacionaraus telefono ryšio monopolija.

Vykstantys pokyčiai naudingi vartotojams, nes konkurencija skatins įvairias rinkodaros priemones, o pirmiausia galima laukti vadinamųjų kainų karų. Kažkada mobiliojo ryšio operatorių „Omnitel“ bei „Bitės“ ramų sugyvenimą tiesiog nusiaubė agresyviai į rinką įsiveržusi „Tele2“: sparčiai pigo iš pradžių mobiliojo ryšio, vėliau duomenų perdavimo paslaugos, augo interneto ryšio sparta.

„Tele2“ veiksmų sėkmė paskatino „Teo“ ir „Omnitel“ bendrovių sujungimą (abi bendroves jau gerokai anksčiau valdė švedų kompanija „TeliaSonera“, o šiemet sausį „Teo“ įsigijo mobiliojo ryšio operatorę „Omnitel“), o dabar – ir esmines permainas „Bitės“ bendrovėje.

Po „Bitės“ skėčiu kuriantis antrai telefonijos, duomenų perdavimo, interneto ryšio bei televizijos paslaugų milžinei, kitų šios rinkos dalyvių įtaka silpnėja: mobiliojo ryšio operatorė „Tele2“, interneto paslaugų tiekėja „Mezon“ ar atskiri kabelinės televizijos paslaugų tiekėjai tampa nišiniais verslo dalyviais. Vykstant koncentracijai (rinkos pyrago perdalijimui) jiems atitinkamai teks ir mažesni pyrago gabalai. Tai skatins naujų pokyčių – vargu ar mobiliojo ryšio lyderės vardą iškovojusi „Tele2“ lengvai taikstysis su savo niša.

Pačią televizijos rinką supurtys ir į Lietuvą atėjusi kompanija „Netflix“. Ji, kaip ir išmaniosios televizijos tiekėjai „Teo“ bei „Cgates“, galvą keliančios interneto televizijos iš esmės keičia televizijos žiūrėjimo įpročius. Televizijų programų sudarytojų principą „žiūrės tai ką rodome“ keičia žiūrovų sąlygos: „žiūriu tai ką noriu, kada noriu ir naudodamasis ta platforma, kuria noriu“. Kitaip tariant, išmaniosios televizijos klientai jau dabar didžiąją dalį laidų žiūri norimu metu, o svarbiausia – gali praleisti reklamos blokus įskaitant ir politinę reklamą. Tuo tarpu naujoji karta televizoriaus žiūrėjimą apskritai laiko atgyvena, o informaciją, pramoginį bei kitą televizijų turinį gauna naudodamiesi išmaniosiomis technologijomis.

Nauji įpročiai bei žiūrovų įnoriai persijos laidų reitingus (gali būti, kad smarkiai sukrėsdami įsigalėjusius žiūrovų pomėgių stereotipus), lems televizijų programų bei reklamos pokyčius. Televizijos kanalų valdytojams šios permainos gali būti skausmingos: panašias prieš 7–8 metus išgyveno tradicinė spauda, patyrusi interneto žiniasklaidos bei socialinių tinklų permainas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
KOMENTARAI
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"