TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
KOMENTARAI

Didžiulis klausimas apie atlaidumą

2013 07 18 6:00

Per praėjusius rinkimus į Seimą teko vertinti pretendentų diskusijas LRT studijoje. Po vieno ar kito kritiško sakinio ne kartą girdėjau reikalavimą deklaruoti savo interesus. Pradėdamas šį komentarą iškart tą ir darau.

Asmeniškai nepažįstu nei Jurgio Didžiulio, nei Ericos Jennings-Didžiulis. Iš televizijos ekranų ir radijo bei straipsnių spaudoje susidariau įspūdį, kad tai malonūs ir idėjų kupini žmonės. Jų muzikiniu talentu žaviuosi tikrai ilgiau nei dešimtmetį. Man imponuoja jų sprendimas gyventi Lietuvoje, čia kurti, čia tobulėti, čia auginti vaikus, pagaliau čia vedžioti šunį.

Taip pat deklaruoju, kad asmeniškai nepažįstu nei Darjušo, nei Kšištofo Lavrinovičių, bet man patinka krepšinis, todėl esu juos matęs ne tik televizoriaus ekrane. Nesiimsiu vertinti brolių humoro jausmo ar įvaizdžio, tačiau man patinka, kaip jie dirba savo pagrindinį darbą, t.y. žaidžia krepšinį.

Taip pat deklaruoju, kad nesu socialinio tinklo „Facebook“ vartotojas, todėl negaliu remtis pirminiu šaltiniu ir galiu klysti.

Jei kokių klaidų neįvėlė žiniasklaida, turiu pasakyti, kad Jurgio ir Ericos pareiškimai socialiniame tinkle padarė įspūdį. Trumpai priminsiu, kad, kaip teigiama, J.Didžiulis pranešė, jog atsisako „Bitės“ paslaugų, nes mobiliojo ryšio operatorius pamiršo, kad reklaminiai veidai atstovauja įmonės vertybėms, o broliai Lavrinovičiai praeityje yra teisti už kriminalinį nusikaltimą.

Anot žiniasklaidos, Erica buvo dar griežtesnė ir esą pareiškė, kad broliai iš kalėjimo išėjo per anksti, o už išprievartavimą derėtų bausti kastracija.

Po tokių pareiškimų „Bitė“ atsisakė šios reklamos.

Nežinau, ar reklaminė kampanija su broliais Lavrinovičiais buvo sėkminga, nors teko girdėti, kad ji buvo populiari ir „Bitei“ padėjo pritraukti naujų klientų. Ar tinkamą strategiją pasirinko bendrovė, turėtų pasakyti rinkodaros specialistai.

Manau, kiekvienas žmogus turi teisę, galbūt net pareigą, reikšti savo nuomonę, ginti išpažįstamas vertybes.

Vis dėlto ši istorija verčia susimąstyti, ar šiandien esame atlaidūs klystantiesiems.

Teisiškai broliai už savo nusikaltimą sumokėjo – sėdėjo kalėjime tiek, kiek skyrė teismas, išskirtinių sąlygų neturėjo, šiandien galėtų net į Seimą balotiruotis. Turbūt sumokėjo ir finansiškai, nes būta kalbų, kad teistumas užkirto jiems kelią į NBA. Manau, dar tebemoka, nes praeitis vis pasiveja, ir tik jie patys žino, kiek tai kainuoja.

Sūnaus palaidūno istorija tūkstantmečius moko mus atlaidumo, tačiau niekaip neišmoko.

Man neramu, kad ir socialiniai tinklai iš dalies griauna šį vieną krikščioniškosios moralės principų. Erica ir Jurgis Didžiuliai vėliau atsiprašė Lavrinovičių šeimų, nes esą ne jas norėjo užgauti, o atkreipti dėmesį į „Bitės“ vertybinę dilemą.

Vis galvoju: jei nebūtų feisbuko (kur akimirksniu tūkstančiams galima paskleisti pliūpsnį emocijų, nesvarbu, kas jas lėmė), ar Didžiuliai kovodami už savo vertybes antrą kartą pasirinktų tokį kelią ir leksiką? Todėl nesutinku su teigiančiaisiais, kad socialiniai tinklai netrukus pakeis žiniasklaidą, nes juose trūksta atsakomybės, o atlaidumo daug mažiau nei kvailiausiuose interneto portaluose ar televizijų šou.

Gaila, kad iki šiol neišmokstame ginčytis argumentais, išankstines nuostatas ir pyktį palikdami nuošalėje.

Kodėl, jei balsuoji už atominę elektrinę, esi kvailys, o jei prieš – Rusijos pakalikas? Kodėl abejonės dėl gėjų parado reikalingumo centrinėje sostinės gatvėje a priori yra blogis, o, tarkim, rūkalių teisių ribojimas - gėris? Manau, esu tolerantiškas ir stengiuosi niekada neužgauti nė vieno žmogaus, nesvarbu, kokios rasės, tikėjimo, lyties ar seksualinės orientacijos jis būtų. Tačiau esu katalikas ir kovoju už krikščioniškąsias vertybes, todėl pritariu nacionalinio transliuotojo pastangoms riboti vaizdo klipus, kuriais reklamuojamos seksualinių mažumų eitynės.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
KOMENTARAI
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"