TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
KOMENTARAI

Nuo „tarybinės“ iki triušių

2014 10 23 6:00

Krymo aneksijos, karo Ukrainoje fone, rusiškos propagandos intensyvėjimo metu kyla vis daugiau diskusijų, kaip derėtų elgtis demokratiškoms visuomenėms. Bandyti riboti tą propagandą, ignoruoti, diskutuoti ar atsakyti kontrpropaganda? Manau, kiekvienas mūsų šiandien dar gali rinktis ir užimti tam tikrą poziciją.

Nepamenu pirminio informacijos šaltinio, kuris pranešė, kad netrukus iš Lietuvos prekybos centrų lentynų išnyks dešros ir dešrelės, pažymėtos prekės ženklu „Tarybinės“. Kaip rašo interneto portalas delfi.lt, tokį sprendimą priėmė keliolika metų šio pavadinimo mėsos gaminius pirkėjams siūlanti bendrovė „Samsonas“.

„Samsono“ savininkas ir prezidentas Alfredas Rimidis portalui sakė, kad prekės ženklas keičiamas atsižvelgiant į geopolitinę situaciją. „Dabar kaip tik geopolitinė situacija įpareigoja ir mes jaučiame pilietinę pareigą žodžio „tarybiniai“ atsisakyti“, - komentavo jis.

Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ praėjusiais metais skelbtais duomenimis, prekės ženklo „Tarybiniai“ gaminiai užėmė aštuntąją vietą populiariausių maisto produktų sąraše.

Mūsų šeimos šaldytuve šis prekės ženklas neužėmė jokios vietos. Jo ten paprasčiausiai nebuvo, nes, be kokybės, dar turi būti ir vertė, prekės ženklo filosofija. Ir mes niekada nejautėme nostalgijos okupacijos laikotarpiui.

Prieš gerą dešimtmetį iš jaunos kolegės sulaukiau klausimo, ar dėl to, kad nebuvo kokakolos, gerdavome „Pepsi“? Teko ilgai aiškinti, kad nebuvo ne tik kokakolos, kad konservuoti žirneliai buvo deficitas, ir net mielės, o apie bananus galėdavome tik pasvajoti, kaip ir apie rūkytą dešrą. Kiekviena įdomesnė knyga buvo deficitas, kiekviena, net ir iš Latvijos atvažiuojanti roko grupė, buvo metų įvykis.

Sveikinu poną A. Rimidį praregėjus, bet nežinau, ar nuo šiol imsiu pirkti „Samsono“ produkciją, nes nuėjus obuoliauti su velniu, sunku greitai nusiplauti smalos tvaiką.

Gintautas Misiukevičius, dirbantis viešųjų ryšių srityje, laiške „Lietuvos žinioms“ nuoširdžiai piktinasi prekybos tinklo „Iki“ reklama, kurioje Žemaitijoje išauginti triušiai lyginami su pokario partizanais. Cituoju: „Kretingos rajone esančio Tūbausių kaimo miškais tarpukariu lakstė partizanai. Čia vis dar galima rasti bunkerių. Ir daugybę triušių“, - skelbta skrajutėse, pritvirtintose prie prekybos tinklo „Iki“ parduotuvėse siūlomų triušių skerdenėlių.

Kilus nusistebėjimui prekybos tinklo Viešųjų ryšių departamento vadovas pareiškė (vėl cituoju), kad „Iki“ atsiprašo, jeigu kas nors iš skaitytojų neteisingai suprato mūsų vietovės aprašyme pateiktą informaciją, tikrai nesiekėme nieko įžeisti“.

Nepažįstu „Iki“ komunikacijos vadovo, bet po tokio jo komentaro prieš eidamas į šį prekybos tinklą tikrai pagalvosiu, ar negaliu pasirinkti kitos parduotuvės. Juk jei vieno iš aukštesnes pareigas bendrovėje einančių žmonių galvoje triušiai jodosi, nesu tikras, kad ir kitų paslaugų teikėjams pakaks kompetencijos.

Vis dėlto problemą matau didesnę - tarptautinės kompanijos, investuojančios Lietuvoje, nesidomi mūsų valstybės istorija ir jos negerbia. Apskritai kai kurie verslininkai nenori būti piliečiais, todėl ir ženklas „Tarybinis“ iki šiol yra populiarus, ir daug jaunų žmonių kaikariais moralinėse sviesto pelkėse skęsta. Būtų liūdna, jei ir savo vaikus ten nusitemptų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
KOMENTARAI
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"