TV programa

Horoskopai

SEKITE MUS Registruotiems varototojams
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
KONKURSAI

Fotokonkurso "Septynmyliai batai" dalyviai II

2013 07 02 10:27
Dovilės asm. archyvo nuotrauka

Taigi, konkursas jau įsibėgėjo, o į lzinios.lt  elektroninio pašto dėžutę vis dar plūsta gausybė laiškų su nuostabiausiomis kelionių nuotraukomis. Tad skubame jomis pasidalinti ir su Jumis.

Tai, ar kelionė bus įspūdinga, ne visada priklauso nuo kelionės krypties, tačiau ir nuo keliavimo būdo. Viena įsimintiniausių mano kelionių - kruizas laivu į Švediją. Kelionės išvakarės nieko gero nežadėjo - pliaupė kaip iš kibiro ir beūžiantis vėjas visiškai atėmė norą žengti pirmyn į laivo denį, tačiau bilietai jau rankose, tad pirmyn nuo saugaus uosto į laivo vidų, kuriame, priešingai nei lauke, ryškios šviesos, gausybė pramogų ir besilinksminančių keliautojų šurmulys. Kaip ir buvo tikėtasi, vėjas ir lietus padarė savo - vos atsisėdus valgyti, iš gėrimų taurių ,vos laivui pasvirus, gėrimai liejosi per kraštus, o einant koridoriumi ne vieną mėtė į šalis, tarsi keliautojai būtų kiek padauginę.Tačiau įsiliejus į linksmybių sūkurį, greit pasimiršo tai, kas dėjosi lauke. Paryčiais padėtis ėmė keistis, ir ryte sutinkant saulę pro rūką jau matėsi mažos Giotenborgo salelės. Atvykus į Švediją, kelionę tęsėme šiuose lankytinuose objektuose: Karališkuosiuose rūmuose, Vaza muziejuje, Stokholmo katedroje bei miesto rotušėje.

Dovilė

***

Dainiaus Kraujutaičio asm. archyvo nuotrauka

Tai buvo viena iš puikiausių kelionių į nepaprasto gamtos grožio bei keistos ir įdomios architektūros valstybę Slovakiją. Kadangi kelionės tikslas buvo ne visai poilsinis, o susijęs su tuo metu šalyje vykusiomis futbolo varžybomis, džiaugiuosi, jog spėjau pasigrožėti vienu Slovakijos miestu- Bratislava. Bet labiausiai mane sužavėjo gamta, ją tiesiog įsimylėjau! Nuotraukose matysite nuostabų šios šalies kraštovaizdį, nedidelę dalelę architektūros... Naujasis tiltas per Dunojaus upę, Bratislavos pilis.

Dainius Kraujutaitis

***

Mes su vyru nesam tolimų kelionių mėgėjai, tai toli ir nekeliavom. Dažniausiai mūsų kelionių maršrutai driekiasi po Lietuvą.

Vieną vasarą, labai gražiu laiku – Joninių savaitgalį, kartu su vyru išsiruošėme pakeliauti po Aukštaitijos kraštą: pasigrožėti dar nematytais gamtos kampeliais, palaipioti po Aukštaitijos kalveles, pasilepinti gaiviame ežerų vandenyje.

Miglės Gylienės asm. archyvo nuotrauka

Ir vieną vakarą įsikūrėme prie nediduko ežero miško apsuptyje. Pasistatėme palapinę, išsikepėme mėsytės ir grožėjomės vakaro saulėlydžiu. Jau niekam ne paslaptis, kad mano vyras – užkietėjęs žvejys, todėl be savo meškerių niekur nekeliauja. Ir čia jis nusprendė patikrinti, kokios gi žuvys gyvena šiame ežere. Ir staiga vakaro tylą sudrumsčia signalizatoriaus garsas, o tai reiškė, kad kažkas užkibo! Nors mano vyrui tai ne naujiena, bet pulsas vis tiek padažnėjo, kai pagriebęs meškerę pajuto, kad nemaža žuvelė užkibo. Po netrumpos kovos ištraukė, mano akimis, žuvį – monstrą! Ohoho žuvelė, svėrė daugiau nei 16kg. Nebuvau dar tokios mačiusi, o tuo labiau lietusi. Vyrui prireikė net mano pagalbos ją betempiant į krantą.

Po tokios kelionės dar ilgam užteko įspūdžių ir emocijų. Visada norisi ten grįžti. Ir grįšim!

Miglė Gylienė

DALINKIS:
KONKURSAI
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"