TV programa

Horoskopai

SEKITE MUS Registruotiems varototojams
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
KONKURSAI

Knygos konkursas: dalinamės kelionių įspūdžiais! I

2013 03 12 11:36
googlephotos.blogspot.com nuotrauka

Prasidėjus konkursui "Pietų Amerika. 394 dienos" knygai laimėti iš karto sulaukėme nuostabių skaitytojų laiškų su juose papasakotais įsimintiniausių kelionių įspūdžiais.

Štai keletas laiškelių, kuriuos jau atsiuntė mūsų skaitytojai. Skubame pasidalinti ir su jumis!

Prieš keletą metų buvome nuvykę į Tunisą. Tai buvo pirma mūsų kelionė į Afrikos šalį. Taigi... labiausiai nustebino netvarka, bet kur mėtomos nuorūkos ir šiukšlės praktiškai ant kiekvieno kampo. Nepaisant to, didžiausią įspūdį paliko kelionė traukiniu. Kadangi tai pigiausias būdas keliauti šalies viduje, sumokėję po 2 dinarus už bilietą, traukiniu dardėjome iš Suso į Tunisą. Su žmona buvome vieninteliai užsieniečiai traukinyje, tad vietiniai nenuleido nuo mūsų akių, o vienas mažiukas (manau, nei 2 metukų neturintis) bandė mus šnekinti, jo mama mus vaišino vaisiais ir nuolat mums šypsojosi.

Raimundas Kukelis

***

Porąkart turėjome džiaugsmo aplankyti Islandiją. Nuskridome į Reikjaviką, iš kur toliau keliavome ratu alink visą salą. Nuostabi šalis, gamta keičiasi kas 50 kilometrų. Pietuose - geizeriai, lagūnos, ledynai, Rytuose - kalnai, Šiaurėje - ruoniai, Šiaurės vakaruose - fiordai ir mažyčiai paukštukai Pufinai, Vakaruose - banginiai, karštos srovės kalnuose, kur galima maudytis kaip pirtyje. Juokingiausia tai, kad vietiniai mišku vadina kelis, vienoje vietoje augančius medžius. Žinant tai, kad Islandijoje praktiškai nėra medžių, tebūnie ir tie penki medžiai mišku. Trumpai drūtai tiek, nes visko neįmanoma išpasakoti. Geriau vienąkart pamatyti, nei šimtą išgirsti!

Henrika M.

Praėjusį rudenį viešėjome Diuseldorfe. Ši kelionė labiausiai įsiminė ne architektūra ar miesto grožiu, bet žmonėmis ir alaus tradicijomis :) Kiekviename bare - alaus darykloje lauke stovi staliukai. Tereikia šiek tiek luktelti ir iškart yra atnešamas alus visiems susirinkusiems prie staliuko. Padavėjai net neklausia, ko atėjai. Tiesiog pastato alų ir nueina aptarnauti kitų klientų. Kaskart išgėrus alų, padavėjas atneša naują sklidiną stiklinę ir neša tol, kol neuždėsi popierinio alaus padėkliuko ant stiklinės ir paprašysi sąskaitos. Alų ten geria visi: nuo studento iki pensijinio amžiaus senuko. Netgi ryte, pietų pertraukos metu yra visiškai priimtina išlenkti taurę alaus. Prost!

Povilas

***

Praėjusią vasarą su draugais pailsėti vykome į Estiją, Saremo salas. Buvome nusprendę, kad po salas keliausime dviračiais, tad susidarėme maršrutą, kur važiuosime, kokias vietas aplankysime. Na bet juk ne visada viskas vyksta kaip susiplanuoji:) Vieną dieną bevažiuodami per mišką, pasukome ne tuo kelliu ir paklydome.. Bet tai supratome tik tuomet, kai pasibaigė kelias ir prasidėjo pelkės.. Mums teko lipti nuo dviračių, pasiimti juos į rankas ir eiti pėsčiomis per tankius miškus, klampoti po pelkes ir tikėtis, kad rasime išėjimą. Mums beeinant sutemo, pasidarė dar baisiau, tačiau nuėjus tokį ilgą kelią, nebesinorėjo eiti atgal. Paėjus dar kurį laiką, galiausiai radome išėjimą ir stovyklavietę su palapinėmis. Prisiglaudėme ten, su kitais stovyklautojais, o ryte toliau grįžome prie savo maršruto.

Greta

Mano įsimintiniausia kelionė buvo į Prahą. Išties nuostabaus, dieviško grožio miestas, sužavėjęs savo senovine architektūra, nuostabiais tiltais, be galo didingomis pilimis ir svarbiausia šilčiausiomis savo Hospodomis (alaus užeigomis). Daugiau niekur kitur nebuvau sutikęs tokių nuostabių, šiltų, draugiškų žmonių. Be galo įdomi šalis, siūlyčiau daug kam aplankyti ir tikrai nenusivilsite.

Vygantas Kisonas

***

Mano įspūdingiausia kelionė, tai kelionė į Kiprą. Neišdildomi įspūdžiai, nuostabus patyrimas, gyvenimiška patirtis, kaitri saulė – viskas įeina į apibūdinimą Kipras. Nėra nuostabesnio už tą jausmą, kai jautiesi kaip rojuje. Šokinėjimas nuo uolų – adrenalino proveržiai, sunkumai nuomojantis mašiną. Niekada nepamiršiu to, ką patyriau ten, mažame rojaus kampelyje.

Simona

Šią žiemą mes keliavome po  kaimyninę Latviją. Pirmiausia užsukome į Rundalės pilį. Tai nepaprasto grožio rūmai,  su to laikmečio baldais, asmeniniais daiktais ir portretais. Prabangios pokylių salės išpuoštos nuostabiais raštais ir spalvomis.  Prašmatnūs hercogo apartamentai, paradiniai salonai ir privačių apartamentų patalpos ir nuostabūs  hercogienės apartamentai. Pasijutome kaip nukeliavę laiku į 17 amžių. Po to važiavome į Jūrmalos  „Livu“ vandens parką,  3 valandas dūkome vandens atrakcionuose, mirkome baseinuose ir kaitinomės saunose.  Vaikams ten tikras Rojus, nes pramogų labai daug. Nereikia net šiltųjų kraštų, galima tik aplankyti kaimynes šalis gerai praleistas laikas ir pramogos garantuotos.

Rasa Rutkauskienė

Dalyvaukite konkurse ir jūs! Siųskite trumpus aprašymus iš savo įsimintiniausių kelionių el.paštu zaidimai@lzinios.lt ir laimėkite nuotykių kupiną  knygą "Pietų Amerika. 394 dienos".

Konkurso sąlygas rasite ČIA

DALINKIS:
KONKURSAI
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"