Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITZAPAD-2017
KULTŪRA

„Lietuvos žinios“ kviečia augti kartu

 
2016 11 23 6:00
Gruodžio 8 dieną "Lietuvos žinios" kviečia į antrą popietę. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Dienraštis „Lietuvos žinios“ ir interneto portalas lzinios.lt plečia savo veiklos lauką ir kviečia į „Lietuvos žinių“ popietes su įdomiais žmonėmis. Per jas galima ugdyti tiek individualias, tiek verslo plėtrai reikalingas gerąsias savybes, užmegzti naujų kontaktų.

„Lietuvos žinių“ popietės – tai mokymai ir seminarai, skirti asmeniniam tobulėjimui bei sėkmingai verslo plėtrai skatinti. Susitikimų, konferencijų, seminarų, pokalbių dalyviams suteikiama galimybė geriau pažinti save, išmokti įvardyti ir spręsti problemas.

Lapkričio 16 dieną vyko pirmoji „Lietuvos žinių“ popietė „Eneagrama – unikalus savęs ir kitų pažinimo modelis“. Ją vedė verslo vadybos ir komunikacijos konsultantė, „Eneagramos akademijos“ įkūrėja Daiva Vietrinienė.

Pasak „Lietuvos žinių“ Rinkodaros skyriaus projektų vadovės Editos Karvelienės, bendrovė ėmėsi naujos veiklos, nes rinkoje jautė tokių paslaugų poreikį. Kartu tai leidžia stiprinti ir plėsti savo klientų būrį.

„Tikime, kad pradėtas projektas suteiks pridėtinės vertės dienraščio „Lietuvos žinios“ ir interneto portalo lzinios.lt skaitytojams. Nauja veikla plečia dienraščio ir interneto portalo klientų gretas, taip pat atveria duris kitoms įmonėms. Jų atstovai, dalyvaujantys renginiuose, ne tik įgyja žinių, bet ir turi galimybę tiesiogiai parodyti savo produktus tikslinei auditorijai“, – pasakojo projektų vadovė.

„Lietuvos žinių“ partnerės akcinės bendrovės „Naujoji Rūta“, kurios produkcija pristatoma per popietes, Marketingo skyriaus vadovė Raimonda Pelutienė šiuose renginiuose įžvelgė tiesioginę naudą tiek atstovaujamos įmonės gaminiams populiarinti, tiek darbo kolektyvo santykiams tobulinti. „Naujoji Rūta“ pastaruoju metu atnaujino savo prekės ženklą, tad per popietę pristačiau naujuosius įmonės gaminius – įvairius saldainius. Jie tikrai sulaukė susidomėjimo. Buvo teiraujamasi mūsų kontaktų, domimasi galimybėmis užsisakyti verslo dovanas. Galiu sakyti, jog tai naudinga patirtis, todėl dalyvausime ir kitose „Lietuvos žinių“ popietėse“, – tvirtino R. Pelutienė.

„Lietuvos žinių“ popiečių renginiuose suteikiamą galimybę gilintis į save ir aplinkinius įvertino reklamos agentūros „ST impress“ projektų vadovė Milda Uždavinytė. „Dauguma žmonių, kurie ne tik sėdi prie televizoriaus, bet nori ir tobulėti, ieško, kaip galėtų geriau pažinti save, atskleisti įvairiapusius asmenybės bruožus. Seminaras davė naudos man asmeniškai, taip pat manau, kad įgytas žinias galėsiu taikyti bendraudama su klientais. Tai bus naudinga ir mūsų įmonei“, – pabrėžė M. Uždavinytė.

Gruodžio 8 dieną „Lietuvos žinios“ kviečia į antrą popietę – susitikimą su viešosios įstaigos „Kitokie projektai“ partneriu, profesinių santykių konsultantu Nerijumi Januškevičiumi. Per popietę bus nagrinėjami daugeliui įmonių aktualūs klausimai: kodėl svarbu rūpintis savimi dirbant, iš kur kyla įtemptos situacijos darbe, kokie yra įprasti reagavimo į jas būdai, kaip padėti sau „neužstrigti“ problemose, kokiomis formomis tai galima daryti.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
KULTŪRA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"