TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

"Respublika" atsiėmė skundą dėl 15min.lt paskelbtos informacijos

2013 12 09 18:50

"Respublikos" leidinių bendrovė atsiėmė apeliacinį skundą dėl portale 15min.lt paskelbtos informacijos apie tai, kad dienraštis šantažavo verslininkus.

15min.lt, remdamasis Norvegijos dienraščiu "Aftenposten", 2011 metų birželį buvo paskelbęs tinklalapio "WikiLeaks" nutekintus JAV diplomatų susirašinėjimus apie Lietuvos žiniasklaidos savininkų elgesį.

Pirmos instancijos teismas 2012 metų rugpjūtį buvo atmetęs "Respublikos" leidinių skundą, kuriuo prašyta pripažinti, jog 15min.lt paskelbtame straipsnyje pateikti teiginiai neatitinka tikrovės ir pažeidžia "Respublikos" leidinių dalykinę reputaciją. Tuomet "Respublikos" leidiniai kreipėsi į Lietuvos apeliacinis teismą, tačiau šių metų spalį apeliacinį skundą atsiėmė.

Lietuvos apeliacinis teismas lapkričio pabaigoje nusprendė nutraukti bylą bei panaikinti pirmos instancijos teismo sprendimą. Teismo nutartyje nurodoma, kad "ieškovas nenurodė ieškinio atsisakymo priežasčių".

Pirmos instancijos teisme "Respublikos" leidiniai siekė iš 15min.lt valdančios bendrovės prisiteisti 0,5 mln. litų žalą, tuo metu apeliaciniame skunde ieškinio suma sumažinta iki 10 tūkst. litų.

Apeliacinio teismo sprendimu, "Respublikos" leidiniams grąžinami 75 proc. pirmos instancijos teismui sumokėto žyminio mokesčio (beveik 7 tūkst. litų) bei visas apeliaciniam teismui sumokėtas žyminis mokestis (beveik 600 litų).

Tačiau "Respublikos" leidiniai turės padengti beveik 8 tūkst. litų, kuriuos bylinėdamasi išleido 15min.lt valdanti bendrovė.

"WikiLeaks" nutekintuose JAV diplomatų susirašinėjimuose teigiama, kad Lietuvos žiniasklaidos magnatai savo valdomus laikraščius esą nevengia naudoti kaip reketo įrankius, žiniasklaidos priemonių savininkai šantažuoja verslininkus, turi tiek politinių, tiek verslo interesų. Ataskaitoje minimas dienraštis "Lietuvos rytas" – rašoma, kiek jame esą kainuotų užsakomasis straipsnis. Ypač plačiai aptariamas dienraštis "Respublika", kuris esą užsiėmė kone atviru reketu.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"