TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

"Viasat" neatsisako rusiškų kanalų

2014 12 30 18:50
broadbandtvnews.com nuotrauka

Švedijos žiniasklaidos koncerno „Modern Times Group“ (MTG) valdoma palydovinė televizija „Viasat“, transliuodama daugybę trečiųjų šalių kanalų ir siūlydama įvairų turinį, skatina išraiškos laisvę ir pliuralizmą, sako trijose Baltijos šalyse veikiančios grupės vadovas.

„Viasat“ vadovas Baltijos šalyse ir Suomijoje Johannesas Leppanenas teigia, kad Lietuvoje kritikuojamos televizijos stotys gali būti pasiekiamos per kitus tinklus.

„Klaidinga teigti, kad priežastis, dėl kurios „Viasat“ neatsisakys tų kanalų, yra MTG verslo interesai Rusijoje. MTG veikia daugiau nei 130 pasaulio šalių ir mes neleisime, kad mūsų verslo interesai vienoje šalyje darytų įtakos mūsų sprendimams kitoje. Tai neracionalu pasauliniame versle ir kitų šalių aplinkoje, kurioje mes visi šiandien gyvename“, – sakė J.Leppanenas.

Anot jo, televizijos operatoriaus programoje yra daug trečiųjų šalių kanalų ir didelė turinio įvairovė, jis vertina išraiškos laisvę ir skatina nuomonių įvairovę.

„Tokie standartai yra įtvirtinti ES Garso ir vaizdo žiniasklaidos paslaugų (GVŽP) direktyvoje ir palaikomi televizijos tinklų Lietuvoje ir visose ES narėse“, – sakė J.Leppanenas, pridurdamas, kad „Viasat“ nuolat aktyviai pasisakė už Lietuvos pareigūnų kontaktus su reguliuotojais tose šalyse, kur rodomi Rusijos kanalai ir jų turinys yra reglamentuotas.

J.Leppanenas pabrėžė, kad pagal ES įstatymus kanalai ir jų turinys reguliuojami kilmės šalyje.

„Viasat“ vadovas prieš savaitę sakė, kad bendrovė ketina paklusti būsimiems Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRKT) sprendimams dėl rusiškų televizijų programų ribojimo, jei bus nustatyti pažeidimai ir apie tai bus informuojama Europos Komisija.

(LRKT) pirmininkas Edmundas Vaitekūnas tuomet sveikino bendrovės sprendimą, tačiau priminė, jog įstatymo pataisose numatyta, kad būtų galima bausti nesilaikančius LRTK sprendimų retransliuotojus, taip pat ir tuos, kurie registruoti ne Lietuvoje - iki šiol tokios galimybės nebuvo.

Posėdis, kuriame komisija, gavusi ekspertų išvadas, galutinai apsispręs dėl sankcijų trims rusiškoms televizijoms, vyks kitų metų sausio 7 dieną.

Komisija gruodžio viduryje nusprendė inicijuoti rusiškų televizijos kanalų „RTR Planeta“ ir „NTV Mir Lithuania“ retransliacijos sustabdymą, nustačius, kad jie pakartotinai galėjo kurstyti nesantaiką. Komisija taip pat pradėjo tyrimą dėl anksčiau nebausto „Ren TV Baltic (Lietuva)“ paskleistos informacijos, kuria taip pat galbūt kurstoma tautinė nesantaika.

Komisija pasiūlė Lietuvoje veikiančioms bendrovėms įdiegti privalomas turinio licencijas, kuriose būtų aiškiai apibrėžtas užsienio kanalų retransliacijų turinys ir būtų leista juos retransliuoti be jokių papildomų reikalavimų.

Pagal įstatymo projektą, pažeidėjai būtų baudžiami iki 100 tūkst. litų (28,9 tūkst. eurų) bauda arba iki 3 proc. jų metinių pajamų. Panašios baudos numatytos ir prezidentės pasiūlytose pataisose.

Vyriausybė dar turi parengti įstatymo projektą ir pateikti jį parlamentui pavasario sesijos pradžioje kovo mėnesį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"