TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Atostogos baigėsi nė neprasidėjusios

2010 04 06 0:00
Daugeliui ant sukrautų lagaminų jau sėdėjusių keliautojų atostogos liko nepasiekiama svajonė.
Nuotrauka: ©"Lietuvos žinios"

Dešimtims keliautojų, planavusių įspūdingas Velykų atostogas Egipte, teko skaudžiai nusivilti. Kelionių organizatoriaus "Novus Orbis" darbuotojai apie įmonės bankrotą pranešė likus vos keletui valandų iki skrydžio.

Apie tai, kad neišskris planuotų atostogų į Egipto kurortą Hurgadą poilsiautojai sužinojo kelionės išvakarėse - balandžio 2-osios vakarą. UAB "Novus Orbis" darbuotojai nemalonią žinią klientams pradėjo pranešinėti penktadienį nuo 18 valandos. Vilniaus tarptautiniame oro uoste turėję būti 3.30 val., kai kurie keliautojai kelionių organizatorių skambučių sulaukė tik apie 22 valandą.

Staigus bankrotas?

"Buvome susikrovę lagaminus, kai mums pranešė, kad kelionė neįvyks, o pinigus atgausime vėliau", - pasakojo į Hurgadą savaitei su žmona ir dviem draugais turėjęs išskristi vilnietis Gražvydas Kudžma. Pasak vyriškio, jie turėjo išskristi 5.30 valandą.

"Buvo pasakyta, kad antradienį, po Velykų, sulauksime bankroto administratoriaus skambučio ir nurodymo, ką daryti, kad atgautume pinigus. Man tai sukėlė įtarimų, nes dirbu statybų sektoriuje, kuriame bent kartą per mėnesį išgirsti, kad kažkas tapo nemokus. Puikiai žinau, kad bankrotas per kelias valandas neįvyksta, tai ilgokai užtrunkanti procedūra", - piktinosi G.Kudžma. Vyriškis stebėjosi, kad apie įmonės bankrotą buvo įspėtas likus kelioms valandoms iki skrydžio.

G.Kudžma buvo vienas iš nedaugelio, dar spėjusių užsisakyti naują kelionę. Į Egiptą, tik kitą kurortą, jis išskrido balandžio 4-ąją, susimokėjęs dar kartą.

Kėdainių gyventojai Liudmila ir Bronius, iš "Novus Orbis" pirkę pažintinę kelionę, į ją taip pat neišvyko. Pensinio amžiaus žmonės jau buvo atvykę pas giminaičius į Kauną, kai sužinojo negalėsią išskristi į išsvajotą kraštą. Už kelionę daugiau nei po 2 tūkst. litų sumokėję turistai sakė lauksią, kol jiems grąžins pinigus.

Pakilo visi lėktuvai

Vilniaus oro uosto informacijos skyriaus darbuotojai LŽ sakė, kad balandžio 3-iąją į Hurgadą išskrido net keturi lėktuvai, o 5.30 val. į orą pakilo aviakompanijos "Aurela" lėktuvas. "Visi planuoti skrydžiai įvyko, nė vienas nebuvo atšauktas", - patikino oro uosto tarnybų darbuotojai.

Į Egiptą užsakomuosius skrydžius vykdantys trys Lietuvos kelionių operatoriai - "Novaturas", "Teztouras" ir "Star Holidays" - su UAB "Novus Orbis" nutraukė bendradarbiavimą prieš kelerius metus. Todėl keliones į Egiptą organizavusi įmonė vietas lėktuve užsisakydavo tiesiai iš "Aurelos". Minėtų kelionių operatorių tvirtinimu, bendrovė greičiausiai nebuvo sumokėjusi už keleivių lėktuvo bilietus, todėl išvakarėse iš aviakompanijos sužinojo, kad turistai į reisą nebus priimami.

Pasiskelbė nemokūs

Klientams pranešę apie neįvyksiantį skrydį "Novus Orbis" darbuotojai visą ilgąjį savaitgalį telefonais daugiau nebeatsiliepė. Įmonės interneto tinklalapyje buvo paskelbta apie "Novus Orbis" nemokumą. Čia pat tvirtinama, kad apie tai informuotas Valstybinis turizmo departamentas.

Į šią įstaigą turėtų dabar kreiptis be atostogų Egipte likę keliautojai. UAB "Novus Orbis" veikla buvo apdrausta, tad draudimo bendrovės išmokėta pinigų suma proporcingai bus išdalyta nukentėjusiesiems. Neaišku tik tai, ar visi atgaus tiek pinigų, kiek sumokėjo už kelionę.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"