TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Autobusų parkas neteko žemės

2010 07 29 0:00
Kauno vadovus nustebinusi O.Balžekienė skandalo dėl savo sprendimo nemato.
Nuotrauka: ©"Lietuvos žinios"

Kauno meriją vakar pasiekė neįtikima žinia - paskutinę savo darbo dieną dabar jau buvusi Kauno apskrities viršininkė Ona Balžekienė be žemės paliko laikinosios sostinės autobusų parką. Tai ji padarė verslininkų, pretenduojančių į didžiulį sklypą, prašymu.

Bendrovės "Kauno autobusai" direktorius Mindaugas Grigelis LŽ vakar tikino negalįs atsigauti po patirto šoko. Nors anksčiau jis ne sykį susidūrė su Kauno apskrities viršininko administracijos siekiu iš autobusų parko atimti 9,5 hektaro žemės sklypą, tokiems užmojams kaskart buvo užkertamas kelias. Todėl niekas nė pagalvoti negalėjo, kad veiksmų O.Balžekienė imsis paskutinę savo darbo dieną.

M.Grigelio teigimu, ilgą laiką apskrities administracija slėpė tikrąsias domėjimosi sklypu priežastis, tačiau prieš pat jos panaikinimą motyvai buvo įvardyti - netoli centro prie Nemuno esančio sklypo detalųjį planą rengia ir jį iš miesto perimti ketina UAB "Domus firma".

Ne paslaptis, kad su šia bendrove susijęs buvęs Kauno apskrities viršininkas, buvęs Kauno merijos administracijos direktorius Giedrius Buinevičius. Kiek anksčiau kalbėdamas su LŽ verslininku tapęs valdininkas neslėpė grandiozinių planų užstatyti nemenką panemunės plotą. Tvirtinama, kad UAB "Domus firma" yra suradusi pretendentus į Raudondvario plente esantį žemės sklypą.

Tiek Kauno vadovai, tiek "Kauno autobusų" administracija pasakojo, kad apleistoje valstybei priklausančioje teritorijoje visuomeniniam transportui skirtas parkas pradėtas statyti dar 1987 metais.

Sklypo nuomos sutartis tarp Kauno apskrities viršininko administracijos bei miestui priklausančios bendrovės 99 metams sudaryta 1996-aisiais.

Per visą nuomos laikotarpį milijonai litų investuota į autobusų parko asfaltavimą, reikiamų statinių įrengimą. Nusprendus sujungti troleibusų ir autobusų parką pastarojo teritorijoje nutiestos troleibusų linijos. Vien šie darbai, UAB "Autrolis" direktoriaus Mindaugo Lego teigimu, atsiėjo 250 tūkst. litų.

"Sklypo, kuriam sutvarkyti skyrėme didžiules sumas, lengvai neatiduosime. Apskrities viršininkės sprendimą skųsime teismui. Netikiu, kad viešasis interesas nebus apgintas", - vylėsi M.Grigelis.

Anot jo, perleisti vertingos teritorijos verslininkams valstybė negalėtų ir todėl, kad ji įkeista Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankui, paskolinusiam įmonei 10 mln. eurų. Už šią sumą 190 autobusų turinti bendrovė gyventojus vežiojusias 55 nusidėvėjusias transporto priemones pakeitė naujomis.

"Žemės sutarties nuomos nutraukimas sukeltų neprognozuojamų pasekmių. Bendrovė negalėtų užtikrinti visuomenei būtinų funkcijų bei įsipareigojimų Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankui vykdymo", - vakar LŽ sakė Kauno meras Andrius Kupčinskas.

Jo teigimu, kol keblios situacijos neišspręs teismas, "Kauno autobusai" iš šiuo metu valdomos teritorijos niekur nesikraustys.

Šiuo metu ministro pirmininko patarėja dirbanti O.Balžekienė įsitikinusi savo teisumu. Ji LŽ tikino, kad minėtas jos sprendimas neturėjo būti netikėtas "Kauno autobusų" vadovams. Esą tai - anksčiau priimtų sprendimų tąsa. Ji tvirtino, kad bendrovė ne kartą buvo perspėta, jog žemės nuomos sutartis bus nutraukta, nes įmonė dalį teritorijos naudoja ne pagal paskirtį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"