TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Biržos tilto remontas priminė įsisenėjusią problemą

2007 03 07 0:00
Kol vyksta Biržos tilto rekonstrukcija, pėstiesiems pastatytas laikinas medinis
tiltas.
Autoriaus nuotrauka

Apie naują tiltą Klaipėdoje per Danės upę kalbama jau ne vieną dešimtmetį. Tačiau jo statybos vis atidedamos.

Uostamiestis rengiasi nelengvam išbandymui - uždaryti vieną iš trijų šiaurinę ir pietinę miesto dalis jungiančių magistralių. Nuo kovo 15-osios bus sustabdytas transporto eismas per Danės tiltą ir Tiltų gatve. Uždarius Biržos tiltą transporto eismas bus nukreiptas Pilies tiltu.

Klaipėdos policijos Eismo priežiūros skyriaus viršininkas Saulius Švėgžda teigia, kad šiam įvykiui rengiasi ne tik kelių policija, bet ir visas miestas: "Juk bus uždaryta viena iš trijų svarbiausių miesto transporto arterijų. Akivaizdu, kad eismą nukreipus Pilies tiltu ir Pilies gatve pastarojoje susidarys spūstys. Eismo priežiūros skyrius jau parengė visą kompleksą veiksmų, kurių bus imtasi eismo sąlygoms gerinti. Miestiečiai turėtų apsišarvuoti kantrybe, kurios prireiks gaištant laiką neišvengiamose spūstyse."

Remonto reikėjo

Eismą Biržos tiltu planuojama atnaujinti tik liepos 1-ąją. Per tą laiką iki pat metalinių konstrukcijų bus nuskusta tilto asfalto danga. Nauja, ne asfalto, o lengvesnė ir patvaresnė epoksidinė danga bus užklota tik baigiantis rekonstrukcijos darbams, kai visi mechanizmai bus sutvarkyti.

Iki šiol buvo nušveistos po tiltu esančios metalinės konstrukcijos. Jų būklė, statybininkų teigimu, pasirodė esanti kur kas prastesnė, nei prognozuota. Kai kurios konstrukcijos buvo net avarinės būklės. Tai dar kartą patvirtina, kad tilto rekonstrukcija buvo būtina. Kol vyksta Biržos tilto rekonstrukcija, pėstiesiems pastatytas laikinas medinis tiltas.

Vadovams neaktualu?

Apie naują tiltą per Danę kalbama jau ne vieną dešimtmetį. Beveik visi iki šiol miestui vadovavę ir tebevadovaujantys asmenys gyveno ar gyvena šiaurinėje Klaipėdos dalyje ir nė vienam jų nereikia į darbą savivaldybėje ir po darbo namo važiuoti kuriuo nors tiltu. Gal tai ir yra pagrindinė priežastis, kad tiltas regimas tik popieriuose, o jo statybos vis atidėliojamos?

"Negalima tvirtinti, kad per tuos metus nieko nedaryta, - įsitikinęs šios kadencijos tarybos Miesto planavimo komiteto pirmininkas Kazys Vaišvila. - Naujasis tiltas įtrauktas į miesto bendrąjį planą. Ir dabar galiojantį, ir naująjį. Atliktas detalusis tabako fabriko teritorijos planas, kuriame taip pat numatyta vieta tiltui. Dabar turi būti atliktas techninis projektas. Dar keli tiltai per Danę yra būtini. Europos miestuose jų yra kas kelis šimtus metrų."

Vaišvila prisipažino irgi gyvenąs šiaurinėje miesto dalyje, tad jam į darbą tiltu važiuoti netenka.

Vietiniam susisiekimui

Vieta naujam tiltui per Danę numatyta ties dabartiniu telekomunikacijų bendrovės "Teo" pastatu.

Urbanistinės plėtros departamento vadovas Kastytis Macijauskas tvirtina, kad tiltas nebus magistralinis, o tik vietinio susisiekimo: "Tačiau jis yra labai reikalingas. Kiek galėtų kainuoti? Manau, kad jo kaina nebūtų labai didelė, daugiau kainuotų iki tilto vedantys transporto mazgai."

Klaipėdos miesto savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėja Violeta Staskonienė buvo konkretesnė: "Dabar kaip tik vyksta konkursas galimybių studijai parengti. Ji ir atsakys į visus klausimus. Manau, pats tiltas galėtų kainuoti apie 10 mln. litų. Kita tiek sudarytų privažiuojamųjų kelių vertė. Parengtą galimybių studiją planuojame turėti šiemet."

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"