TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Iki tragedijos trūko akimirkos

2009 01 06 0:00
Paaiškėjo, kad įlūžo susidėvėję metaliniai lankstai ties tilto sujungimu su prietilčiu.
Nuotrauka: © "Lietuvos žinios"

Niekada neremontuotas Kauno Kleboniškio tiltas vakar įsmuko. Tik per laimingą atsitiktinumą tuo metu per jį nevažiavo automobiliai. Tačiau lieka grėsmė, kad tiltas žnegtels ant Panerių gatvės.

Apie įsmukusią tilto dalį vakar rytą pirmieji pranešė policijos pareigūnai. Juos apie incidentą informavo vairuotojai. Šie pastebėjo staiga atsivėrusią 25 centimetrų pločio angą. Paaiškėjo, kad įlūžo susidėvėję metaliniai lankstai ties tilto sujungimu su prietilčiu.

Kleboniškio tiltas priklauso vadinamajam šiauriniam Kauno aplinkkeliui. Jis yra greitkelio Vilnius-Klaipėda dalis. Tiltas priklauso Lietuvos automobilių kelių direkcijai (LAKD), tad laikinosios sostinės savivaldybė jo remontu ir priežiūra nesirūpina.

Vakar rytą vairuotojai ties įsmukusiu tiltu buvo įstrigę apie dvi valandas. Eismą pareigūnai nukreipė per Kauną. Po pietų neįsmukusia tilto dalimi jau buvo galima važiuoti abiem kryptimis. "Nėra taip blogai, kaip atrodė rytą. Eismas vyksta, tiltas remontuojamas", - sakė LAKD generalinis direktorius Virgaudas Puodžiukas. Anot jo, labiausiai tikėtina, kad tris dešimtmečius tarnavę metaliniai lankstai lūžo dėl didžiulių temperatūros svyravimų. "Jokių nusidėvėjimo požymių nebuvo, todėl lankstų keisti neketinome", - teigė V.Puodžiukas. Jis atviravo, kad pavojus dar nepraėjęs, mat remontuojama tilto dalis gali žnegtelti ant apačioje esančios Panerių gatvės.

Per Nerį nutiestas Kleboniškio tiltas iš tiesų yra sudarytas iš dviejų dalių - senosios ir naujosios. Pirmasis du upės krantus sujungęs statinys iškilo maždaug prieš keturis dešimtmečius. Dar vienas tiltas greta senojo ties Kleboniškio mišku pastatytas maždaug 1980 metais. Būtent šis, naujesnis, tiltas vakar įsmuko. Kol kas neaišku, kiek truks jo remontas. Realiausia, kad darbai bus baigti per mėnesį.

Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus Vyganto Gudėno teigimu, tiltui galėjo pakenkti ne tik staiga atvėsę orai, bet ir prieš kelias dienas juo gabentas itin sunkus krovinys. "Mus pasiekė informacija, kad tiltu važiavo sunkiasvorė mašina, gabenanti 100 tonų sveriantį krovinį", - sakė jis.

Kaunui šilumą tiekianti bendrovė "Kauno energija", siekdama išvengti galimos avarijos vamzdyne po Kleboniškių tiltu, nusprendė atjungti vamzdyno dalį ir šilumą tiekti per kitą, atsarginį vamzdyną. Be to, anot "Kauno energijos" generalinio direktoriaus Rimanto Bako, nuspręsta įjungti rezervinę Šilko katilinę, esančią Vilijampolėje. "Šilumos tiekimo perjungimo metu Šilainių ir Vilijampolės rajonų gyventojams galimi šilumos tiekimo parametrų svyravimai, kurie per kelias artimiausias paras grįš į įprastines vėžes", - teigė R.Bakas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"