TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Kaune buvo sulaikytas Baltarusijos orlaivis

2007 02 24 0:00
Lėktuvas "IL-76" daugiausia skirtas karinės technikos ir parašiutininkų desantui.
LŽ archyvo nuotrauka

Karmėlavos oro uoste kelias dienas stovėjo areštuotas lėktuvas iš kaimyninės Baltarusijos

Po kelių dienų sulaikymo Karmėlavos oro uoste vakar buvo pagaliau leista pakilti Baltarusijos krovininiam lėktuvui "IL-76". LŽ duomenimis, lėktuvas buvo areštuotas dėl ilgalaikių įsiskolinimų valstybės įmonei "Oro navigacija".

Kauno oro uosto ir Civilinės aviacijos administracijos (CAA) vadovai tik patvirtino faktą, kad konfliktą po intensyvių derybų pavyko išspręsti, tačiau daugiau informacijos apie incidentą teikti nenorėjo.

"Oro navigacijos" generalinis direktorius Algimantas Raščius LŽ teigė, kad įmonės prašymu kaimyninės šalies orlaivį sulaikė CAA. "Ta oro linijų kompanija vykdo skrydžius į Lietuvos miestus ir Kaliningradą, skraidina krovinius. Atsiskaitymas už paslaugas paprastai mus pasiekia po 3 mėnesių, tokia darbo specifika, tačiau ta kompanija dažnai savo pažadų nevykdydavo, atsiskaitydavo nereguliariai. Prisikaupus skolų teko imtis griežtų priemonių", - kalbėjo Raščius. "Oro navigacijos" vadovas atsisakė nurodyti Baltarusijos kompanijos pavadinimą. Jis tik dar kartą pabrėžė, kad skolos kaupėsi keletą metų ir pasiekė kelis 100 tūkst. litų. "Nenorėčiau teikti detalesnės informacijos, nes jos paskelbimas galėtų baigtis net firmos bankrotu ar bent jau stipriai pakenktų jos verslui. Tai - komercinė paslaptis", - teigė Raščius.

Pasak jo, kompanijų įsiskolinimai "Oro navigacijai" nėra retenybė, anksčiau tokių problemų kildavo ir dėl mūsų šalies vežėjų. LŽ duomenimis, baltarusių lėktuvas, jo dokumentai ir atgabentas krovinys kelias dienas buvo tikrinami, tačiau iš pakaunėje esančio Karmėlavos oro uosto lėktuvas vakar pakilo jau be krovinio. Kol kas lieka neaišku, kaip CAA pavyko išspręsti konfliktą.

Tiesa, šį orlaivį plačiai naudoja ir smulkios firmos, užsiimančios užsakomaisiais pervežimais, mat juo galima pervežti stambių gabaritų krovinius. Serijinė lėktuvo gamyba pradėta 1975 metais. Tai pirmasis sovietinis serijinis karinio transporto lėktuvas su reaktyviniais varikliais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"