TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Konfliktą įžiebė paklodžių kvapas

2012 08 23 6:05
B.Burgis parduotuvėje paliko savo vizitinę kortelę. /Erlendo Bartulio nuotrauka  

Keistas nuo naujų paklodžių sklindantis kvapas Kauno technologijos universiteto gimnazijos direktorių Bronislovą Burgį įvėlė į konfliktą, kurio aplinkybes ėmė tirti policija. 

Rugpjūčio 21 dieną B.Burgis su žmona prekybos centre "Molas" esančioje specializuotoje patalynės parduotuvėje norėjo grąžinti rugpjūčio 12-ąją pirktas dvi paklodes ir atsiimti sumokėtus 300 litų. Vyras savo norą motyvavo tuo, kad paklodės skleidė nemalonų kvapą, kuris esą neišnyko net ir jas išskalbus. 

Po audringo pokalbio su klientu parduotuvės savininkė Ana Kuncevičienė policijai parašė pareiškimą. Jame verslininkė išdėstė, kad nepatenkintas pirkėjas "ne tik iššaukiamai ir neprognozuojamai elgėsi, apgadino prekes, bet ir jai grasino susidoroti".

Paprašė kasos čekio

"Po to, ką išgyvenau, ilgai drebėjo rankos", - tikino A.Kuncevičienė. Prekybininkė LŽ pasakojo, kad B.Burgiui pareikalavus grąžinti sumokėtus pinigus ji prašė pateikti pirkimą patvirtinantį dokumentą. A.Kuncevičienė teigė norėjusi įsitikinti, jog paklodės tikrai pirktos būtent jos parduotuvėje. Ji pirkėjui užsiminė, kad prekes galėtų priimti tik gavusi kasos čekį, be to, paklodės turėtų būti neskalbtos, nenaudotos. 

Anot A.Kuncevičienės, pirkinio kvapu nepatenkintam pirkėjui, nepateikusiam pirkimo dokumento, buvo patarta kreiptis į vartotojų teises ginančias institucijas. "Tada vyriškis paprašė užrašyti mano įmonės rekvizitus. Pradėjau tai daryti, tačiau jis pareikalavo ir prekių kodų", - pasakojo verslininkė. Atsisakiusi pateikti prekių duomenis prekybininkė užsitraukė kliento nemalonę. Ji tvirtino, esą jis pats ėmęs ardyti pakuotes ir plėšti nuo gaminių etiketes. "Tų apgadintų prekių tikrai niekam nebepavyks parduoti", - skundėsi A.Kuncevičienė.

Tikėjosi geranoriško aptarnavimo

Nors A.Kuncevičienė teigė prašiusi kliento įžūliai nesielgti, siautėjimas parduotuvėje esą nesibaigė. Be to, pasak prekybininkės, vyras ėmė grasinti esąs įtakingas asmuo ir galįs gerokai apkartinti jai gyvenimą. Išsigandusi A.Kuncevičienė iškvietė prekybos centro apsaugą. 

Išeidamas iš parduotuvės (prieš tai pats paskambinęs policijai, o vėliau iškvietimą atšaukęs) B.Burgis paliko savo vizitinę kortelę. "Tai, kad B.Burgis į savo lagaminą dedasi prekių etiketes, užfiksavo prekybos centro vaizdo kamera. Filmuotą medžiagą pateiksiu ir pareigūnams", - pabrėžė A.Kuncevičienė. Ji pridūrė, kad įsiaudrinęs ir piktas klientas ją iš tiesų išgąsdino.

B.Burgis LŽ sakė už pirkinius atsiskaitęs banko kortele ir čekio neišsaugojęs. Tačiau įrodyti, kad jis pirko būtent toje parduotuvėje, pavyks tik gavus banko išrašą. Gimnazijos direktorius tvirtino patikrinęs kitas paklodes ir pastebėjęs, kad jos keisto kvapo neskleidžia. Jis patvirtino skalbęs pirkinius, nes tikėjęsis, jog nemalonus kvapas išnyks.

B.Burgis pasakojo parduotuvėje elgęsis ramiai ir nesupratęs, kodėl pardavėja tvirtino, kad patalynės negali priimti. "Nebesitikime atgauti sumokėtų pinigų, tiek to. Tačiau vis dar keista, kad Lietuvoje aptarnavimo sritis neatitinka europietiško lygio", - apgailestavo jis. B.Burgis tikino negrasinęs A.Kuncevičienei ir jos šeimai.

Svarbiausia - pirkimo dokumentas

Po apsilankymo parduotuvėje B.Burgis parašė raštą Valstybinei ne maisto produktų inspekcijai (VNMPI). Šios įstaigos vyr. valstybinė inspektorė Ona Kušeliauskienė LŽ teigė, kad daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėse numatyta, jog reikšdamas pretenzijas pirkėjas pirmiausia turi pateikti prekės pirkimo-pardavimo dokumentą. 

Tą patį patvirtino ir Valstybinės vartotojų teisių tarnybos specialistai. Jie pridūrė, kad klientas pardavėjui pretenziją turėtų surašyti raštu, o šis per 10 dienų taip pat raštu turi išreikšti savo poziciją. Tačiau kai nėra pirkimo-pardavimo dokumento, viskas priklauso nuo pardavėjo geranoriškumo. Jei susitarti nepavyksta, konfliktą sprendžia bei ekspertizę atlieka VNMPI. "Situaciją būtina aiškintis, nes nemalonus kvapas gali atsirasti ne tik dėl to, kad daiktas neva nekokybiškas, bet ir dėl laikymo sąlygų, netinkamo skalbimo būdo ar priemonių", - tvirtino specialistai.

Kauno miesto Dainavos policijos komisariato Viešosios policijos skyriaus viršininkas Šarūnas Martinkėnas patvirtino, kad pagal A.Kuncevičienės pareiškimą pradėtas tyrimas. Pasak pareigūno, kilus konfliktui nukentėjusiųjų ir smurto nebuvo, tad jis bus tiriamas ne pirmumo tvarka.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"