TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Laimėtojai aiškūs, sumos paskirstytos

2009 10 16 0:00

AB "Rytų skirstomieji tinklai" (RST) žiniasklaidos planavimo agentūras kviečia dalyvauti jos organizuojamame paslaugų viešajame pirkime. Kvietime iš anksto numatyti leidiniai, kuriuose RST nori matyti savo skelbiamą informaciją vartotojams.

Kaip nurodoma valstybės valdomos bendrovės RST kvietime, žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo 2010 metų sausio-gruodžio mėnesiais biudžetas, įskaitant kūrybą ir viešųjų ryšių (PR) veiksmus, sieks apie 400 tūkst. litų. Už tokią pinigų sumą RST kitąmet pirks žiniasklaidos planavimo paslaugas, kurias sudaro maketų, skelbimų ir užsakomųjų straipsnių viešinimas bei šabloninių spaudos maketų parengimas.

"Lietuvos žinios" gavo prie RST kvietimo pridėtą sąrašą, kuriame nurodytos iš anksto atrinktos, neva RST reikalavimus atitinkančios regioninės ir nacionalinės žiniasklaidos priemonės. Tarp nacionalinių dienraščių "Lietuvos žinių" pavadinimo tame sąraše nebuvo.

Be to, sąraše iš anksto nurodyta, į kokią vartotojams informuoti skirtų lėšų sumą gali pretenduoti konkretus sąraše minimas leidinys: pavyzdžiui, vieniems laikraščiams gali būti skirta po 50 tūkst., kitiems - po 25 tūkst., tretiems - po 1-5 tūkst. litų.

Kvietimo teikti pasiūlymus RST neva rengiamai viešai atrankai tekste, 7 skyriuje "Pasiūlymų formavimas, pasirašymas", iš anksto be užuolankų nurodytas laimėtojo vardas: "Pranešimo paskelbimas artimiausiame dienraščio "Lietuvos rytas" numeryje."

Kristina Mažeikytė, RST Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė, LŽ prisipažino, kad bendrovė yra atsirinkusi kiekviename regione po vieną laikraštį. Jos žodžiais, tuo atveju, kai regionas yra didesnis, kaip, pavyzdžiui, Vilnius, RST bendrovė turi atsirinkusi kelis laikraščius, kuriuose skelbia savo pranešimus vartotojams.

"Mes negalime dėti informacijos į visus Lietuvoje esančius žiniasklaidos kanalus ir esame juos atsirinkę pagal mūsų iškeltus reikalavimus. Tai yra mūsų auditorijos padengimo reikalavimai: tiražas, auditorija ir pan.", - vardijo RST neva keliamus reikalavimus žiniasklaidai ir viešųjų pirkimų organizavimo tradicijas šioje bendrovėje jos darbuotoja.

K.Mažeikytės teigimu, bendrovė RST neturi pasirinkusi nė vienos nacionalinės žiniasklaidos priemonės, o kai reikia informaciją išplatinti Vilniuje, skelbimą esą deda į "viso Vilniaus krašto žiniasklaidos priemones, pavyzdžiui, į dienraštį "15 minučių", "Vakaro žinias".

K.Mažeikytė negalėjo pasakyti, kokia dalis numatytų lėšų bus skirta regioninei ir kiek - nacionalinei žiniasklaidai.

P.S. LŽ pradėjus domėtis, kokiais kriterijais remdamiesi RST darbuotojai iš anksto atrinko užsakymus gausiančių žiniasklaidos priemonių sąrašą, "Lietuvos žinios" į šį sąrašą buvo įspraustos.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"