TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

LRKT laukia „RTR Planeta“ atsakymo

2015 01 22 14:30
en.kingofsat.net nuotrauka

Su televizijos „RTR Planeta“ atstovais ketvirtadienį susitikusi Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) lauks rašto iš televizijos vadovybės su jų pozicija, kaip ketinama elgtis dėl jų laidų, prieštaraujančių Lietuvos įstatymams.

Pasak komisijos pirmininko Edmundo Vaitekūno, raštą televizijos vadovybė atsiųsti turėtų per dešimt dienų.

„Jie atvažiavę pasakė, kad išgirdo situaciją, pamatė mūsų argumentus, ir mes sutarėme, kad iki dešimt dienų jie grįžę turi apsvarstyti su (televizijos) vadovybe, ką jie šiandien išgirdo ir atsiųsti savo oficialų paaiškinimą ir savo poziciją oficialią raštu“, - žurnalistams antradienį sakė E.Vaitekūnas.

Jo teigimu, oficiali televizijos pozicija nieko nereikš, jeigu komisija ir toliau fiksuos vykdomus įstatymų pažeidimus.

„Jų šnekėjimas yra viena, o jeigu mes matome, kad pažeidimai yra, tai ir stabdysime“, - sakė E.Vaitekūnas.

Televizijos „RTR Planeta“ tarptautinių santykių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Vladimiras Ždanovas teigia suprantantis LRTK pretenzijas, nes „žiniasklaida yra subjektyvi erdvė“.

„Reikalas tas, kad bet kurioje medijoje yra didelė dalis subjektyvumo ir šiuo aspektu galima kritikuoti bet kokią žiniasklaidos priemonę, tiek televiziją, tiek kitas priemones“, - sakė V.Ždanovas.

Paklaustas, ar pripažįsta, jog televizijoje „RTR Planeta“ buvo rodoma propaganda, jis teigė, kad „tai yra provokacinis klausimas“.

„Neturiu teisės ir nematau būtinybės lįsti į provokacijas“, - kalbėjo V.Ždanovas.

Kanalo stabdymo procedūra šiuo metu laikinai nevyksta, nes formalios priežasties stabdyti „RTR Planeta“ transliacijas nėra.

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybos patarėjas teisės klausimais Deividas Velkus BNS sakė, kad LRTK, besiremdama tarnybos išvadomis, buvo užfiksavusi žurnalistinės etikos pažeidimus 2014 metų lapkričio 15 dieną transliuotoje laidoje „Šeštadienio žinios“, tačiau nenustatė karo ir neapykantos kurstymo, dėl kurio kanalą būtų galima stabdyti.

Kaip BNS sakė LRTK patarėjas teisės klausimas Viktoras Popandopula, komisija trečiadienį užfiksavo galimą tiesioginį karo ir neapykantos kurstymą „RTR Planeta“ rodytoje laidoje „Sekmadienio vakaras su V.Solovjovu“. Laida buvo rodoma šių metų sausio 18 dieną, joje rodytas reportažas apie įvykius Ukrainoje.

„Komisija jau yra pritarusi šios laidos vertimui į lietuvių kalbą, kad nepriklausomiems ekspertams būtų pavesta parengti savo išvadas“, - sakė V.Popandopula.

LRTK yra užfiksavusi žurnalistinės etikos pažeidimų ir kito televizijos kanalo „NTV Mir Lithuania“ lapkričio 23 dieną transliuotoje laidoje „Šiandien“, kur rodytas reportažas apie situaciją Ukrainoje. Su šios televizijos atstovais LRTK susitiks kitos savaitės pirmadienį.

Anksčiau E.Vaitekūnas yra sakęs, kad tiek „RTR Planeta“, tiek „NTV Mir Lithuania“ transliacijos Lietuvoje galėtų būti stabdomos iki metų.

Vilniaus apygardos administracinis teismas praėjusios savaitės ketvirtadienį leido sustabdyti ne Europos Sąjungoje parengtų kitos televizijos - „Ren TV Baltic“ - laidų transliacijas Lietuvoje trims mėnesiams.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"