TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

LRTK nesusikalbėjo su rusiško kanalo atstovais

2015 01 26 15:39
Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) ir „NTV Mir Lithuania“ atstovai nesutaria dėl Lietuvos įstatymų taikymo.

Po pirmadienį vykusio susitikimo, kuris buvo skirtas aptarti „NTV Mir Lithuania“ pasitaikančius žurnalistinės etikos pažeidimus, LRTK pirmininkas Edmundas Vaitekūnas sakė, kad kanalo atstovai „nesuprato, apie ką eina kalba, tačiau ateityje žada spręsti kylančias problemas“.

„Paaiškinome, parodėme kai kurias išvadas ir susidarė tokia nuomonė, kad jie nemano, kad ekspertų ir mūsų institucijų, ir mūsų komisijos išvados (yra teisingos - BNS), bet, kaip jie minėjo, jie ateityje atkreips dėmesį, kad tos programos būtų kokios nors kitokios. Aš suprantu taip, kad jeigu nesupranti apie ką kalba, tai kaip tą situaciją galima taisyti?“, - pirmadienį žurnalistams po LRTK ir „NTV Mir Lithuania“ valdančios kompanijos „Baltic Media Alliance Ltd“ atstovų susitikimo sakė komisijos pirmininkas E.Vaitekūnas.

Jo teigimu, komisija „toliau dirba, stebi, o nustačiusi pažeidimus reaguos komisijos kompetencijos ribose“.

„Baltic Media Alliance Ltd“ atstovas Antonas Blinovas sakė, kad su komisija nesutariama, ar Didžiosios Britanijos jurisdikcijai priklausantis kanalas turėtų laikytis Lietuvos įstatymų.

„Manau, kad pagrindinė sritis, kur mūsų nuomonės skiriasi – kad Britanijos bendrovė, vykdanti tų kanalų transliaciją Lietuvos teritorijoje, vadovaujasi Britanijos žiniasklaidos įstatymais, kurie yra dalis ES žiniasklaidos įstatymų“, - sakė A.Blinovas.

„Komisija dėl kažkokių priežasčių - sprendžiant kai kuriuos klausimus - yra linkusi vadovautis Lietuvos įstatymais. Mūsų uždavinys – rasti tiltą tarp šių abiejų požiūrių, abiejų teisinių traktuočių, aiškinantis dėl ginčijamų laidų. Manau, kad mums tai pavyks. Šis susitikimas yra įžanga“, - kalbėjo jis.

LRTK teigimu, lapkričio 23 dieną transliuotoje laidoje „Šiandien. Galutinė programa“ apie Ukrainą buvo nesilaikoma žurnalistinio darbo objektyvumo principų, pateikiamas vienašališkas požiūris, įrodymais nepagrįsta informacija, sąmoningai konstruojamas šališkas situacijos kontekstas bei vertinimai, skleidžiamas propagandinis turinys.

„Baltic Media Alliance Ltd“ taip pat priklauso kanalas „Ren TV Baltic“, kurio ne Europos Sąjungoje parengtų laidų transliacijas sausio viduryje leido sustabdyti Vilniaus apygardos administracinis teismas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"