TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Nepavyksta atkurti turistinio maršruto Nemunu

2006 05 29 0:00
Turistus reguliariu reisu plukdyti iš Kauno į Nidą šiemet atsisakė ir lenkai.
Richardo Kybarto nuotrauka

Šiemet Kaune iš ES lėšų turėtų būti rekonstruota keleivių prieplauka, tačiau populiariausio reguliaraus reiso maršrutu Kaunas-Nida-Kaunas nepavyko atgaivinti

Lietuvos vandenyse pradėtas naujas navigacijos sezonas. Kaip ir kasmet aktyviausias laivų judėjimas numatomas Nemuno žemupyje, t. y. ties Klaipėda ir Nida.

Pasak VĮ Vidaus vandens kelių direkcija vadovo Gintauto Labanausko, Kaunas tebėra vienas svarbiausių vandens kelių centrų mūsų šalyje. Šiemet mieste už 5 mln. litų, kurie skirti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų, turėtų būti sutvarkyta keleivių prieplauka ties Vilijampole. Čia bus įrengti būtini mechanizmai, keičiama danga, apšvietimas, sudarytos geresnės aptarnavimo sąlygos.

Kaip LŽ sakė Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius Gintautas Labanauskas, tikimasi iki 2 metrų pagilinti Nemuno vagą nuo Kauno iki Nemuno žemupio. Šiuo metu Nemuno gylis tik kai kur siekia pusantro metro. Projektas ambicingas ir išties brangus, kainuotų maždaug 117 mln. litų, tačiau šiuo vandens keliu vėliau galėtų plaukti daugiatoniai krovininiai laivai.

Pasak Labanausko, vėl Nemunu plaukios laivas "Aitra", bus vykdomi užsakomieji reisai. Tačiau nesulauksime atgimstant kadaise itin populiaraus reguliaraus reiso į Nidą "Raketos" tipo laivais. Pernai keliones į Nidą žadėjo organizuoti UAB "Nemuno linija", bet pažado taip ir netesėjo. Verslininkai teisinosi nespėję pasirengti sezonui. Šiemet Vidaus vandens kelių direkcija planavo pasirašyti sutartį su bendrove iš Lenkijos, bet ir šis susitarimas nepavyko. Pasak Labanausko, pagrindinė priežastis - pinigai. Atrodo, ne tik Lietuvos, bet ir kaimyninės šalies verslininkai nelabai suinteresuoti nedideliu pelnu. Manoma, kad keleivius plukdant maršrutu Kaunas-Nida-Kaunas pelnas siektų apie 10 procentų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"