TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Opozicija dirs kailį E.Masiuliui

2010 04 23 0:00

Susisiekimo ministerijos vadovo Eligijaus Masiulio laukia rimta kova dėl to, kad išliktų poste. Parlamente jau surinkta užtektinai parašų pradėti nepasitikėjimo ministru procedūrą.

Seimo opozicija vakar baigė rengti interpeliacijos susisiekimo ministrui E.Masiuliui tekstą. Jį per kelias valandas pasirašė daugiau kaip 40 parlamentarų. Įregistruoti dokumentą Seimo posėdžių sekretoriate planuojama kitos savaitės pradžioje.

E.Masiuliui teks atsakyti į beveik 30 opozicijai rūpimų klausimų. Jam nelengva bus užsitikrinti ir dalies valdančiųjų paramą. E.Masiulis turės aiškintis dėl Lietuvos pašto veiklos, oro uostų reguliavimo, jūrų uostų ir laivininkystės, geležinkelių bei kelių valdymo sektorių.

Opozicijos atstovai teiraujasi, kokių priemonių ėmėsi E.Masiulis, siekdamas išsiaiškinti dabar jau buvusio Lietuvos pašto generalinio direktoriaus Andriaus Urbono reputaciją. Jiems taip pat įdomu, ar ministras prisiima atsakomybę už Lietuvos pašte vykdomą kadrų politiką, kokios įtakos E.Masiulis turi šios įmonės valdybos narių sprendimams, kodėl administracijoje atsiranda naujų darbuotojų iš privačių komercinių bankų.

E.Masiuliui priekaištaujama ir dėl Tarptautinio Vilniaus oro uosto (TVOU), išgyvenančio ne pačius geriausius laikus. Keliamas klausimas, ar TVOU generalinio direktoriaus Tomo Vaišvilos patirtis administruojant Klaipėdos viešbučius ir kazino yra pakankama vadovauti strateginei įmonei. Opozicijai kliūva TVOU rinkodaros strategija.

Ministrui taip pat teks pasiaiškinti dėl Palangos oro uosto vadovės Jolantos Jucevičiūtės agronominio išsilavinimo ir planų išbraukti Lietuvos oro uostus iš strateginių įmonių sąrašų.

Interpeliacijos tekstą pasirašiusius parlamentarus domina ir jūrų uostų veikla. Ministro klausiama, ar parengta studija, kaip reorganizuoti, pertvarkyti, o gal ir privatizuoti bendrovę Lietuvos jūrų laivininkystę. E.Masiulis turės atsakyti, ar yra koks nors ryšys taip šios įmonės kadrų politikos ir jo vadovaujamos partijos - Liberalų sąjūdžio.

Be kita ko, ministras prašomas informuoti, kam ir kokiais tikslais naudojamos įmonės "Lietuvos geležinkeliai" reklamai skirtos lėšos. Tačiau daugiausia klausimų E.Masiuliui pateikta iš kelių sektoriaus. Jam priekaištaujama dėl 40 proc. sumažinto kelių priežiūros darbų programos finansavimo, dėl esą stabdomos vairavimo mokymo centrų veiklos. Ministro prašoma pagrįsti viešai išsakytas abejones dėl Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovybės darbo skaidrumo.

Seimo opozicijos lyderis Vytautas Gapšys LŽ sakė, kad nuo to, kaip E.Masiulis atsakys į klausimus, priklausys jo likimas. "Daugelis parlamentarų pažymi, jog interpeliacijos tekstas yra rimtas. Jei balsuosime, natūralu, kad kai kurios rizikuoti nenorinčios valdančiosios frakcijos jame nedalyvaus. Tačiau stengsimės, kad balsų užtektų", - pabrėžė jis.

Seimo Liberalų sąjūdžio frakcijos seniūnas Erikas Tamašauskas įsitikinęs, jog interpeliacija yra oponentų politinis kerštas už principingą E.Masiulio veiklą.

Ant E.Masiulio dantį griežia valdančioji Seimo Liberalų ir centro sąjungos (LiCS) frakcija. Liberalcentristai piktinasi, kad žlugo ketinimai įteisinti tiesioginius merų rinkimus, kad du kartus Seimo pirmininkės pavaduotoju nepavyko paskirti jų kandidato Jono Liesio. LiCS frakcija nepatenkinta, jog E.Masiulis į savo partijos glėbį vilioja ne tik atskirus liberalcentristus, bet ir ištisus partijos skyrius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"