TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Partijos renkasi rinkimų strategus

2015 10 01 6:00
Socialdemokratų partijos rinkimų štabo vadovas Algirdas Sysas. Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Didžiosios šalies politinės partijos dairosi konsultantų, padėsiančių laimėti kovą kitąmet vyksiančiuose Seimo rinkimuose. Svarstydami, kaip patraukti kuo daugiau rinkėjų savo pusėn, politikai didelių naujovių nežada – akcentuos rūpinimąsi paprastu žmogumi.

Likus metams iki Seimo rinkimų, partijos pradėjo dėlioti savo rinkimų programas, svarstyti šūkius ir rinkimų kampanijos gaires. Dauguma dėl Seimo nario mandatų kovosiančių didžiųjų politinių jėgų į pagalbą žada pasitelkti viešųjų ryšių agentūras.

Dviračio neišradinės

Socialdemokratų partijos (LSDP) rinkimų štabo vadovas Algirdas Sysas teigė, kad renkamasi, kuri viešųjų ryšių agentūra padės partijai Seimo rinkimų kampanijos metu. „Apklausėme ir buvome atsirinkę per 20 įmonių. Tada žiūrėjome, kas su kuo dirba. Su agentūromis, kurios turi įsipareigojimų kitoms partijoms, nevedėme derybų. Su septyniomis kalbėjomės tiesiogiai, kai kas atsiliepė“, - aiškino jis.

LSDP per kiekvienus rinkimus į pagalbą pasitelkia ekspertus iš šalies. Pasak A. Syso, tai lemia keli dalykai: politikai negali būti specialistais visose srityse, be to, samdyti viešųjų ryšių kompanijas tapo savotišku laikotarpio reikalavimu. „Pats būčiau linkęs pabandyti verstis savo jėgomis, bet būčiau nesuprastas. Einame pramintu keliu“, - konstatavo jis.

Socialdemokratai jau svarsto, kokią svarbiausią žinią komunikuos rinkėjams per rinkimių kampaniją. Čia dviračio išradinėti nesirengiama. A. Sysas tikino, kad partija liks prie savo tradicinės minties, kad svarbiausia yra žmogus, jo problemos, gyvenimo kokybės gerinimas.

Kuo daugiau galvų – tuo geriau

Darbo partijos pirmininkas Valentins Mazuronis./ Alinos Ožič nuotrauka

Darbo partija taip pat dar tik renkasi viešųjų ryšių bendrovę, padėsiančią planuoti rinkimų kampaniją. Tačiau linkstama ir toliau bendradarbiauti su komunikacijos agentūra „Maniac“. Darbo partijos pirmininko Valentino Mazuronio teigimu, į pagalbą taip pat pasitelkiami ir atskiri viešųjų ryšių specialistai. „Neabejotinai sprendimai bus priimami partiniu lygmeniu: siūlys rinkimų štabas, priims partijos valdyba, prezidiumas ir vadovybė. Tačiau generuojant mintis, rengiant projektus kuo daugiau būna "galvų", įvairių sričių specialistų, tuo pati programa būna geriau parengta“, - patikino jis.

Darbo partija svarsto, kokią esminę žinią akcentuoti Seimo rinkimų kampanijos metu. Nors sprendimai dėl to dar nepriimti, anot V. Mazuronio, daug dėmesio bus skiriamas žmonių pajamoms didinti, taip pat bus pristatyta konkreti tolesnio valstybės vystymosi, ekonomikos augimo programa.

Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų rinkimų štabo vadovas Dainius Kreivys./ Romo Jurgaičio nuotrauka

Akcentus sudėlios patys

Pasak Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) rinkimų štabo vadovo Dainiaus Kreivio, renkamasi, kokiai viešųjų ryšių agentūrai patikėti partijos rinkimų kampaniją. „Turime kelis variantus, vyksta derybos. Kurią agentūrą pasirinksime, lems specialistų kompetencija, patirtis“, - aiškino jis.

D. Kreivys pažymėjo, kad agentūra padės įgyvendinti techninius dalykus. Strateginius rinkimų kampanijos akcentus pateiks patys konservatoriai. Šiuo metu intensyviai dirbama su rinkimų programa, formuluojamos pagrindinės idėjos, kurios bus pristatytos rinkėjams. D. Kreivys tikisi, kad jau artimiausiu metu TS-LKD patvirtins rinkimų strategiją. „Mūsų tikslas, kad Lietuvos piliečiai jaustųsi oriai, gyventų teisingoje valstybėje, turinčioje modernią ekonomiką, kuria galima didžiuotis. Manome, kad valstybė turi vienodai rūpintis tiek čia gyvenančiais žmonėmis, tiek bandyti susigrąžinti tuos, kurie išvažiavo. Tai tik mano pirminiai akcentai, tačiau manau, kad panašūs jie ir liks“, - pabrėžė D. Kreivys.

Partijos „Tvarka ir teisingumas“ pirmininkas Rolandas Paksas./ Ritos Stankevičiūtės nuotrauka

Už teisingesnę visuomenę

Partijos „Tvarka ir teisingumas“ pirmininkas Rolandas Paksas prisiminė, kad „tvarkiečiai“ turi įvairios rengimosi rinkimams patirties: rėmėsi tik savo jėgomis, samdė ryšių su visuomene konsultantus. „Bus matyti, kokį variantą dabar pasirinksime. Yra sudarytas rinkimų štabas. Per kažkiek laiko, greičiausiai iki Kalėdų, Naujųjų metų, apsispręsime: reikės kokios nors ryšių su visuomene agentūros ar išsiversime savo jėgomis“, - sakė jis.

R. Paksas įsitikinęs, kad viešųjų ryšių konsultantai yra viena, bet ne svarbiausia, rinkimų kampanijos sėkmės sudėtinių dalių. „Manau, kad žmonės turėtų dirbti su programomis, kovoti už savo idėjas“, - pažymėjo „tvarkietis“.

R. Paksas svarstė, kad „Tvarkos ir teisingumo“ šūkis Seimo rinkimuose galėtų būti: „Už teisingesnę visuomenę“. „Visais atžvilgiais ir plačiąja prasme. Čia telpa viskas: ir teisingesnis atlyginimas, teisingesni gyvenimo standartai, teisingesni teismai ir kiti dalykai“, - kalbėjo politikas.

Pasitiki profesionalais

Liberalų sąjūdžio pirmininkas Eligijus Masiulis./ Romo Jurgaičio nuotrauka

Liberalų sąjūdžio pirmininkas Eligijus Masiulis sakė, kad jų partija taip pat renkasi viešųjų ryšių konsultantus. Tačiau greičiausiai bus pasirinkta agentūra „Bosanova", su kuria bendradarbiauta per savivaldos ir Europos Parlamento rinkimus. „Kaip politikai esame sukaupę pakankamai viešųjų ryšių patirties, vis dėlto esame linkę pasitikėti profesionalais. Tačiau nėra taip, kad ateina agentūros atstovai, kažką pasiūlo ir mes aklai su tuo sutinkame. Iš tikrųjų procesas toks, kad mes, politikai, remdamiesi įvairiais sociologiniais tyrimais, visuomenės lūkesčių, nuotaikų analizėmis, programiniais dalykais, suformuluojame užduotį agentūrai. Ji parengia komunikacijos planą“, - darbinę virtuvę apibūdino E. Masiulis.

Liberalų sąjūdžio rinkimų kampanija turėtų laikytis ant dviejų pagrindinių piliorių: didesnės Lietuvos idėjos, aiškinamos siekiu, kad šalyje gyventų daugiau žmonių, o išeiviai turėtų galimybę išlaikyti glaudžius ryšius su tėvyne. Taip pat - atsigręžti į žmogų, keliant iki šiol esą antrame plane buvusias kasdienes problemas ir gerinant gyvenimo kokybę.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"