TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Pasididžiavimą skatins vertybiniais filmukais

2013 05 27 6:00
Nurodoma, kad filmukai turi akcentuoti ES narystės pranašumus, skatinti pasididžiavimą Lietuva.  Gedimino Savickio (ELTA) nuotrauka

Domėtis, palaikyti ir didžiuotis Lietuvos pirmininkavimu Europos Sąjungos (ES) Tarybai gyventojai bus skatinami per televiziją transliuojant specialius reklamos filmukus. Jiems kurti ir transliuoti ketinama išleisti iki 100 tūkst. litų. 

Užsienio reikalų ministerija (URM) paskelbė konkursą dviejų vertybinių reklamos filmukų apie mūsų šalies pirmininkavimą gamybos ir transliavimo paslaugoms pirkti. Jie bus skirti šalies gyventojams, ypač menkai su ES, pirmininkavimu Bendrijos Tarybai susipažinusiai visuomenės daliai, neturinčiai nuomonės apie pirmininkavimo teikiamą naudą Lietuvai.

Orientuota į statistinį pilietį

Vertybinis reklamos filmukas, kaip aiškinama paslaugų pirkimo techninėje specifikacijoje, - siužetinis vaizdo kūrinys, skatinantis domėtis, palaikyti ir didžiuotis Lietuvos pirmininkavimu ES Tarybai. Nurodoma, kad filmukas turi akcentuoti ES narystės pranašumus, stiprinti Bendrijos politikos palaikymą visuomenėje bei skatinti pasididžiavimą Lietuva, taip pat pilietinės visuomenės ir interesų grupių įsitraukimą, konsultavimosi su suinteresuotais partneriais praktiką formuojant Lietuvos pozicijas ES klausimais. Tokiu būdu esą būtų stiprinama ES komunikacijos sistema ir užtikrinamas geresnis Bendrijos politikos įgyvendinimas. Vertybinis reklamos filmukas turi būti konkretus, orientuotas į statistinį Lietuvos pilietį.

Filmukus, kurių kiekvieno trukmė turi būti ne ilgesnė kaip 25 sekundės, ketinama transliuoti per du nacionalinius televizijos kanalus, pačiu žiūrimiausiu laiku - tarp 18 ir 23 valandos. Planuojama, kad filmukai eteryje suksis ne mažiau kaip 2 mėnesius ir bus parodyti bent 70 kartų.

Sovietinės "Kronikos" stilius netinka

URM pageidauja, kad vertybiniai filmukai būtų pagaminti pagal kelias temas. Pirmoji žinutė, kuri turės būti atskleista klipe, ta, kad būdami ES nariai gauname naudos, kurią jaučiame kasdieniame gyvenime. "Būdami ES turime ir visiems nariams tenkančių pareigų. Atėjo metas ir mums vadovauti ES taisyklių kūrimui", - aiškinama viešojo pirkimo dokumentuose.

Antrojoje žinutėje būtina pranešti, kad turime retą galimybę parodyti, jog vadovauti ES taisyklių kūrimui galime taip pat, kaip ir kitos Bendrijos šalys. Turi būti akcentuojama, kad nuo mūsų darbo, išradingumo, nuo visų partnerių noro susitarti priklausys ES ir mūsų sėkmė ateityje.

Reklamos filmukų tonas gali būti kuriamas pasitelkiant humorą, kontrasto principus, išsiskiriančias idėjas. Tačiau reikalaujama, kad tiekėjas išvengtų pompastikos, sovietinės "Kronikos" epizodų.

Filmukų pabaigoje turės būti nurodyta, kad jie transliuojami įgyvendinant ES projektą, taip pat būtina naudoti Bendrijos 2007-2013 metų struktūrinės paramos ženklą, Lietuvos pirmininkavimo ES Tarybai logotipą bei nuorodas į URM ir mūsų šalies pirmininkavimo interneto svetaines.

Stiprins tapatybės sąsajas

Lietuvos pirmininkavimo ES Tarybai atstovė spaudai Rasa Jakilaitienė teigė, kad toks viešinimo būdas pasirinktas norint stiprinti europietiškos tapatybės sąsajas tarp Lietuvos ir Bendrijos. "Norima pabrėžti, kas sieja Lietuvą ir ES: esame bendra Europos dalis, prisidedame prie vieningos ir stiprios Europos vizijos kūrimo, tačiau iš narystės ES gauname ne tik naudą, bet ir turime tam tikrų pareigų. Televizija ir vertybiniai reklamos filmukai yra efektyviausios priemonės skatinant pozityvią visuomenės nuomonę apie Lietuvą ir ES, mat reklama per televiziją gerai įsimenama ir pasiekia plačią auditoriją", - aiškino ji.

Pasak R.Jakilaitienės, transliuojamais filmukais bus siekiama parodyti, kad Lietuva, būdama ES narė, gali naudotis ne tik narystės suteikiamais pranašumais: judėjimo, įsidarbinimo laisve, finansine parama, platesnėmis verslo galimybėmis, bet turi ir įsipareigojimų. Vienas jų - pirmininkavimas ES Tarybai. "Tai - unikali galimybė parodyti, kad vadovauti ES Tarybai galime taip pat, kaip ir kitos Bendrijos šalys", - įsitikinusi URM atstovė.

Pozityvi kampanija

Viešųjų ryšių specialisto Lino Kontrimo nuomone, pirmininkavimas yra svarbus iššūkis mūsų šaliai tiek organizaciniu, tiek intelektiniu požiūriu. "Pasididžiuoti ar bent pranešti žinią, kad galime matyti teigiamų dalykų, nematau nieko blogo. Tai net labai retas atvejis, kai kuriamos ryšių su visuomene arba komunikacijos kampanijos, kuriomis stengiamasi skleisti pozityvumą ir pasididžiavimą savo valstybės žmonėmis. Jeigu jį mums leidžia susikurti pirmininkavimo galimybė - puiku, reikia tai išnaudoti", - pažymėjo ekspertas.

L.Kontrimo teigimu, būtina sukurti modernaus ir patrauklaus turinio filmukus. Įtaigūs klipai, anot jo, tikrai supurtys mūsų pasididžiavimą, sustiprins pasitikėjimą, kad ir mes galime kažką svarbaus nuveikti didelėje Europos valstybių šeimoje.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"