TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
LIETUVA

Per incidentą uoste didelės nelaimės išvengta

2006 09 08 0:00
Nuo laivo "Kovas" atitrūkęs trapas paskui save nusitempė šešis darbininkus.
Nuotrauka: © "Lietuvos žinios"

Klaipėdos uoste vakar rytą, apie 7 val., įvyko nelaimingas atsitikimas - lūžus trapui iš 5 metrų aukščio ant krantinės nukrito į laivą norėję patekti darbininkai.

Bendrovės "Laivitė" teritorijoje, prie 22-os krantinės, prišvartuotas laivas "Kovas", dabar perdaromas iš transportinio refrižeratoriaus į žvejybinį tralerį, nesvetingai pasitiko 6 darbininkus. Jiems lipant trapu šis netikėtai atitrūko nuo laivo borto ir krisdamas paskui save nusitempė visus žmones. Didelės nelaimės išvengta, nes nutrūkus trapą laikiusiam falšbortui krito tik vienas jo galas, tad smūgio būta palyginti silpno.

Į įvykio vietą atvažiavo net keturios greitosios medicinos pagalbos brigados. Sužeistuosius apžiūrėję medikai tris vyrus iš karto paleido namo - jiems didesnės pagalbos neprireikė. Likusieji patyrė įvairių sužalojimų - sumušimų ir nubrozdinimų. Nukentėjusieji buvo skubiai nuvežti į ligoninę. Čia suteikus pagalbą vienas sužeistųjų irgi buvo išleistas namo. Kiti du vyrai liko gydymo įstaigoje.

Į precedento neturinčio įvykio vietą atskubėjo ne tik uosto policijos pareigūnai, bet ir Valstybinės darbo inspekcijos (VDI) atstovai. VDI Klaipėdos skyriaus vyriausiasis darbo inspektorius Edmundas Gustainis teigė iš karto nustatęs, jog laivas buvęs nesaugus. Inspektorius patikrino trapą laikiusį falšbortą. Anot specialisto, visos medinės įrenginio dalys buvo supuvusios, o metalinės - surūdijusios.

Per pirminę įvykio vietos apžiūrą nustatyta, kad nelaimė nutiko dėl nesaugių darbo sąlygų. Jei paaiškės, jog nukentėjusiųjų sužalojimai nesunkūs, VDI nesiims tolesnio tyrimo. Tuomet įvykio aplinkybes turės aiškintis kompanija, kurioje dirbo susižeidę darbininkai, t. y. bendrovė "Undoris" arba laivo savininkė "Baltlanta".

Pasak Gustainio, kiekvienais metais uosto kompanijose, kurios verčiasi laivų remontu, nutinka vis daugiau nelaimių. Pagrindinė jų priežastis - saugumo taisyklių darbe nesilaikymas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
LIETUVA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"